PDA

Vis full versjon : Fortknox\hifinett


magnesmurf
28-05-2010, 14:26
Da må jeg legge ut en liten advarsel angående denne butikken.

Dette gjelder altså Fortknox i drammen, som også har nettbutikk under hifinett.no

Skulle reklamere på en cd spiller der. Den sluttet å virke etter få timers bruk.
Men det er ikke fysisk mulig å få kontakt med folka der. Butikken er stengt i åpningstiden, med lapp på døra om at de er "ute på oppdrag" og at man skal ringe på telefon.

Telefonnummeret som er oppgitt er det ingen som svarer på.

Har sendt dem en epost, med krav om å ordne opp. Men tviler på at jeg får svar på den.

Har tidligere sendt noen eposter til dem, og prøvd å ringe, uten å få svar tilbake.

Kan ikke annet enn å si at butikken ikke leverer særlig god kundebehandling.

Selv om de har litt lavere priser enn andre butikker, ser det ikke ut til at det var verdt pengene jeg sparte...

Bilstereosenteret.no
28-05-2010, 14:57
Hvis det er en Pioneer spiller, så kan du levere den til alle som selger merket. Så sender de den på service. Men du må ta med deg kopi av kvitteringen.

Kenwood har byttegaranti, så du får ny spiller.

Hvordan de andre merkene gjør dette vet jeg ikke.

magnesmurf
28-05-2010, 18:04
Er en pioneer ja. Og kvittering er ikke noe problem. Men er du helt sikekr på det? Thorsov bilrekvisita og elkjøp forhandler jo pioneer, men tror ikke de gidder å ta imot på vegne av andre butiker.

AcidRain
28-05-2010, 18:18
lever den til installbay da, de er vel Pioneer forhandler? :)

J.T.
28-05-2010, 18:18
Alternativet er vel å ta kontakt med et av Pioneers serviceverksteder (http://www.pioneer.eu/no/content/support/support/service.html) å høre hva de har å si :)

ugn
29-05-2010, 17:44
Alternativet er vel å ta kontakt med et av Pioneers serviceverksteder (http://www.pioneer.eu/no/content/support/support/service.html) å høre hva de har å si :)

I værste fall må du sende den til verkstedet for egen regning..

J.T.
29-05-2010, 18:50
Derfor jeg skrev "å høre hva de har å si" :)

Det er jo et alternativ bare, sa ingenting om at det var det billigste :p

magnesmurf
29-05-2010, 23:03
Får høre med thorsov på mandag. Hvis ikke får jeg bare kontakte forbruker rådet, siden fortknox ikke svarer.

magnesmurf
31-05-2010, 23:19
Da fikk jeg endelig tak i folka på fortknox. De var som vanlig ute, så endte med at jeg måtte levere spilleren på møbelbutikken ved siden av :ai:
Spent på om jeg i det hele tatt fåt tilbake spilleren. (ja jeg sikret meg et dokument som sa at den var levert inn)

Synes det er useriøst å drive butikk som aldri er åpen.

Kommer ikke til å handle mer hos dem.

dessarun
05-06-2010, 00:19
Jeg har vært på fortknox i Drammen flere ganger og har ikke annet en positivt å si om dem :)
Har også ringt ned dit og tatt telefon med en gang. Så spørs om du har vært litt uheldig akkurat med det at du ikke fikk tak i dem med en gang. Og det er litt dumt å drive butikk også er en ute på oppdrag i åpningstidene, men da veit en det jo det til en annen gang isåfall. Så da går det jo an å ringe å høre om dem er der eventuellt før en har tenkt seg dit :)

magnesmurf
05-06-2010, 01:04
Er forskjell på en gang og mange ganger.

Min erfaringer er at jeg var innom flere ganger hvor de ikke var der i åpningstiden. Jeg måtte til og med levere spilleren til møbel butikken ved siden av. Det regner jeg som relativt useriøst.

I tilegg ringte jeg vel hvertfall ti ganger i løpet av tre dager, før jeg fikk svar. Har også prøvd å ringe dem tidliger denne uken, for å få bekreftet at dem har fått spilleren min, men får ikke tak i dem.

Ikke har dem svart på mail heller, hverken nå eller tidligere.

I mine øyne kvalifiserer det desverre ikke til god kundebehandling.

Det er greit at en butikk av og til ikke har muligheten til å svare på henvendelser, men når det blir en regel og ikke et unntak regner jeg butikken som useriøs.

Hvis de er så fordømt opptatt der må dem vel heller annsette fler folk, så de har kapasitet til kundebehandling.

magnesmurf
13-08-2010, 22:29
HAr endelig fått tilbake spilleren og den er i orden.

Når de først er i butikken er de hyggelige og service instillte. Men Det tok laaaaang tid å få kontakt med dem, og laaaaang tid å få reparert spilleren. Det siste er jo mest service verkstedet sin skyld. MEn synes uansett at en butikk burde belage seg på faste åpningstider og en telefon de svarer i..

Joakim
14-08-2010, 12:18
Det er dessverre sånn at om man skal klare å leve av denne bransjen, som en fagbransje og ikke kun ha butikker som Elkjøp osv. må man TJENE penger et eller annet sted. Å ha mange ansatte koster mere enn man ofte kan forsvare og man har vel sett nok eksempler på de som har forsøkt det og gått på trynet.

Noe å tenke på for ihuga ebay-fantaster?

For at man skal kunne holde et akseptabelt kostnadsnivå på varene, for i det hele tatt å få solgt noe, må kanskje de som driver med en eller to ansatte, faktisk ut på oppdrag for å tjene de nødvendige kronene sine. Tviler på at du som kunde vil betale mere for en vare for å slippe å levere en reparasjon i butikken ved siden av f.eks.

Synes ikke dette er en useriøs måte å gjøre det på, men faktisk en fornuftig måte å samarbeide på.

Skal ikke si noe på at det er kjipt når ting tar lang tid og at man helst skulle kunne møte noen i en butikk hele tiden, men hvem vil betale for det??