Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagens lattervideo,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dagens lattervideo,

    Gjorde i dag et forsøk på å få en liten filmsnutt av penisforkortern og dens innhold. Som du vil se og høre er telefonkameraet av ypperste kvalitet, står nesten i stil med bilen.
    Litt om innholdet i kjerra:
    -gammel sony spiller som viser meg fingern å sier error hver gang jeg putter i ei mp3 plate.
    Høytalerne som er strød her og der er av typen boschman og de som er tilkobla blir drevet av spilleren.
    I bagasjen ligger det to 12" kicker comp som blir voldtatt av en Alpine MRP-M850

    Alt dette er da pakket inn i en 90 mod 240 sedan, som har innsett at dens liv snart er over. Blir bare flere å flere feil på den selv om den står parkert.. Nylig clutch og bremser som er blitt mye knappere enn før..

    http://www.youtube.com/watch?v=E2UeiX8SpZc


    Ha en ellers fortreffelig dag
    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

  • #2
    Lattervideo ja Flirer så jeg griner nå....

    Comment


    • #3
      Klarer ikke å stoppe å le jeg heller.
      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

      Comment


      • #4
        Bare meg som ikke ser hva som er gøy her?
        www.eirikaspaas.com

        Comment


        • #5
          Jeg var hvertfall ironisk, regna med at 'halseth' også var det?
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            ironisk fra min side ja.. Skjønner ikke hva som er morsomt med denne videoen?
            En stygg Volvo 240, med en enda styggere kasse? Kanskje det var det som var morsomt?

            Comment


            • #7
              At det liksom var "dagens lattervideo" var det som gjorde at jeg måtte smile litt hvertfall.
              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

              Comment

              Working...
              X