Vis full versjon : Gutta på tur i Danmark!
InstallBay Hamar
25-10-2007, 07:28
Nå har vi kommet oss på plass i Danmark, og bilene er vasket og satt i hallen! :) Nå skal vi bare få i oss litt frokost, også er det å dra borti hallen og shine...
herreguuud! Syntes jeg kjenner den følelsen dere må ha i magen nå ja!:)
Er så sykt spennende sånne ting :D
Mr Golf 4
25-10-2007, 08:03
Bilder KennethB.:) Ellers lykke til dere alle norske.:)
Per
Enig, vi trenger bilder ;)
Og ekte bilder, ikke mentale, de har vi fått nok av i diverse andre tråder :P
:at: :bc: :dc: :cg: :cl: :cn: :cc: :dw: :dv: :da: :db:
Og ekte bilder, ikke mentale, de har vi fått nok av i diverse andre tråder :P
:at: :bc: :dc: :cg: :cl: :cn: :cc: :dw: :dv: :da: :db:
hmm... utdyp? :p
hmm... utdyp? :p
Bare lese diverse andre tråder vedrørende Emma, med romper, kvindøler med sprit, plombere brannalarmer, gps for byturer osvosv. ;) :dr:
AudioCore
25-10-2007, 09:03
Mmmm... er det ikke herlig? :bo:
Må få blitt med nedover der til neste år, det er nok planen ;)
Bare lese diverse andre tråder vedrørende Emma, med romper, kvindøler med sprit, plombere brannalarmer, gps for byturer osvosv. ;) :dr:
Hehe.. har jeg ikke lagt merke til ;P
Flott! Hold oss oppdatert på hva som skjer og hvilke biler som er der!
Lykke til!
bilder, ja takk :) reiste dere ikke nedover på tirsdagen,eller var det bare pål? :)
Det her er artig:) :D
Alle dro med båten på tirsdag, med unntak av ett par biler. Er vel et par hundre bilstereo biler biler totalt på messa.. 7 haller med styling, ny biler og bilprodukter i alle sjangere.. 50-60 tusen kvadrat meter..
Nå har vi spist biff, så nå er det litt øl tenker jeg :)
ikke misunnelig jeg nei :/
InstallBay Hamar
25-10-2007, 22:21
De som er med er:
LLH, Tufte, Fido, AutoD, Audio Art, Erik Andre, Kai Roger Tjelta, Jonny B og undertegnede. Samt at InstallBay, Rizla, Chasin og Tollamoen er med som putsknudder! :D Det er mange store og harde klasser her, med litt pussige inndelinger mht bedømming osv, men vi får se hvordan det går! :) Bilder kommer når vi har tid til å legge de ut... :)
dynabelgolfen
26-10-2007, 09:11
Jeg,Ola og Christer drar nå snart;) Party on!!!!!!!!!!!!!:):):)
De som er med er:
LLH, Tufte, Fido, AutoD, Audio Art, Erik Andre, Kai Roger Tjelta, Jonny B og undertegnede. Samt at InstallBay, Rizla, Chasin og Tollamoen er med som putsknudder! :D Det er mange store og harde klasser her, med litt pussige inndelinger mht bedømming osv, men vi får se hvordan det går! :) Bilder kommer når vi har tid til å legge de ut... :)
Buuhuuu, du glemte meeeeg!
EM er absolutt verdt å få med seg, og her skjer det mye. I løpet av de første par dagene har JonnyB drukket mye kaffe latte (eller var det den mørkere varianten cappucino?) og AutoD snakker ustanselig om diverse sexleketøy. Lengst farende er Russian Team med 6.000 kilometer - hver vei, og når det gjelder påstanden om at tegnspråk er noe alle skjønner vil jeg påstå at de har en annen dialekt av tegnspråk i Russland - for deres tegnspråk forstår jeg faen ikke. Det hjelper selvfølgelig ikke når de heller ikke kan et ord engelsk.
