Announcement

Collapse
No announcement yet.

Driftking1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Driftking1

    Kjøpte for 2-3 uker siden ett par jbl decade av driftking1..han sa de var i meget bra stand samt at de var litt limt i selve "woofer" pga det ikke skulle miste og bli hull der..
    Handelen gikk som smurt og jeg fikk jbl decadene i post oppkrav og betalte 710 kr..
    når jeg prøvde høytalerne så hørte jeg at ved høyt volum vrenger de noe jævlig, så det var mellomtone/diskanten som er sprengt, ga beskjed om dette til driftking1 og han skulle fikse dette..noe jeg mente var i orden.. jeg sa jeg måtte ha pengene innen torsdag denne uken pga en kompis av meg skulla ha de 6x9 til en tur til danmark.
    MEN dette var vanskeligere enn jeg trodde..vi ble enige om at jeg skulle få tilbake pengene, men jeg har ikke fått ei krone.. når jeg spurte han en stund etterpå fikk jeg høre at han skulle ordne opp for seg, men at jeg ikke måtte si noe på dette pga folk har vært misfornøyde med handelene mine også..

    siden har jeg fått beskjed om at han ikke har hatt tid til å overføre...vil si dette er litt useriøst av han..
    Mulig jeg tar feil, men vill ikke anbefale noen å handle av han..

    Så at han hadde solgt denne decaden til 3 forskjellige personer på kort tid også, samt at til "luvmyoldemor" hadde han forklart decadene som strøkne..
    Noe de langt ifra var...

    håper det blir årnings i dette snart
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 17:47.

  • #2
    spurte forresten etter pengene igår...da fikk jeg svar idag "mhm" var det han hadde å si...

    Comment


    • #3
      hehe... mangler fortsatt pengene..

      Comment


      • #4
        Jeg er hvertfall fornøyd med handelen jeg gjorde med Driftking1!
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

        Comment


        • #5
          Imorra tidleg. Stikker jeg til banken og får overført

          Comment


          • #6
            Håper vi får ordna opp, vil ikke ha noen dårlige rykter på meg her .

            Comment


            • #7
              da er pengene overført og saken er ute av verden..denne tråden kan slettes for min del

              Comment

              Working...
              X