Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vm dbdragracing

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vm dbdragracing

    http://audioforum.termpro.com/topic/4/20620.html

  • #2
    Vm

    Jaja må vel skaffe seg 75 poeng , bassere ,7-8db, bilfrakter , vinterdekk til den , lappen på laste bil osv da så er man klar for vm
    sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
    Web :www.ulvundsbilstereo.no
    Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

    Comment


    • #3
      å skaffe 75 poeng i norge virker litt hardt i følge terminlisten vil jeg si...

      Lurer på når det kommer info om NM for oss som satser litt på det.
      TEAM RE-LOUD
      http://www.teamreloud.com

      Norwegian Champion 08

      Comment


      • #4
        Bare og reise litt rundt det da så er det fullt mulig og få poeng nok til og være med på vm. Men skal være enig med deg at det er litt tøffer og få 75 poeng i år enn det det har vært tidligere. Det kommer vel kansje noen flere konkuranser opp ettervært også

        Comment


        • #5
          Uten å komme med kritikk, men det bør i alle fall være mulig å få tilrettelagt nok konkurranser slik at minimumskravet til poeng er oppfylt.

          Ellers føles det litt som å pisse i motvind. Om ikke det går an å få nok poeng til å stille, da kanskje noen "mister" lysten til å stille i det hele tatt.

          En liten notis da, flaks at det først er til neste år at vm holdes. Gir jo litt ekstra tid i alle fall.
          Mvh
          J. Holm
          www.b2audio.com
          http://facebook.com/b2audio

          Comment


          • #6
            Helt enig...lit lite konkurranser på lista enno ja..... folk gidder ikke kjøre 50-60 mil for en dag med 1x..... Men rekner med det kommer flere etter hvert som Nils P har fått ting på plass...
            sigpicAut forhandler av dynaBel,DIGITAL DESIGNS,pioneer,alpine,peerless,lotus seas, focal, Ground ZERO , Rockford Fosgate. Cadence mm
            Web :www.ulvundsbilstereo.no
            Mvh Jonny Ulvund, eier av ulvund's bilstereo

            Comment


            • #7
              1. Å få nok kvalpoeng til VM betyr at man MÅ reise rundt litt, man kan ikke forvente å få alle konkurransene i fanget der man bor.

              2. Pr dags dato så er det sendt mail rundt til 6-7 sponsorer uten å få noen tilbakemelding fra disse, ny mail går ut til disse og flere til uka.
              Blir responsen den samme så er det lite sannsynlig at det blir flere konkurranser i år.

              Det virker som noen tror jeg har like mye tid som Tor Steinar til å drifte dB-drag, men jeg har ikke dette som fulltidsjobb og kan derfor ikke følge opp hver forespørsel 2-3 ganger.
              Jeg gjør så godt jeg kan, det er alt jeg kan si.

              Comment


              • #8
                Hei folkens....

                Jeg må bare kommentere litt for "morro skyld" igjen....

                Jeg svinger jo innom her en gang iblant når jeg har tid, og ser hva som foregår, og jeg svinger innom ett par nettsider også, og jeg må jo si at jeg er litt "overrasket", men samtidig ikke...

                Når noen tar over en "ting", så tror de som tar over at ting er så utrolig enkelt, jeg VET at Nils Petter mente det var en enkel jobb å ta over dB Drag Racing i Norge for å utvikle dette videre, har han klart det? Jeg mener at det har han ikke... og han burde vel gå i seg selv og kanskje innrømme at det ikke var så enkelt som han først trodde, men betyr dette at han burde slutte eller gi opp? Nei, så absolutt ikke... MEN, kanskje dere som deltar/har deltatt/driver butikker/er importører også bør ta i ett tak også...???

                Slik markedet har blitt idag, så vil nok aldri dB Drag Racing (eller andre bilstereokonkurranse former) bli veldig mye større i Norge, toppen i EMMA (NASCA) var for maaaange år siden, og dB Drag Racing hadde nok sin topp i 06, -07 eller -08, det må vi nok snart innrømme overfor oss selv....

                Det er vel kanskje få som VET hvor mye tid, jobb, penger, energi, blod og tårer som ligger bak å drifte dB Drag Racing, INGEN i Norge har brukt "så mye" av dette på dB Drag Racing som meg, og det er utrolig hardt arbeid som man ikke får igjen annet enn glade deltagere, som surver så fort noe er "galt"

                Hadde jeg brukt like mye tid, jobb, penger, energi, blod og tårer på ett nesten vilken som helst annen større bransje, så hadde jeg sikkert vært veldig rik idag, men det er lett å være etterpåklok....
                Er man engasjert og lever/ånder for en ting, som jeg gjorde med bilstereo fra jeg var 14-15 år gammel, så betyr både motgang og medgang faktisk veldig lite...

                Mitt tips er at dere slår dere sammen flere, og fordeler "jobbene" mer... dB Drag Racing kommer nok aldri til å bli ett levebrød for noen igjen, det må drives av entusiaster for entusiaster...

                Å sende ut masse mailer med "tigging av penger" til leverandørene å tro at de kommer til å svare på det, er bare tull og tøys, og bortkastet arbeid.

                Uansett, lykke til alle sammen, dB Drag Racing, Bass Race og Psyclone er 3 format som er veldig veldig bra... Synd å se at det går feil vei om dagen.
                Tor S Aamodt.

                Comment


                • #9
                  burde hatt sånn lib on tour greie da di reiste rundt å viste litt i landet det var kjekt, ikje bare våler å rudskogen som topp arrangement å ein å aen sjappe på østlandet
                  fusion/audi system xIon/digitals design

                  Comment


                  • #10
                    Problemet med det er at han som driver db i Norge nå har full jobb ved siden av.

                    Men nok om det denne tråden er om VM i dbdragracing

                    Comment

                    Working...
                    X