Announcement

Collapse
No announcement yet.

gooner87

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gooner87

    Solgte en JL 12" W6 bass med kasse til denne karen, møtte opp på avtalt sted og tid.
    Hadde faktisk tatt ut penger før han kom, en liten sjeldenhet

    Tommel opp for denne karen, bra kommunikasjon underveis osv!
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

  • #2
    Gooner87

    Upåklagelig selger,med flott kontakt underveis.
    Planen var at han skulle sende i oppkrav, men han synes det ble dyrt så han tok å sendte som pakke.
    Så fant jeg ikke min postbank kodedings å sa jeg hadde bestillt nytt.
    Sa han skulle få penger på onsdag (idag)

    Det var helt i orden for han det


    Kjempeselger


    Big thumbs up for you!
    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

    Comment


    • #3
      Meget ryddig kar å ha med å gjøre!

      Mvh
      Dag Johansen
      "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

      Comment


      • #4
        Utrolig grei og seriøs selger!
        Anbefales på det varmeste!
        Runar E. Olsen ~ Moderator
        Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
        http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

        Comment


        • #5
          Tommel opp for gooner87 Flott kar å handle med!

          Comment


          • #6
            Tommel opp! EP1D kom idag på bursdagen min. *gleder seg til å teste*
            Alpine CDA 9855R - Hertz EP1D - B2 Audio ES12

            Comment


            • #7
              Kjøpte bluetooth til spilleren min av han, møtte opp og gjennomførte handelen som avtalt. Når jeg kom hjem oppdaget jeg at strøm kabelen manglet. Tok kontakt angående dette og saken ble løst meget raskt og tilfredsstillende. Kan trygt anbefale han her.
              Steffen Hammersgård
              Alpine - Mosconi
              Min prosjekt tråd

              Comment


              • #8
                Jeg fikk en kabel av han mot frakt, fra spiller til ISO-kobling.
                Han sendte før han fikk pengene på konto, og pakket ORDENTLIG inn!

                Var mange runder med bobleplast og pakketeip rundt en stakkars kabel

                Anbefales!
                2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                Comment


                • #9
                  Nok en gang har jeg kjøpt noe av Gooner87, det ble en C-TEK lader, servicen og kommunikasjonen er upåklagelig!

                  Nok en gang godt pakket inn og sendt før pengene var på hans konto!

                  Anbefales nok en gang!
                  2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                  Comment


                  • #10
                    Nok en vellykket handel med Gooner87, denne gangen solgte han en forsterker for sin bror, som jeg kjøpte for en kammerat.
                    Den ble sendt raskt og var godt pakket inn. Har ikke testa forsterkeren enda, men regner med at alt er ok.

                    Anbefales nok en gang
                    Steffen Hammersgård
                    Alpine - Mosconi
                    Min prosjekt tråd

                    Comment

                    Working...
                    X