Announcement

Collapse
No announcement yet.

Påmelding NM Finale i Rindal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Påmelding NM Finale i Rindal

    Til alle deltagere på finalen MÅ alle melde seg på ved å sende mail til pamelding@emmaweb.no
    innen søndag 30.sept.2007. Dette er viktig for å kunne sette opp deltagerlister på forhånd.
    Alle som deltar på finalen skal betale medlemsavgift for 2007 på kr 500,- ved innskjekking. (i tilegg til vanlig deltageravgift)


    Du kan også melde deg på via http://www.emmaweb.no

    Vennlig Hilsen Emmaweb.no
    Last edited by erikfido; 24-09-2007, 20:40.
    Erik Fido Westgård
    www.fidod.no - Saab93Fido by Pioneer - Stinger - Installbay - Racesport - www.bil-mc.no

  • #2
    Påmeldt!
    Bjørn M Wilhelmsen
    Team Alta Bilstereo
    www.emmanorway.com

    Comment


    • #3
      Da har også jeg meldt meg på, skal bli morro.
      1998 Mitsubishi Galant V6 2.5 24V
      Pioneer, AD, Audison, Soundstream

      Comment


      • #4
        Da er jeg også påmeldt. Gleder meg til en tur til distrikts norge for å avgjøre hvem som er best av meg og meg gitt
        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

        Comment


        • #5
          Det kan bli spennende EA

          Ønsker alle lykke til See yah next year
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

          Comment


          • #6
            Lykke til for de som skal delta

            En av dere må få tatt godt med bilder til de som ikke kommer seg opp!

            og:
            Originally posted by Typhon View Post
            See yah next year
            hahaha! *mobbe*
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              Påmeldt
              sound.vision.soul

              Type R

              Comment


              • #8
                meldte på 5 biler her forleden
                "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                Comment


                • #9
                  Jonny sinn nye gesjeft er å melde folk på konkuranser, vi for passe oss så vi ikke havner i bonde romantikk på tv2
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    noen få igjen som tar ansvar enda merkelig nok.
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #11
                      ja det begynner å bli for dårlig med ansvars følelse når man ikke engang gidder melde seg på selv.
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • #12
                        500 kr pr år. Hva koster det pr. konkurranse?
                        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                        Comment


                        • #13
                          500kr i deltager avgift pr konkurranse
                          500kr i års avgift

                          så i steden for at alle som skal delta en gang eller 2 må betale års avgift, betaler kun de som deltar på finalen.
                          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                          Comment


                          • #14
                            Okei, flott.
                            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Erik André View Post
                              ja det begynner å bli for dårlig med ansvars følelse når man ikke engang gidder melde seg på selv.
                              vel,i dette tilfellet var det jobbsituasjon,manglende nett pga flytting som var årsaken til att jeg meldte på så mange.
                              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                              Comment

                              Working...
                              X