Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva mener du kan gjøres for å rekrutere flere deltagere?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva mener du kan gjøres for å rekrutere flere deltagere?

    Ble vel såvidt diskutert i terminliste posten men tenkte jeg kunne lage en egen tråd om dette. Hva mener folket kan gjøres for å rekrutere flere til konkuranser? Hvis noen har noe på hjerte kan det jo diskuteres her.
    Personlig synes jeg det er kjedelig å delta i konkuranser hvor det kanskje er 5 deltagere totalt som igjen kanskje er fordelt utover 5 forskjellige klasser.Så målet må være å få flere til å delta men hvordan gjøres det? Deltager avgiften har vel vært diskutert, om den er for dyr.En annen ting som var oppe var jo å sende ut kontigenten i januar istedenfor å få den oppå det første konk. koster...
    Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
    Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

  • #2
    Hva det koster er ikke det som jeg bryr meg om, men hvor treffene er.

    Akkurat denne sommeren er det ikke så farlig, da jeg ikke har noe å konkurere med. Men til neste sommer når jeg har mulighet, så skal jeg karre meg til alle jeg har mulighet til å dra til.

    Men når det som er lengst nord er i mo i rana, og det er snakk i 10 timers kjøretur fra tromsø, så er det dessverre i grunnen litt langt å kjøre.. Er jo like langt som til luleå når jeg skal på ferie..

    Ja ja, skal eg ha anlegget bedømt, så må eg vel ta meg ferie i Mo i Rana til neste sommer. All respekt til dem fra finnmark som tar turen!
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

    Comment


    • #3
      Originally posted by Defus View Post
      Hva det koster er ikke det som jeg bryr meg om, men hvor treffene er.

      Akkurat denne sommeren er det ikke så farlig, da jeg ikke har noe å konkurere med. Men til neste sommer når jeg har mulighet, så skal jeg karre meg til alle jeg har mulighet til å dra til.

      Men når det som er lengst nord er i mo i rana, og det er snakk i 10 timers kjøretur fra tromsø, så er det dessverre i grunnen litt langt å kjøre.. Er jo like langt som til luleå når jeg skal på ferie..

      Ja ja, skal eg ha anlegget bedømt, så må eg vel ta meg ferie i Mo i Rana til neste sommer. All respekt til dem fra finnmark som tar turen!
      kan garantere at det blir treff i Bodø, men er uansett langt for deg å kjøre. Savner også flere treff i Nord-Norge. Det du kan prøve å gjøre er å høre med en lokal bilstereobutikk om de er intressert i å arrangere treff. Må være noen lokalt som står på. Blir sikkert å komme en tur til Tromsø for å støtte opp dersom det passer inn på kalenderen.
      Mvh Morten
      - Subaru Impreza '10 -Prosjekttråd
      Lyd på Hjul - Focal, Alpine F#1, TSW, H&R, Dynamat
      Bad Sound Kills Good Music!

      Comment


      • #4
        ja, kroppen er ikke like ung som jeg, og da blir det litt kjipt med lange turer. Men en ferie til bodø burde jeg få familien med på til neste år

        Det var jo ett treff i alta og tromsø ett år, og det var jo ganske stilig. Bare synd at jeg ikke da heller hadde bil og stille med

        Er jo en gatebil klubb i tromsø og omeng, men det er jo mest db folk der da
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

        Comment


        • #5
          Det jobbes ganske så aktivt med å arrangere aktiviteter for å trekke med seg de som til nå ikke har turt, eller ikke har kommet av andre årsaker. EMMA har i år lagt opp til mere regionale treff, som arrangeres av "filialer" rundt om i landet. Dette vil bli enklere typer treff, men også større happenings, alt etter som.

          Det er treff i Drammen nå til lørdag, så da er det en gylden mulighet til å bidra med sitt blide åsyn! Dette er en felles happening med sesongens første EMMA og dBdrag konkurranser, samtidig som det er lagt opp til å være treff og samlingspunkt også for de som ikke konkurrerer, men har lyst til å vise frem bilen sin og bli kjent med flere hyggelige mennesker.

          Samme dag er det også treff i Levanger, så det er altså 2 plasser i landet det er muligheter til å komme å ha det moro sammen med andre likesinnsyke..

          Innspill er kjempefint! Det hadde vært lekkert om de som har ønsker eller forslag, kunne sende dette på en mail til ketil@emmaweb.no og/eller joakim@skovlund.no så er det enklere å holde orden på tingene. Blir det mange sider og mye OT i en forumtråd, så er det ofte veldig uoversiktlig. Konkrete forslag og ønsker er hjertelig velkomne!
          [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
          [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
          [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

          Comment


          • #6
            kom lengre nord til neste år
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

            Comment


            • #7
              Legger inn denne posten her og:

