PDA

Vis full versjon : Dammed

evensvee
05-06-2010, 13:14
Holdte på xenonlysa til jeg fikk penger.
Når jeg fikk penger så førte jeg over par dager siden, han hadde ikke tid til å sende før i dag, å jeg er fleksibel og sier, jo det går bra :)
I dag ringte han meg og tok en liten prat for han ville vite adressen min, lett å prate med...!

Ikke sikkert like lett for han, jeg er trønder, han er ikke det x)

Handelen gikk knirkefritt for min del, da er jeg fornøyd !

ThomasRS
16-06-2010, 22:25
Helt topp å handle med. Kjøpte en forsterker for noen mnd siden. Sendte som avtalt, varen var i utmerket stand, akkurat slik han forklarte. Og godt pakket inn.

Bare positivt fra meg :)

HLS
19-08-2010, 15:53
fikk han til å kjøpe noe på biltema for meg og sende.

overførte pengene på forhånd.
fikk varene fort!!

bare posetivt!! :)

lyd
05-10-2010, 14:39
Handlet en 4 kanaler hifonics for en stund siden..
Alt gikk fint, fikk bra med informasjon av han.
Jeg overførte penger først, og han sendte med en gang..

Grei kar!

Tor Ølberg
29-01-2011, 02:59
Bare positivt og si om denne karen
Han ordna med en mcintosh før i tiden for meg, gikk smertefritt. Holdt meg oppdatert når jeg trengte det :p

I senere tid nå har jeg handlet en ODR spiller + DSP og diverse ymse, handelen gikk også helt uten problemer her. Pakken ble sendt dagen pengene var innpå.
Et ekstra pluss i boka til Damir er at han holdt av spilleren selv om han måtte vente en stund på penga.

TeleThunder
20-07-2011, 20:20
Kjøpte bar en kabel av han.. fohåndsbetalte, og varen ble sendt fort. Å sjølv om det bare var en kabel så sendte han meg faktisk bilde tatt under pakking og etter pakking og kvitering fra posten:)
Flotte greier:ag:

stigern
18-11-2011, 00:31
Kjøpte 3 stk batterier av han. Han sendte så snart penga var på konto, Hjalp og til med å finne billigst mulig frakt :)
En flott handel. Alt kom i perfekt orden, hadde glemt og sende polene men det såg han selv og sendte som brev post :)

Takk Damir!

HLS
26-02-2012, 20:04
Posetivt igjen!

forhåndsbetalte! kom på uka! :)

Marius
01-03-2012, 17:06
Mine erfaringer er eksepsjonelt bra.

@HLS: Det skrives positivt :)

luckys
08-12-2012, 16:51
kjøpte en forsterker av han, forsterker var i den stand som var sakt. handelen gjik smerte fritt. allt bare positivt. og var bra pakka inn :)