Dessverre glemte jeg å installere Photoshop på den nyformaterte maskina mi før jeg reiste hjemmefra, så det blir ingen bilder nå - 4-megs JPEGer er kanskje i største laget. Skal prøve å få ut endel bilder i løpet av morgendagen, jeg har MANGE!
Crazytaxi
27-10-2007, 10:44
Dessverre glemte jeg å installere Photoshop på den nyformaterte maskina mi før jeg reiste hjemmefra, så det blir ingen bilder nå - 4-megs JPEGer er kanskje i største laget. Skal prøve å få ut endel bilder i løpet av morgendagen, jeg har MANGE!
Hehe.. Neida.. ordnes fint med ACDSee det da..
Men kommet over 52 ennå da? hehe... :ag:
http://www.resizr.com/ ;)
ikke misunnelig jeg nei :/
Det er faen meg jeg!! :(
Hehe.. Neida.. ordnes fint med ACDSee det da..
Men kommet over 52 ennå da? hehe... :ag:
Her skjer det så mye at kronespill har det ikke blitt tid til, gitt. Mandag drar noen av oss videre til Las Vegas - og der spørs det vel om det er kronespill det går i... :aa:
Skal få resizet noen bilder nå og legge ut i løpet av kort tid!
AudioCore
27-10-2007, 16:25
IrfanView kan batch-konvertere filer for deg :) Bare velge alle bildene, hva du vil gjøre med dem og trykk på "start". Så er det bare å vente ;)
Da har jeg droppa noen bilder i ny tråd på mediaforumet: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?p=16915
Tor Steinar Aamodt
28-10-2007, 18:33
Fikk en sms fra Anders for en stund siden, med noen resultater:
Anders 2 plass
Kenneth B 3 plass
Ketil 1 plass og Best of Sound og Best in Show
Alticity
28-10-2007, 18:39
Gratulerer så mye da;)
Hvordan gikk det med de andre da?
Eirik Aspaas
28-10-2007, 18:39
jøsses.. grattis :)
Lars (LLH) tok en meget respektabel 3. plass! :)
Jonny på 11, Tufte på 10, Fido på 5 i sin gruppe, Erik Andre 5? i sin gruppe.
Skal forklare gruppeopplegget senere, nå ska det feires med litt Bøf! :)
Edit: Skal ikke glemme gjengen fra Kvinesdal, sterk 2. plass i ESPL! :)
De klarte til og med å få på Gazolina på diskoteket...:bp:
Eirik Aspaas
28-10-2007, 18:51
hehe, kos dere!
Erik André
29-10-2007, 08:01
I Advanced 5ch og 7ch og i Master 5ch var det for mange biler til å ha en rettferdig bedømming så de ble delt i 2 grupper hvor de 3 beste fra hver gruppe gikk videre til en "finale"
Erik Fido Vestgård kom på en 5plass i master 5ch (gruppe2)
Akuratt samme plass som megselv i Advanced 7ch (gruppe1)
Anders Fleischer gikk videre til finale og omdømming i advanced 5ch som endte på en 2dre plass.
Mr Golf 4
29-10-2007, 09:58
Grattis til alle:) Dette er vel ingen skam plasseringer.:)
Per
_.:mathilazzi:._
29-10-2007, 10:30
:az: Grattis Kara! :az:
Soundboy
29-10-2007, 11:24
gratiis...:az:
Nu blir det vel mye...:az: i kveld...hehe:dn:
Gratulerer folkens! :D Ble nok party tenker jeg :P
Hvem vant? Noen overraskelser?
Bilder mottas fortsatt i bildesiden med takk. :)
Lars (LLH) tok en meget respektabel 3. plass! :)
Jonny på 11, Tufte på 10, Fido på 5 i sin gruppe, Erik Andre 5? i sin gruppe.
Skal forklare gruppeopplegget senere, nå ska det feires med litt Bøf! :)
Edit: Skal ikke glemme gjengen fra Kvinesdal, sterk 2. plass i ESPL! :)
De klarte til og med å få på Gazolina på diskoteket...:bp:
Fikk en sms fra Anders for en stund siden, med noen resultater:
Anders 2 plass
Kenneth B 3 plass
Ketil 1 plass og Best of Sound og Best in Show
Lese tråden kansje? ;)
ved neste tur så må chasin, cossie, og tufte i karantene først.....
