Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny webside for emma norway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ny webside for emma norway

    Ny etterlengtet side er lagt ut, den er ikke 100% ferdig, men veldig mye er gjort.

    er det noen som finner en link som ikke fungerer eller en annen bøg så motas ris og ros med takk

    adresse er: www.emmaweb.no

    jeg benytter anledningen til å takke fido for jobben han har gjort
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik


  • #2
    Ryddig og oversiktlig side

    Men hvorfor står det Bryne på resultatlista? Trodde det var treff i Sandnes og Stavanger jeg?
    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

    Comment


    • #3
      Vi bomma litt på gps'en og havna på huset på gjæren i steden

      neida, på grunn av russe tid på samme tidspukt var det ikke mange som var villige til å låne ut en parkeringsplass så det ble flyttet til Bryne
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Okei. Huset på Jæren ja =)
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #5
          Skimter ei kjent subbkasse i banneret
          Med Hilsen Ronny Eide

          Alpine,jbl og andre godsaker...

          Comment


          • #6
            Det heiset inntrykket av Emma maange hakk. Ser ikke lengre ut som en side som er hjemmesnekret på låven. Bra jobbet!
            Min bilstereo side på facebook.
            www.facebook.com/nautiluzcreation

            Comment


            • #7
              Originally posted by Nautiluz View Post
              Det heiset inntrykket av Emma maange hakk. Ser ikke lengre ut som en side som er hjemmesnekret på låven. Bra jobbet!
              Med de midlene som Emma la ned i den siden samt hvor mye tid som ble lagt ned i den siden så ble en skremmens bra egentlig....
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #8
                ...og jobben med Emmaweb.no fortsetter for fullt utover sesongen. I første omgang jobber vi med å oppdatere samtlige sider samt en god del små justeringer - men det er også større ting på gang.

                I løpet av kort tid får man muligheten til å registrere seg som konkurrerende på nettsidene. Dette gjør påmelding til konkurranser langt enklere, det blir også enkelt å holde oversikt over sine egne og andres resultater, profilere både seg selv, sin bil og sine sponsorer samt kommunisere med andre EMMA-deltakere.

                Fra nå av vil det være jeg som er ansvarlig for EMMAs nettsider - og jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger og innspill av alle slag - tross alt er sidene til for dere som konkurrerer.

                Espen
                Espen Skogen
                espen@emmaweb.no
                ---
                Webmaster for www.emmaweb.no.

                Comment


                • #9
                  Haha!

                  Jeg trodde dette var en ny tråd av EA, så jeg tenkte "kult" og gikk på siden, "wth, dette er jo helt likt?!"

                  Men en liten konstruktiv tilbakemelding, kunne det vært mulig å få bygd opp en slags medlemsside, slik som termpro?

                  Det burde ikke være ALT for mye stress, og ville vært kult å hatt
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by neptyr View Post
                    Haha!

                    Jeg trodde dette var en ny tråd av EA, så jeg tenkte "kult" og gikk på siden, "wth, dette er jo helt likt?!"

                    Men en liten konstruktiv tilbakemelding, kunne det vært mulig å få bygd opp en slags medlemsside, slik som termpro?

                    Det burde ikke være ALT for mye stress, og ville vært kult å hatt
                    Som jeg skrev over - det kommer muligheter for å registrere seg som konkurrerende - og ergo også egne medlemssider!

                    ES
                    Espen Skogen
                    espen@emmaweb.no
                    ---
                    Webmaster for www.emmaweb.no.

                    Comment


                    • #11
                      Pent, savna noe sånn lenge
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #12
                        Etter hva jeg har hørt så har jeg tro på de nye EMMA sidene. Lettvint og bra
                        [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                        Comment

                        Working...
                        X