Announcement

Collapse
No announcement yet.

Team Norway stand på EM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Team Norway stand på EM

    Hei alle Em delagere.
    I år er det ny norsk rekord i deltagere på Em finalen, og i den forbindelse vil jeg informere om følgende info fra Emma Sentralt:
    "We will place the cars sorted by nationality and the best presentation of a Nation will be awarded with 500 Euro cash plus an extra Trophy at the Ceremony. Please inform your Teams about that and force them to prepare some cool presentations."
    D.v.s. at dere alle skal stå samlet på samme sted i hallen.
    Det er opp til hver enkelt nasjon, å ta seg best ut, og tilogmed penger å vinne, for beste nasjon.
    Jeg håper at dere kan snakke sammen, og finne på noen gode ideer til å vise Norge fra sin beste side.
    Også andre kan komme med innspill i denne tråden, på hva som kan gjøres, men vær så snill ikke spor av helt her.
    Dette er noe dere deltagere selv må være ansvarlige for, men hvis det er noe vi kan bidra med, kan det hentes på EM prepp søndagen.
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    to store norske flagg,ett i begynelsen av rekka med norske biler,og ett på slutten av rekka,så det blir en tydelig norsk "gruppe"
    Kanskje ett klistermerke med norsk flagg,fks på venstre siderute bak på alle bilene,nøyaktig på samme plass.
    Det kan ta seg pent ut når alle bilene står snor rette på en rekke. Sånne "WRC" flagg ser jo veldig tøffe ut også...
    Men hva med andre norske biler som må stå på en annen stand,teller de i vurderingen?

    Kjenner jeg Russland rett,så tar nok de den her prisen
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

    Comment


    • #3
      Originally posted by Jonny.B View Post
      to store norske flagg,ett i begynelsen av rekka med norske biler,og ett på slutten av rekka,så det blir en tydelig norsk "gruppe"
      Kanskje ett klistermerke med norsk flagg,fks på venstre siderute bak på alle bilene,nøyaktig på samme plass.
      Det kan ta seg pent ut når alle bilene står snor rette på en rekke. Sånne "WRC" flagg ser jo veldig tøffe ut også...
      Men hva med andre norske biler som må stå på en annen stand,teller de i vurderingen?

      Kjenner jeg Russland rett,så tar nok de den her prisen
      Nei Jonny. Du telle nok itj i den her vurderinga.
      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jonny.B View Post
        Kjenner jeg Russland rett,så tar nok de den her prisen
        Ja, mye billigere og leie med seg damer derifra.. :P


        Men trenger en slags "avgrensning" ja.. for å markere "little Norway"
        Last edited by Crazytaxi; 24-09-2010, 10:50.
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Discolys og plysj burde være en ganske vinnende combo, på en annen side støtter jeg jonny sin ide, evnt lure ei av team pioneer bertene i team norway drakt
          Tor Martin Ølberg
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

          Comment


          • #6
            Hva med en prosjektor som kan suse og gå med bilder av norske fjorder og fjell og bilene våre? En promotering av det norske og de norske. Kan også være bilder fra bilenes hjemsteder, under bygging etc.
            Andreas Henriksen
            Citroën C4 2006
            Pioneer ODR, Mcintosh og B2

            Comment


            • #7
              En ting vi kunne ha prøvd er å få ALLE biler til å spille det samme samtidig når bilene står med dører og bagasjelokk åpne. En radiosender kunne jo vært aktuelt.

              Ellers så stemmer jeg for Norske flagg som Jonny.B foreslår.

              Jeg vet italienerne serverte vinsmaking i Østerrike for to år siden, vi får servere snipper med geitost
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #8
                Vi skulle hatt lusekofter som en del av "uniformen"!! At vi ikke tenkte på det!

                Men bra Erik! Brunost er en god tanke. Stemmer selv for Norske flagg, fjell og fjord, brunost og Sigmund Groven som spiller Reodors Ballade fra Flåklypa - Live
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

                Comment


                • #9
                  nesten så alle man skulle gått i budnad
                  VW Golf 4
                  Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                  Simen Sormbråten

                  Comment


                  • #10
                    Brunost - Hjemmebrent og Flåklypa sangen på repeat i bilene til alle kan ikke slå feil : D
                    SQ Saab 9-3
                    Team dynaBel

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by simso View Post
                      nesten så alle man skulle gått i budnad

                      Ta med deg bunad du Simen
                      Mvh
                      Tufte's hotline

                      Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                      Comment


                      • #12
                        Jeg syns at alle som skal nedover BØR ha med seg et norsk flagg og ha på/i nærheten av bilen. Jeg tar med meg til min bil og håper at alle andre gjør det samme.
                        Mvh
                        Tufte's hotline

                        Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Tufte View Post
                          Jeg syns at alle som skal nedover BØR ha med seg et norsk flagg og ha på/i nærheten av bilen. Jeg tar med meg til min bil og håper at alle andre gjør det samme.
                          jeg skal ha et med sugekopp som jeg setter på når vi nærmer oss rotterdam. og så ha et annet å legge på taket på messa om jeg får tak i et med litt størrelse på billig et sted..
                          SQ Saab 9-3
                          Team dynaBel

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by andreash View Post
                            Hva med en prosjektor som kan suse og gå med bilder av norske fjorder og fjell og bilene våre? En promotering av det norske og de norske. Kan også være bilder fra bilenes hjemsteder, under bygging etc.
                            Bra Andreas. Kanskje du kan ta et bile av skiltene du fikk, og legge ut her også?
                            Ketil Skjei
                            Leder EmmaNorway
                            www.emmaweb.no

                            Comment


                            • #15
                              Her kommer skiltet. Strålende design!

                              Andreas Henriksen
                              Citroën C4 2006
                              Pioneer ODR, Mcintosh og B2

                              Comment

                              Working...
                              X