........:bg: :bb: :bb: :bb:
(litt intern kanskje, men dog..........)
Har lest den tråden.. Men når jeg skrev vant, så mente jeg 1. plass.
Hvilke biler som var aller best, iff ju si? :)
Erik André
30-10-2007, 13:51
Har lest den tråden.. Men når jeg skrev vant, så mente jeg 1. plass.
Hvilke biler som var aller best, iff ju si? :)
eh.. ketil vinner master 7ch og vinner best of sound.. OG best of show er nok den ALLER beste bilen.
Men hvem bryr seg vel, er man med på EM er man aller best i Norge, stein hard konkuranse i EM og at Lars (LLH) dro en 3dje plass i experienced 5ch er i mine øyne den "aller beste" presentasjonen!
All kudos til Lars :) Vært spennende å sett bilder av de andre bilene i den klassen, og hva ellers dere konkurrerte mot :)
alle som i det heletatt kommer seg til EM er meget bra biler, å jeg er rimelig sikker på at det aldrig har vært høyere nivå på noe tidligere EM, se på poengene fra resutatene, det skiller under 10 poeng mellom alle plasseringer stort sett å det er bare småting som kan skille den ene fra den andre. i min klasse var det vel 7 poeng mellom 3-1plass å det vil si det samme som at den fis på feil tidspunkt kan koste deg seieren:) å i tillegg til en bra bil med bra lyd skal du også ha litt flaks med deg på slike konkuranser, mye kan skje og veldig tilfeldige småting kan være avgjørende.
men uansett så er nok prestasjonen til lars noe av det som jeg setter høyeste etter denne turen ja:)
Erik André
30-10-2007, 15:20
http://www.emmanet.eu/EMMAnew/reports/herning071.htm
i min klasse var det vel 7 poeng mellom 3-1plass å det vil si det samme som at den fis på feil tidspunkt kan koste deg seieren:)
Oog når man husker på at du huket en 2. plass vil det si... ? :ca:
http://hobbyforum.no/tavle/Smileys/classic/hodepine.gif
Det her gikk jo over all forventning. Dro ikke dit i den tro at det skulle gå så bra.
Leste nå at 1 plassen gikk til en grønn s40 og at 2 plassen gikk til en v70 stasjons vogn fra sverige, utsyret i den var alpine 9855r spiller og forholds vis nye PG amper om jeg ikke husker feil.. høytalerene husker jeg ikke. Var 4 poeng opp til 2 plass og enda 6 poeng opp til 1 plass.. altså 10 poeng som skilte 1-3 plass.
ved neste tur så må chasin, cossie, og tufte i karantene først.....
Hørte netopp at lugar 5205 på Stena Saga blir avstengt en uke fremover... :at:
Har netopp kommet hjem nå, etter nok timer på veien. Gikk fint over fjellet, men 10 min etter at T-Forden ble kjørt inn i verkstedet laver det ned som bare f...
Når jeg nå sitter og leser gjennom denne tråden er det et par ting som slår meg. På dette, og andre forum er det store forventninger til EM deltakerne. Bilene som reiste er på et veldig høyt nivå, og er stort sett overlegne her til lands. Men det er ikke dermed sagt at de skal vinne alt som er i Europa.
Å få spm om hvorfor ikke Jonny og Anders vant synes jeg er et tegn på at det er for store forventninger. Det er som Anders sier et helt sykt nivå på bilene som er med i EM, og man må nesten ha vært med på en slikt arrangement for å skjønne hvor stort det er. Det er så tett i toppen at den minste ting kan avgjøre.
Dømmingsrekkefølge, akustikk i hallen, nasjonalitet på dommere etc.
Det er stort sett folk som har vært med en stund, helst med samme bilen, som blir europa mestere. Ingen klarer å vinne med en bil første året den er med!
