Announcement

Collapse
No announcement yet.

Heisann !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Heisann !

    Får vel være såpass til kar at jeg kan presentere meg selv

    Mitt navn er Stian Furuseth og er bosatt i Horten med samboer og min sønn på snart 4 år.
    Kjøpte for noen måneder siden en nokså strøken 2002 mod Audi A6 Turbo Quattro avant, og skal nå beskjedent oppgradere lyden i den

    Har aldri brukt mye penger på stereo, men denne gangen skal jeg bruke litt ekstra, men dog ikke noe som jeg tror vil imponere noen på dette forumet..hehe..Komponentene blir bestående av forsterkere og sub fra RE-Audio, cd/mp3 spiller fra Kenwood og høytalere i front og bakdører fra Focal. Skal lage tråd når alt er i hus

    Ellers jobber jeg deltid på Megaflis i tønsberg, samt litt som Barista på Trakteren i Horten, dette i påvente av studier til Høsten igjen. Har også en veldig stor interesse for fotografering, kanskje noen har sett bildene mine? Sjekk www.stianfuruseth.no

    Fryktelig mye kjerringbabling gitt, men hvertfall: Flott forum, mange gode tips og inspirasjon, helt ypperlig for sånne amatører som meg som ønsker å forbedre seg
    www.stianfuruseth.no
    RE-Audio - Kenwood - Focal

  • #2
    Velkommen skal du være!
    Her inne må man ikke spille fletta av andre for at man skal få lov til å lage egen prosjekttråd, så; skriv ivei!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment

    Working...
    X