PDA

Vis full versjon : Ny webside for emma norway

Erik André
21-09-2007, 12:55
Ny etterlengtet side er lagt ut, den er ikke 100% ferdig, men veldig mye er gjort.

er det noen som finner en link som ikke fungerer eller en annen bøg så motas ris og ros med takk :)

adresse er: www.emmaweb.no

jeg benytter anledningen til å takke fido for jobben han har gjort

NeDD
21-09-2007, 13:15
Ryddig og oversiktlig side :)

Men hvorfor står det Bryne på resultatlista? Trodde det var treff i Sandnes og Stavanger jeg?

Erik André
21-09-2007, 13:43
Vi bomma litt på gps'en og havna på huset på gjæren i steden :D

neida, på grunn av russe tid på samme tidspukt var det ikke mange som var villige til å låne ut en parkeringsplass så det ble flyttet til Bryne

NeDD
21-09-2007, 14:06
Okei. Huset på Jæren ja =)

raane
21-09-2007, 14:37
Skimter ei kjent subbkasse i banneret:ca:

Nautiluz
29-09-2007, 07:52
Det heiset inntrykket av Emma maange hakk. Ser ikke lengre ut som en side som er hjemmesnekret på låven. Bra jobbet! :bf:

Engen Audio
30-09-2007, 15:41
Det heiset inntrykket av Emma maange hakk. Ser ikke lengre ut som en side som er hjemmesnekret på låven. Bra jobbet! :bf:

Med de midlene som Emma la ned i den siden samt hvor mye tid som ble lagt ned i den siden så ble en skremmens bra egentlig....

espsko
28-03-2008, 16:33
...og jobben med Emmaweb.no fortsetter for fullt utover sesongen. I første omgang jobber vi med å oppdatere samtlige sider samt en god del små justeringer - men det er også større ting på gang.

I løpet av kort tid får man muligheten til å registrere seg som konkurrerende på nettsidene. Dette gjør påmelding til konkurranser langt enklere, det blir også enkelt å holde oversikt over sine egne og andres resultater, profilere både seg selv, sin bil og sine sponsorer samt kommunisere med andre EMMA-deltakere.

Fra nå av vil det være jeg som er ansvarlig for EMMAs nettsider - og jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger og innspill av alle slag - tross alt er sidene til for dere som konkurrerer.

Espen

neptyr
28-03-2008, 16:41
Haha!

Jeg trodde dette var en ny tråd av EA, så jeg tenkte "kult" og gikk på siden, "wth, dette er jo helt likt?!" :p

Men en liten konstruktiv tilbakemelding, kunne det vært mulig å få bygd opp en slags medlemsside, slik som termpro?

Det burde ikke være ALT for mye stress, og ville vært kult å hatt :)

espsko
28-03-2008, 18:25
Haha!

Jeg trodde dette var en ny tråd av EA, så jeg tenkte "kult" og gikk på siden, "wth, dette er jo helt likt?!" :p

Men en liten konstruktiv tilbakemelding, kunne det vært mulig å få bygd opp en slags medlemsside, slik som termpro?

Det burde ikke være ALT for mye stress, og ville vært kult å hatt :)

Som jeg skrev over - det kommer muligheter for å registrere seg som konkurrerende - og ergo også egne medlemssider! :)

ES

neptyr
28-03-2008, 18:30
Pent, savna noe sånn lenge :)

thomasekeli
01-04-2008, 00:01
Etter hva jeg har hørt så har jeg tro på de nye EMMA sidene. Lettvint og bra :)