              Originally posted by honkytonky View Post
              Er relativt ny her angående EMMA, og jeg tenker slik at det er helt greit og betale dette for om man ser på de div. arrangementene som er i regi EMMA så ser man at det er verdt pengene
              Jeg er enig i dette. Selve prisen for konk. er grei. Litt dyrt er det i henhold til min økonomi, men det går. Planlegger ikke og delta på mange konkurranser i år akkurat.
              Det som er synd er alt rundt som blir dyrt, om det er litt avstand til konkurransen(e). (Drivstoff,mat + evnt. overnatting)
              Dette kan jo såklart ikke EMMA noe for. Jeg vet ikke om EMMA har avtaler/kan få til avtaler med hoteller e.l (overnattingssteder generelt) om det blir langt for folk og reise?
              Har vi mulighet til og få en god pris på dette ink. et måltid så kan jo prisen bli mer akseptabel for totalen.
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                Er sant det at til noen er prisen for konk. litt stiv, men jeg mener at dette ikke virker skremmende på noen måter.
                Det er sant dette med at det koster med tanke på avstanden og slikt, men mitt personlige synspunkt er at med den informasjonen om terminlistene og treffpunktene som blir lagt ut på bl.a. emmaweb.no og her på forumet, gir oss som deltakere en mulighet til å planlegge treffene, turen dit og legge opp etter dette
                Som sagt i sitatet i Oekern sin post, så ønsker jeg gjerne å delta med mitt bidrag til EMMA (konk. priser, o.s.v), det er ingenting her i verden som er gratis så og si.
                Så er det interessen som egentlig avgjør om man brenner for dette og betaler hva det koster, men prisene bør iallefall ikke bli noe veldig høyere før flere begynner og rynke litt på nesen.
                |HonkyTonky
                |Pioneer||Rockford-Fosgate
                |Rockford-Wall in Progress

                Comment


                • #9
                  Hva koster det å være med i konkuranser?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by trustno1 View Post
                    Hva koster det å være med i konkuranser?
                    Første gang gratis, deretter 300 for Experienced-klassen og 500 for Advanced og oppover
                    Mvh Tony
                    - The only road to take is perfection itself

                    Comment


                    • #11
                      EMMA til stavanger. Da har dere 2 til som konkurerer. Men jeg blir nok med etter russetiden uansett.
                      Men på den andre siden tror jeg det hadde betydd litt og hatt EMMA på flerne steder i landet i stedenfor bare østlandet. Blir liksom bare en samling av di samme folka som ikke har langt å kjøre mens de som har langt å kjøre bare gidder en gang
                      Tor Martin Ølberg
                      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                      Comment


                      • #12
                        jeg skal bli med såvidt jeg også men blir ikke før kanskje etter sommern / neste sessong, får se

                        tror det som er grunnen til at flere ikke prøver seg er det at de ikke veit hva emma er, f.eks. han kompisen min som jeg hadde med til drammen på spring breaken når jeg spørte han om han ble med på dbdrag og emma treff i drammen så stirra han rart og spørte emma? og han er interisert i bilstereo... så tror mange kommer med litt reklame eller noe
                        '97 VW Caravelle 2,4d
                        Alpine | Dynabel | Installbay

                        Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by tmolberg View Post
                          EMMA til stavanger. Da har dere 2 til som konkurerer. Men jeg blir nok med etter russetiden uansett.
                          Men på den andre siden tror jeg det hadde betydd litt og hatt EMMA på flerne steder i landet i stedenfor bare østlandet. Blir liksom bare en samling av di samme folka som ikke har langt å kjøre mens de som har langt å kjøre bare gidder en gang
                          Originally posted by Joakim View Post
                          Det jobbes ganske så aktivt med å arrangere aktiviteter for å trekke med seg de som til nå ikke har turt, eller ikke har kommet av andre årsaker. EMMA har i år lagt opp til mere regionale treff, som arrangeres av "filialer" rundt om i landet. Dette vil bli enklere typer treff, men også større happenings, alt etter som.



                          Originally posted by spioner View Post
                          jeg skal bli med såvidt jeg også men blir ikke før kanskje etter sommern / neste sessong, får se

                          tror det som er grunnen til at flere ikke prøver seg er det at de ikke veit hva emma er, f.eks. han kompisen min som jeg hadde med til drammen på spring breaken når jeg spørte han om han ble med på dbdrag og emma treff i drammen så stirra han rart og spørte emma? og han er interisert i bilstereo... så tror mange kommer med litt reklame eller noe
                          Er absolutt mye å gjøre for å få EMMA mere kjent ute blandt folk! Jungeltelegrafen er slettes ikke så dum! Gratis er den også...

                          Snakk med kompiser og folk dere treffer rundt omkring, så skjer det sikkert litt!
                          Viktig å få frem at dette er moro og om det kommer flere, så blir det ennå mere artig å være på treff..

                          At det blir flere "lokale" treff i år er iallefall sikkert! At det har vært i Drammen 2 ganger nå, er fordi vi (Tony og Jeg) måtte teste ut konseptet litt og det var enklest i nærmiljøet vårt. Neste treff blir i en annen region!
                          Joakim Skovlund
                          dynaBel Tønsberg
                          Mobil: 943 55 200 - Epost:joakim@skovlund.no
                          www.dynabel.no -
                          dynaBel Tønsberg på Facebook

                          Comment


                          • #14
                            ja veit, jobber med saken jeg kanskje folka ifra follo her jeg bor blir med når jeg har anlegget mitt mer klart, men får se
                            '97 VW Caravelle 2,4d
                            Alpine | Dynabel | Installbay

                            Bilstereoprojekt | Generelt resten av bilen

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by tmolberg View Post
                              EMMA til stavanger. Da har dere 2 til som konkurerer. Men jeg blir nok med etter russetiden uansett.
                              Men på den andre siden tror jeg det hadde betydd litt og hatt EMMA på flerne steder i landet i stedenfor bare østlandet. Blir liksom bare en samling av di samme folka som ikke har langt å kjøre mens de som har langt å kjøre bare gidder en gang
                              Vi kommer gjerne til Stavanger vi. Har vel vært der 5-6 ganger før også. Men vi trenger ett arangement å komme til. Desv hvis vi er det eneste som "skjer", så blir det desverre ingen suksess..
                              Ketil Skjei
                              Leder EmmaNorway
                              www.emmaweb.no

                              Comment

                              Working...
                              X