Announcement

Collapse
No announcement yet.

Severin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Severin

    Solgte en spiller som jeg sendte i oppkrav. God kommunikasjon og pakken ble kjapt betalt/hentet. Bare pluss fra min side
    Last edited by GENEXXA; 01-07-2010, 20:31.

  • #2
    Severin

    Ble enige om pris på min Hertz EP4X. Spurte han på PM om han skulle hente den eller ha den tilsendt med post. Fikk svar tilbake om at han ville ha den tilsendt siden han bodde 2.5time utenfor Oslo.

    Svarte tilbake med å sende PM om at jeg skulle mot hans retning siden jeg skulle til Revetal og kunne møte han, men hvis det ikke passet lurte jeg på om han ville forhåndsbetale eller ha den tilsendt i oppkrav.

    Har ikke hørt noe fra han siden, har sendt han flere PM. Har også sendt en mail. Men ingen svar, selv om vedkommende har vært aktiv.

    Syntes det er dårlig av han ikke å ta kontakt når vi var enige om pris(var akkurat det budet han gav, ingen pruting opp fra min side). Syntes at han ihvertfall kunne tatt kontakt og sagt at han trekker seg fra kjøpet istedenfor å ikke svare.

    Thumbs down

    Edit: Ny info: fikk en PM inatt om at vedkommende ikke har penger før den 10. Februar. Burde vel sett på kontoen sin før han la inn bud, men positivt at han sa ifra.
    Last edited by J.T.; 28-01-2011, 02:51. Reason: Lar tråden stå, feedback er feedback uansett :)

    Comment

    Working...
    X