Announcement

Collapse
No announcement yet.

oljerenser:P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • oljerenser:P

    løp å kjøp

    http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=22451862
    Lars Ole Spitalen
    bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
    anlegg: DD, mtx, kenwood
    skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

  • #2
    Kan nok ha noe for seg dette, men er vel tvilsomt at "mannen i gata" ser helt nytteverdien i det.

    Comment


    • #3
      jaja folk prøver å tjene penger på alt, hehe, ville heller kjøpt meg ny olje, tappet motoren, fylt på diesel, tappa den igjen å tatt på ny olje, 10 x så billig også

      Comment


      • #4
        enig, heller brukt mye mindre penger på for eksempel Forte oljerens for å holde motoren ren.
        Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alex s View Post
          jaja folk prøver å tjene penger på alt, hehe, ville heller kjøpt meg ny olje, tappet motoren, fylt på diesel, tappa den igjen å tatt på ny olje, 10 x så billig også
          Dette er da heller ikke for mannen i gata, som jeg sa. Mer beregnet for stasjonærmotorer med lavt turtall som står og går hele tiden, f.eks på båter. At det har en rensende effekt tror jeg nok absolutt.

          Comment


          • #6
            da kan du jo like greit kjøpe et filter me høyere filtrerings grad å større filter som ikke blir tett så fort, eller tappeplugg med magnet, og magneter i bunnpanna, samme effekt:P minner litt om kaleko auto:P
            Lars Ole Spitalen
            bruks/stereobil: audi a6 2,5tdi avant
            anlegg: DD, mtx, kenwood
            skrur de meste for de fleste:P ta kontakt

            Comment


            • #7
              har sett mye bedre løsninger enn det der... Uff. En av dem var av typen med magneter som samlet alt av metall partikler før oljefilteret, og så hadde man et stor filter med høy filtreringsgrad slik at oljetrykket ble holdt oppe samt at olja blir filtrert skikkelig. Men for Ola nordmann så er dette absolutt ikke nødvendig. Er ikke få Vag biler som har kjørt med mineral olje til 4-500.000kr uten at motordeler har blitt byttet.
              Mvh. Damir

              Comment


              • #8
                dette er helt vanlig på tyngre kjøretøy , traktorer og hydraulikk systemer osv.

                Comment

                Working...
                X