Announcement

Collapse
No announcement yet.

NM finale oppmøtetider.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NM finale oppmøtetider.

    Da er Em over, og vi ser frem mot nm-finalen 22.-24. oktober.
    Konkurrerende i klassene advanced og master må være på plass kl 12.00 fredag den 22.
    Konkurrerende i ESPL og experienced må være på plass kl 09.00 lørdag morgen, men kan også komme fredag før kl 20.00
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Spørsmål; jeg trodde Experienced bare var på fredagen,
    og jeg skal jobbe kl. 15:00 lørdag - rekker jeg det greit?
    Kanskje best jeg kommer fredag før kl. 20:00 isåfall,
    men når er det premieutdeling/resultater osv.?
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

    Comment


    • #3
      Du rekker nok ikke jobb kl.15 nei.. Er ikke en "drive in" konk dette liksom..
      Det er et event som varer hele helgen, ikke bare den ene eller andre dagen. Ikke mulig å få fri da tro?
      Last edited by J.T.; 13-10-2010, 11:38. Reason: Fjernet unødvendig sitering!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        kan man komme med pigg dekk?
        http://www.youtube.com/user/lappis22
        Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

        Comment


        • #5
          Originally posted by Joakim View Post
          Du rekker nok ikke jobb kl.15 nei.. Er ikke en "drive in" konk dette liksom..
          Det er et event som varer hele helgen, ikke bare den ene eller andre dagen. Ikke mulig å få fri da tro?
          Ikke helt umulig nei, men kan bli vanskelig... Jobben er 5 min. unna der NM skal være der da, og jeg kan
          komme tilbake rett etter jobb igjen også, også kan jeg være der hele fredag og søndag i tillegg. Går ikke?

          PS: Ser absolutt ikke på det som en "drive-in" konk.
          ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
          Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

          Comment


          • #6
            Originally posted by Lapp View Post
            kan man komme med pigg dekk?
            Er vel greit det, siden det stadig er minus-grader om morgnene her...?
            ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
            Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

            Comment


            • #7
              Dette er mer som en messe der du må stille opp med bilen, lukke opp og passe på at ingen fucker med den. Så må du også vente på installdommer og lyddommer. Jeg ser for meg en lignende helg som var på EM bare i litt redusert stand, folk skal trossalt se bilen på broomfestivalen så da er det greit og samle inn poenga der.

              Kan du ikke bare søke om fri den helga der eller få noen andre til å jobbe? Det er jo trossalt NM
              Tor Martin Ølberg
              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

              Comment


              • #8
                Joda, må mest sannsynelig prøve på det. Men det er ikke bare å 'søke om fri' på Kiwien vettu.
                Men jeg venter på svar fra Joakim og/eller Ketil her først.
                ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                Comment


                • #9
                  Du er så priviligert at du får NM i nabolaget også skal du prøve å få komme å gå som du vil. Om EMMA godtar det vil jeg oppfordre de i klassen din til å legge inn protest!

                  Det er en messe med masse bil, EMMA er der for å presentere bilstereo til bilinteresserte folk så skal du være der får du jaggu presentere bilen din, om det blir for vanskelig så kanskje det å samle frimerker er en bedre hobby

                  Om det er så vanskelig å ta seg fri fra kiwi så får du tenke på at det kommer folk fra Bodø som har tatt seg fri flere dager får å være der.
                  sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                  IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Lapp View Post
                    kan man komme med pigg dekk?
                    Piggdekk går nok ikke inne i hallen, desverre. Det er vel 5*100 på bilen din?
                    Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                    Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                    post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by TakeTheTime View Post
                      Spørsmål; jeg trodde Experienced bare var på fredagen,
                      og jeg skal jobbe kl. 15:00 lørdag - rekker jeg det greit?
                      Kanskje best jeg kommer fredag før kl. 20:00 isåfall,
                      men når er det premieutdeling/resultater osv.?
                      For din del varer konkurransen fra kl 09.00 lørdag til kl 20.00 lørdag, og starter igjen kl 10.00 og varer til kl 18.00 på søndag.(Broom festivalens åpningstid) Bilene må stå innendørs hele helgen, og skal være åpne og bli vist frem til publikum.. Premieutdeling er på søndag ettermidag.
                      Ketil Skei Audio-art bilstereo og multimediasenter.
                      Nedre Kaldbakkvei 88 1081 Oslo Tlf 22320860
                      post@audio-art.no Pioneer - Kenwood - Alpine - JL Audio -Orion- Focal - Genesis - Kicker-Audison- Oddesey

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Erik André View Post
                        Du er så priviligert at du får NM i nabolaget også skal du prøve å få komme å gå som du vil. Om EMMA godtar det vil jeg oppfordre de i klassen din til å legge inn protest!

                        Det er en messe med masse bil, EMMA er der for å presentere bilstereo til bilinteresserte folk så skal du være der får du jaggu presentere bilen din, om det blir for vanskelig så kanskje det å samle frimerker er en bedre hobby

                        Om det er så vanskelig å ta seg fri fra kiwi så får du tenke på at det kommer folk fra Bodø som har tatt seg fri flere dager får å være der.
                        Ja det er et privilegium, og jeg sier ikke at jeg skal komme og gå når jeg vil - jeg har jo lyst til å være der hele helgen!

                        Originally posted by Audio-art View Post
                        For din del varer konkurransen fra kl 09.00 lørdag til kl 20.00 lørdag, og starter igjen kl 10.00 og varer til kl 18.00 på søndag.(Broom festivalens åpningstid) Bilene må stå innendørs hele helgen, og skal være åpne og bli vist frem til publikum.. Premieutdeling er på søndag ettermidag.
                        Ok, da skal jeg gjøre det jeg kan for å få bytta bort vakta mi med noen, om jeg ikke får gjort det må jeg desverre melde meg av igjen.
                        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                        Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                        Comment


                        • #13
                          Ehm, du TTT... Du har visst lenge at det er NM?
                          Og du har _ikke_ bytta bort vakta di enda, og skal gjøre det nå?

                          Ok...
                          *plystrer noe om planlegging*

                          Til alle dere andre: lykke til!
                          2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by TakeTheTime View Post
                            Ja det er et privilegium, og jeg sier ikke at jeg skal komme og gå når jeg vil - jeg har jo lyst til å være der hele helgen!



                            Ok, da skal jeg gjøre det jeg kan for å få bytta bort vakta mi med noen, om jeg ikke får gjort det må jeg desverre melde meg av igjen.

                            Igjen har du klart å få en tråd til å handle om deg.. bombe.. skaffe seg fri burde du jo ha tenkt på, er liksom ikke B A R E deg som må ta seg fri får å få til dette.
                            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                            Comment


                            • #15
                              Fått bytta nå. Var IKKE meninga å få alt til å handle om meg.
                              ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                              Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

                              Comment

                              Working...
                              X