Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bilder i fra Demo rommet på Spaceworld Hønefoss.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bilder i fra Demo rommet på Spaceworld Hønefoss.

    Bedre seint enn aldri skal jeg prøve og få lagt ut noen bilder fra Demo rommet hos Spaceworld Hønefoss. i og med at jeg ikke har fått alle bildene ennå så kommer først en liten smakebit.
    Legger ut disse bildene for Rune Burås som driver butikken siden han ikke har noen profil inne her ennå, I og med at jeg ikke er ansatt der så blir det ikke så lett for meg og få svart på spørsmål og sllikt men legger i så fall ut et par bilder nå som en litten smakebit. Velkommen innom for en titt =) Butikken ligger inne på Kuben Senter i hønefoss =)
    Attached Files
    Vw Golf 3.
    Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
    Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

  • #2
    Jøss,trodde ikke spaceworld drev med bilstereo Ser ut om de har litt utvalg også.

    Comment


    • #3
      De er vel den enste Spaceworld butikken som driver med. Har veldig godt utvalg =)
      Vw Golf 3.
      Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
      Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

      Comment


      • #4
        Jeg er veldig fornøyd med Spaceworld hønefoss sin bilsetreo avd. Rune stiller jo med bred erfaring fra tidligere deltagelse i bla Db draggracing. Anbefaler alle i området å ta seg en tur innom=)
        Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

        Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
        Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

        Comment


        • #5
          Veldig bra utvalg , har vært innom den en del ganger.
          Morten-Vidar Rannekleiv
          -Volkswagen Passat 3BG 03
          -Alpine 9887r, B2 Mono/Quattro, B2 es8

          Comment


          • #6
            så bra ut der imponerende til å være hos en kjede som ikke har hovedfokus på bilstereo i allefall
            Celestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger

            Comment


            • #7
              Originally posted by omegadti View Post
              så bra ut der imponerende til å være hos en kjede som ikke har hovedfokus på bilstereo i allefall
              Word! (Titegn)
              VW Corrado - Prosjekt bil
              Mitsubushi Lancer - Bruksbil
              It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
              I´m BANKRUPT - A G60 owner

              Comment


              • #8
                Spaceworld Hønefoss er eneste Spaceworld en i Norge som selger bilstereo. Dette er noe Rune har søkt serskiltd om lov til. Han sitter jo på bred kompetanse og var jo med mye før med Bla Lyd og bilde tilbake på 90 tallet osv for de som husker dette
                Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                Comment


                • #9
                  Det var kort mellom drittproduktene for å være utvalget i en butikk som har valgt å satse spesifikt på bilstereo. Men det er vel Boss og InPhase man tjener penger på i dag. Hehe...

                  Neida, plusspoeng for vanvittig utvalg. Virkelig. Den sjappa bør jo dra kunder fra nær og fjern!

                  Comment


                  • #10
                    Er vanslig spaceworld butikk i tilleg, bilstereo delen en egen del. han har det meste av utvalg. fra boss, inphase osv, til mb quart, alpine, emphaser, hertz++
                    Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                    Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                    Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Miniboom View Post
                      Det var kort mellom drittproduktene for å være utvalget i en butikk som har valgt å satse spesifikt på bilstereo. Men det er vel Boss og InPhase man tjener penger på i dag. Hehe...

                      Neida, plusspoeng for vanvittig utvalg. Virkelig. Den sjappa bør jo dra kunder fra nær og fjern!

                      Noe litt rimeligere produkter må man jo ha hvertfall her i byen der hvor det helst skal være billigst mulig og basse mest og vi har sånn som selger i fra bolighus så må man ha noe og konkurere med. Men et veldig bra utvalg tror jeg ikke sier mye feil hvis jeg påstår det finnes bortimot det meste der uten om Pioneer for det selger torshovd i kjellern til en utrolig billig penge.
                      Det er ikke så alt for mange fra fjernt tror jeg som veit om at det selges der så litt av meninga med tråden var og få spredd budskapet.. =)

                      Skal prøve og få lagt ut noe mer bilder strkas må bare få de først
                      Vw Golf 3.
                      Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
                      Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by ^PonDus^ View Post
                        N
                        Det er ikke så alt for mange fra fjernt tror jeg som veit om at det selges der så litt av meninga med tråden var og få spredd budskapet.. =)

                        Skal prøve og få lagt ut noe mer bilder strkas må bare få de først
                        Første gang jeg hørte om det var over en salgsannonse av HX elementer på bilforumet. "Kjøpt på Spaceworld Hønefoss ja" jeg bare. javel? :P hehe
                        VW Corrado - Prosjekt bil
                        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
                        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
                        I´m BANKRUPT - A G60 owner

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Oekern View Post
                          Første gang jeg hørte om det var over en salgsannonse av HX elementer på bilforumet. "Kjøpt på Spaceworld Hønefoss ja" jeg bare. javel? :P hehe

                          Som sagt så er Spaceworld Hønefoss den enste i Spaceworld kjeden som driver med bilsterio så er ikke så rart at det høres litt rart ut og jeg tror vel ikke de hadde fått drevet med det heller hadde det ikke vært for den brede erfaringen Rune Buraas sitter inne med. Butikken bør absolutt tas en tur innom ved anledning, bredt spekter av produkter og god priser
                          Vw Golf 3.
                          Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
                          Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss

                          Comment


                          • #14
                            For de som var på rudskogen sto det en Honda Civic type R med full kenwood. Dette var en bil fra Spaceworld hønefoss
                            Audi A4 2002 Mod, Alpine, Harman kardon, JL audio og MB quart

                            Stor takk til Rune Burås på Spaceworld Hønefoss for god hjelp og gode priser=)
                            Spaceworld Hønefoss, eneste Spaceworld i Norge med bilstereo

                            Comment

                            Working...
                            X