Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dagbladet fredag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dagbladet fredag

    Bør dere prøve å få kloa i. Ihvertfall fredags bilaget.
    Ketil Skjei
    Leder EmmaNorway
    www.emmaweb.no

  • #2
    Intresant lesing det derne. Litt synd at de ikke tok med noen av de med litt mer uferdig bygg kan en si for å promotere EMMA litt slik at ikke blir skremt.

    Er ikke rart folk blir skremt til å delta når de ser Andreas, Simen, Anders osv osv sitt bygg. Overalt var det god lesing som fikk fram hva oss Bilstereohuer står for.
    Tor Martin Ølberg
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Hmpfr.. Litt seint og komme på det nå fant jeg ut.. Ringte ned på Statoil og de hadde tre dagbladet UTEN fredagsbilaget igjen.. Får prøve via andre kanaler da..
      Det er lissom en ting som er vrient og få tak i .. gårsdagens aviser..
      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Går an og lese det på internett. koster vel og merke 22 kr. Men det var verdt det
        Tor Martin Ølberg
        - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
        Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Tor Ølberg View Post
          Intresant lesing det derne. Litt synd at de ikke tok med noen av de med litt mer uferdig bygg kan en si for å promotere EMMA litt slik at ikke blir skremt.

          Er ikke rart folk blir skremt til å delta når de ser Andreas, Simen, Anders osv osv sitt bygg. Overalt var det god lesing som fikk fram hva oss Bilstereohuer står for.
          Enig i alt du skriver Tor, og hva en tysk demo bil for alpine bygd av meget drevne bilstereobyggere for show, med kommentaren at det MÅ se bra ut også gjør vel ikke rekrutteringen større. Fordi det trenger ikke se SÅ bra ut!! bilen din, som uten å mene å tråkke deg på tærne, ikke ser så bra ut. Men at den spiller fra de alpine bilene når som helst, er det ingen tvil om.

          Men som du sier, stort sett meget positivt å få den omtalen om hva vi holder på med.
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Absolutt god PR dette, selv om man lett ser at dette er skrevet av noen som skjønner svært lite av denne verdenen vi lever i Men sånn må det bare bli!

            Men hva skjer med at alle må se så muggne ut på bilder?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

            Comment


            • #7
              Originally posted by Tony View Post
              Absolutt god PR dette, selv om man lett ser at dette er skrevet av noen som skjønner svært lite av denne verdenen vi lever i Men sånn må det bare bli!

              Men hva skjer med at alle må se så muggne ut på bilder?
              EMMA folk er bare sånn!
              Andreas Henriksen
              Citroën C4 2006
              Pioneer ODR, Mcintosh og B2

              Comment


              • #8
                Jeg har lastet ned på pdf, så hvis det er noen som vil ha bilaget så kan dem skrike ut, ellers så kan vel kanskje neptyr legge ut det som en link hvis han gidder?
                Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
                Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
                Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
                -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

                Comment


                • #9
                  JePP jEpP!
                  http://www.youtube.com/user/lappis22
                  Husk EN ting nå da dere ! Hvis du står i dritt til halsen, så ikke heng med hodet

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Crazytaxi View Post
                    Jeg har lastet ned på pdf, så hvis det er noen som vil ha bilaget så kan dem skrike ut, ellers så kan vel kanskje neptyr legge ut det som en link hvis han gidder?
                    JEPP JEPP! Vil lese jeg også
                    ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                    Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

                    Comment


                    • #11
                      Vet ikke hvor lovlig dette er, men pytt pytt
                      http://81.166.235.59/EMMA/NM2010/dag..._000_00_00.pdf
                      Mvh Tony
                      - The only road to take is perfection itself

                      Comment


                      • #12
                        Takk Tony! pytt pytt:P skal ikke sladre
                        MVH, Øivind Sandvik
                        sigpic
                        www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                        www.sandviksbassogbongel.com

                        Comment


                        • #13
                          Jeg kan si at jeg ikke fikk spesielt lyst til å konkurere når jeg så de der bilene, fine biler var det
                          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                          Comment


                          • #14
                            20 s.tk

                            Jeg får i morra 20 stk av dette fredagsbillaget i morra.
                            Disse skal distribueres til de som ikke har det, og som er med i det, i første omgang..
                            Ketil Skjei
                            Leder EmmaNorway
                            www.emmaweb.no

                            Comment


                            • #15
                              Får du noen til overs. Tar jeg gjerne imot Ketil.
                              Runar E. Olsen ~ Moderator
                              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
                              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

                              Comment

                              Working...
                              X