Announcement

Collapse
No announcement yet.

bassdal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bassdal

    KJøpte 2 stk subb element av han, kjempe service fra første stund. Tommel opp =)
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:30.
    http://www.youtube.com/user/lappis22
    Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

  • #2
    dette kan eg bekrefte
    Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

    Comment


    • #3
      begge 2 her å anbefale samme! takk for hyggeleg handel karer. håper dåkke er fornøgd

      Comment


      • #4
        Spilleren kom etter mye om og men, posten rotet det til en hel del for oss, utover det, så var den meget godt pakket og alt var slik som forespeilet. Thumbs up.. Selv om han bor i verkstedet, så rekker han å sende ting avgårde innimellom..
        Sture Vedal

        Comment


        • #5
          vi skal nok få has på posten. lukter erstatning i frå posten her.

          Comment


          • #6
            Solgte dørtrekk til Poloen til han her og kan anbefales på det sterkeste! Stolte såpass på han at pakken var sendt før pengene var inne på min konto. Så her er det tommel opp!
            Audi 80 "RS2" sedan http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18496

            Comment


            • #7
              bassdal

              Bassdal aka Stig Masdal tok på seg en jobb og bygge/trekke noen a-stolper til meg, dette var vel litt over 2 måneder siden, a-stolpene var "ferdig" 4 uker siden, da ba jeg han sende de over til meg, Per dags dato har jeg ikke motatt noe i posten, og han har visst skiftet tlf nummer/ute av bruk, har kontaktet div venner av han som igjen skulle overbringe melding til han.

              Fortsatt ikke hørt noe, Rekommenderer alle til og holde seg unna sånne Useriøse folk som ikke ordner opp etter seg.
              Saken blir politianmeldt fortløpende.

              Comment


              • #8
                Nesten litt trist denne historien her da jeg nettopp snakte med han Stig og det kom fra visse deler som du har latt være og fortelle.

                Numero uno: han har ligget i senga i 3 uker ergo ikke mye blitt gjort. nummer 2, og komme med trusler pleier vanligvis ikke å hjelpe på lysten til folk å få ting ferdig. nummer 3; han har ikke motatt noe form for penger fra deg men skulle sjekke nettbanken for 3dje gang for å være 100% sikker på at han ikke har motatt noe.

                Lykke til med poltianmeldelsen, du kommer til å trenge det mtp hvor ræv du har vært mot han...

                og ang feedback, har selv aldri hatt problemer med Stig, jobber som faen og er behjelplig med det u måtte trenge hjelp med.
                Tor Martin Ølberg
                - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                Comment


                • #9
                  Trussler? har ikke kommet med en trusel jeg, og sengeliggende? da hadde han kunne sendt meg en melding eller noe lignende og forklart det da, han sa for 4 uker siden at delene var ferdig, og penger har han motatt 2 mnd siden, det kan jeg gjerne fremlegge bevis for også med bankutskrift, jeg sendte han en sms igår at hvis han ikke sendte delene idag og jeg fikk sporingsnr så fikk jeg noen til og hente de, var ikke en trusel var vel bare det at når en person har eiendeler til 15k og lar være og ta tlf eller svare på meldinger så vil du gjerne ha tingene dine tilbake, og hvis han så var sengeliggende hvorfor var han så på verkstedet sitt idag da? og ingenting har blitt gjort med a-stolpene, så tviler på at han hadde tenkt og gjøre noe med de.

                  Comment


                  • #10
                    Stig er ikke useriøs... har vel bare tatt på seg for mye arbeid.,.
                    MVH, Øivind Sandvik
                    sigpic
                    www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                    www.sandviksbassogbongel.com

                    Comment


                    • #11
                      Vel da burde han gidd meg beskjed syns jeg, men nå er saken ute av verden, ble litt fattigere eneste.

                      Comment


                      • #12
                        Nå kjenner jeg at det renner over for meg. Denne karen, altså Stig Masdal, var i Stavanger i mar i år og kjøpte i den sammenheng felgene fra min Punto. Vi avtalte at jeg sender de med en lastebil til Førde og at jeg skulle få pengene over helga når han kom hjem. Jeg kjørte også karen til flyplassen tidlig på morgenen mot at han skulle overføre peng for det og i samme slengen.

                        Nå, nesten 6 måneder senere har jeg ikke sett noe til pengene. Har mast med jevne mellomrom og fått unnskyldninger på rekke og rad. Slik han har gitt uttrykk for så har han ikke fått lønn på 6 måneder, vært dødssyk, mistet 2-3 jobber på et smell. Ganske utrolig at karen lever! I tillegg har han overført pengene feil to ganger, og plutselig ikke hatt de pengene lenger siden han ikke har fått lønn.

                        Nå hadde jeg akkurat krevd pengene med renter og han lovte nå på torsdag og ordne opp siden han skulle få lønn. Men nå som jeg fikk vite at han har solgt bilen sin med felgene MINE på, kokte det totalt over for meg.

                        Nå får han en uke på å ordne opp før jeg anmelder forholdet.

                        Så ingen bør handle med denne karen på noen som helst måte, ikke til å stole på det i det hele tatt! Verste var at jeg trodde jeg han var en venn av meg, men så jævla feil kan man ta!!

                        STYR UNNA!!
                        Jonas Tautra
                        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                        Comment


                        • #13
                          Kjipt når sånt skjer, fikk pengene mine til slutt jeg, men vil aldri ha noe med fyren og gjøre, og at folk kan gå god for noen som dette sjokkerer meg, begynner og bli litt for mange useriøse brukere på foumet nå, men håper det løser seg!

                          Comment


                          • #14
                            Må bare beklage til deg AcidRain, jeg som gikk god for karen. Ser nå i ettertid at dette ikke var det lureste..
                            Tor Martin Ølberg
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #15
                              Vel der kan jo godt hende han var litt mer seriøs før med handler, men ser ut som det har tatt en helomvending nå, kan ikke legge skylden over på andre fordi.

                              Comment

                              Working...
                              X