Vis full versjon : Emma på ACR i helgen..
EmmaNorway
06-06-2010, 17:01
Til nå er det bare en påmeldt til Emma konkuransen på ACR kommende helg.
Det er desverre forlite for å kjøre 250 mil og bruke 4 dager på..
Hvis det er flere som har planer om å komme dit, så må de reagere og melde seg på.
Orginalt anlegg er vel ikke noe å stille opp med i advanced klassen :bm:
Så for min del blir det ikke noe konkuranse.
Håper det blir gjennomført.
Erik André
07-06-2010, 16:41
vel, jeg har da hørt original anlegg som spiller fletta av mye folk har ettermontert :) møt opp!!!
vel, jeg har da hørt original anlegg som spiller fletta av mye folk har ettermontert :) møt opp!!!
vel....låter ikke så ille...like før høyttalerne vrenger :p
Er det slik at EMMA dekker inngangs billetten dersom man deltar? kanskje man skulle prøvd for å få før og etter bedømming :bd:
EmmaNorway
07-06-2010, 20:58
vel....låter ikke så ille...like før høyttalerne vrenger :p
Er det slik at EMMA dekker inngangs billetten dersom man deltar? kanskje man skulle prøvd for å få før og etter bedømming :bd:
Desverre Morten..
Alle som ønsket EMMA lenger nord, bør vell møte nå??
Dette bør jo annonseres en god tid i forveien. Ikke alle kan bare planlegge og dra på bajastur en uke i forveien.
Men så er ikke jeg Emma typen (enda), men hadde vært noe annet om det var dBdrag. Hadde kanskje knødd meg nedover da.
Judys Bilstereo
08-06-2010, 07:46
dette mener jeg har stått på Emmaweb ganske lenge:ds:
Sku gjerne tatt turen med "konkurransebilen", men den står uten et hjul og deler av understellet... ble rammet av transportstreiken og har ventet i over tre (3) uker på én del!
O.T.: Men nå blir det vel leveranser snart.:be:
Håper at det kommer andre, i hvertfall fra Trondheim og oppover! Kjører fra Molde, men i feil bil. :dd:
Alta Bilstereo
08-06-2010, 13:12
Alle som ønsket EMMA lenger nord, bør vell møte nå??
ikke for å være hestkuk men dette er ikke nordpå men ca midtpå... :P
Er det fremdeles bare 1 påmeldt ? Hvor tidlig på dagen må jeg evt stille opp ? Det er jo for galt viss dette må avlyses....
Audio-art
09-06-2010, 08:44
Er det fremdeles bare 1 påmeldt ? Hvor tidlig på dagen må jeg evt stille opp ? Det er jo for galt viss dette må avlyses....
Den ene som var påmeldt har fjernet påmeldingen sin..
Audio-art
11-06-2010, 20:45
Hvis det ernoen som kommer til ACR i morra, så ta kontakt med Håvard Støen på tlf:92051463
...og dere lurer på hvorfor det ikke er flere som deltar i EMMA i nord. Kanskje en ide å vises på nord-norges største biltreff!:dl:
http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?p=133222#post133222
dBcompaniet
13-06-2010, 15:19
Da burde kanskje bilstereogutta i nord være flinkere til å promotere EMMA og konkurransene :) slik at noen ville være villig til å delta. Er vel neppe særlig økonomi til å bare vises på ett slikt treff.
Et bedre sammarbeid med forhandlerene rundt omkring er en start å begynne. Men problemet er at det er langt mellom dem. Og vis EMMA ønsker mer aktivitet nordpå så burde de så absolutt vises på Sommertreff.
omegadti
14-06-2010, 01:16
for å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..
Audio-art
14-06-2010, 08:40
for å si det enkelt; vi var mange med interessen på treffet å en god del av oss hadde bil med lyd/godlyd.. dere kan ikke forvente at folk skal betale årskontigent når det er en mulighet for å delta på treff og den blir avlyst. sdet var maaange db-draggere som betalte inn bilene sine fordi de fikk høre at dere skulle komme..
Det trengs nok ikke å betale noen årskontigent for å være med. Det er for å være kvalifisert til en NM finale.
Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.
Det trengs nok ikke å betale noen årskontigent for å være med. Det er for å være kvalifisert til en NM finale.
Vi hadde ingen påmeldte til ACR i helgen. Det var folk der oppe som hadde med seg det som skulle til for å gjenomføre en konkurranse, se tidligere i denne tråd.
Jeg personlig, så det som litt bortkastet å bruke 4 dager på 0 påmeldte, og valgte derfor å ikke reise oppover. Hadde det vært 10 biler hadde jeg dratt.
Skjønner hva du mener. Men er veldig få som er brukere her inne. Synd at det ble slik, spessielt når det ble annonsert på Sommertreff sine sider at dere skulle komme.
Håper at det blir noe av til neste år. Skal prøve å presse på at de jeg vet vil delta melder seg på før treffet. Regner med at jeg er klar til da :bp:
omegadti
15-06-2010, 01:08
skjønner den kjetil, og beklager misforståelsen angående kontigent ;) skal også strekke opp gjengen her til påmelding neste år og det inkluderer meg selv.
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.