Vis full versjon : Resultater fra Gatebil Våler
dBcompaniet
23-05-2010, 20:17
Beklager at det tok litt tid å få opp disse resultatene fra Gatebil i går.
dB dragracing
http://www.termpro.com/asp/officialevent.asp?EventID=11497&Method=11
Bassrace
http://www.termpro.com/asp/officialevent.asp?EventID=11497&Method=12
Navnet mitt er : Kim-Fredrik Brennholt Ikke Kim-Fredrik brennolt
:p
Var ikke store oppmøtet nei...
dBcompaniet
24-05-2010, 19:17
Var ikke store oppmøtet nei...
Nope, ganske normalt til å være Gatebil Våler faktisk, ikke så mange som gidder å reise dit for å konkurrere i bilstereo generelt sett, hehe.
Men pleier da å være en grei gjeng fra nord og sør hvertfall :)
dBcompaniet
24-05-2010, 19:27
Navnet mitt er : Kim-Fredrik Brennholt Ikke Kim-Fredrik brennolt
:p
Men det var jo like greit å vente til nå med å si det ;) Var jo dette som stod på skjermen gjennom hele konkurransen, hehe.
Skal se om jeg kan få fiksa det.
Men det var jo like greit å vente til nå med å si det ;) Var jo dette som stod på skjermen gjennom hele konkurransen, hehe.
Skal se om jeg kan få fiksa det.
Ja slik kan det gå når man egentlig ikke leser navnet sitt på skjermen :P var egentlig mer opptatt med å få spilleren til å ikke hoppe jeg :P
Ja slik kan det gå når man egentlig ikke leser navnet sitt på skjermen :P var egentlig mer opptatt med å få spilleren til å ikke hoppe jeg :P
Ja var det du som hadde den pandan og hadde spilleren i en isopor ''kasse'' ?
dBcompaniet
24-05-2010, 20:27
spilleren hans stod montert i ett lite sikringskap faktisk, evt slike skap vi brukte til telefonlinjefordeling før..
spilleren min var da ikke montert i noen av de delene :P det var en kasse bygget i 12" mm MDF rester som ble malt hvit og stativ glemte man å lage i all hast for å bli ferdig til Våler.
Men ja det var meg som hadde den pandaen ja.
Morsomt og se på! så ut som du ble litt oppgitt over hakkinga :ae:
litt oppgitt over hakkinga ja... det skal jeg love deg, men viste seg at det var spilleren som hoppet grunnet vibrasjoner i bilen da jeg burpet så det ordnet seg med engang vi tok podiet i hendene;)
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.