Man må huske at vi tok hjem et gull, to sølv og to bronse + pokal for beste lyd og best in show. Det er mye bedre enn hva Danmark og Sverige klarte!! :)
I mine øyne er det helt klart Lars (LLH) som gjorde det best i forhold til forventningene, helt enormt! :) Til de som maser om bilder vil de komme etterhvert, vi må bare få summet oss etter en uke på reise... :bm:
Vil til slutt takke alle som var med på turen nedover, en kjempegjeng å reise sammen med, og en uke jeg aldri kommer til å glemme! :)
jeg vil også benytte meg av å takke for en tur som bare må oppleves! høres og luktes (jonny og jon harald)......:bb: :bb: :bb:
Oog når man husker på at du huket en 2. plass vil det si... ? :ca:
http://hobbyforum.no/tavle/Smileys/classic/hodepine.gif
hehehe, jeg er vel tålig fornøyd med resultatet egentlig, med tanke på at jeg har jobbet skremmende lite med denne bilen siden den ble bygget, jeg manglet 1 poeng fra fullt på installasjon, å lyden har jeg egentlig aldrig gjort noe som helst annet en grunnleggende instillinger på, så har Ketil hatt en liten halvtime på den nå før EM, så jeg føler vel selv at her er det endel mer å hente fortsatt. å nå man ser hvem som står bak bilen som vant over meg så plager det meg ikke stort med tanke på hvor lite det var. så vi får se fremover nå om jeg beholder bilen et år til å tar ut det siste lille som skal til:)
men det skal vel sies at det ikke hadde skadet med en dommer som var 15cm høyere....
hehe... Får gjøre som Bakken, om det er slike stutte folk som skal dømme..
skal nok brodere ei pute neste år ja..
BK CarAudio
30-10-2007, 17:46
Noen som var i korteste laget eller?
tja, han var iallefall kortere en de som hadde justert bilen:) men det blir feil å basere min andreplass på en kort greker. hehe men at det har sitt å si er sikkert:)
InstallBay Hamar
30-10-2007, 18:10
Ol-pleddet midt kom godt med det! Ikke ble'n sur heller! He he he...
var liv i den norske leieren når bilen din skulle bedømmes den siste dagen kenneth,en uforglemmelig opplevelse:)
er stolt jeg.:dn:
ja det er noe med det;)
neida,så...:)
Bilstereosenteret.no
30-10-2007, 20:48
En dommer trenger pute og den andre trenger en mirakuløst effektig rynkekrem, kan det bli bedre :D
Ol-pleddet midt kom godt med det! Ikke ble'n sur heller! He he he...
wow? kan man miste poeng fordi dommeren er kortere enn deg, å hører lyden på en annen måte.
Vurdere å gi opp emma drømmene :p
det har med hvor hodet er plassert i bilen, lyden forandrer seg betraktelig om man flytter på hodet.
Gratulerer med plasseringene gutter, syns dåkker e flink ;)
Engen Audio
30-10-2007, 22:33
Grattis til alle som deltok og oppnådde hederlige resultater !
Grattis til dere alle med gode resultater:) Og en kjempe applaus til deg, Lars for en enromt god presentasjon..
Man må huske at vi tok hjem et gull, to sølv og to bronse + pokal for beste lyd og best in show. Det er mye bedre enn hva Danmark og Sverige klarte!! :)
*kremt*
Tatt fra den linken Erik André la ut:
Nations ranking
1.Germany
2.Russia
3.Sweden
4.The Netherlands
5.Poland
6.Norway
Sverige fikk med seg 3 gull, 3 sølv, 0 bronsje.
Norge fikk 1 gull, 1 sølv, 3 bronsje.
Jeg mener da bestemt at Sverige ligger over Norge på den ranken der? :ak:
InstallBay Hamar
04-11-2007, 08:36
Vi tok en andreplass i ESPL også, og sett fra antall deltagere, så var vi nok litt vassere enn søta bror!
Erik André
04-11-2007, 08:43
spess når man regner med de to svære pokalene ketil skjei tok hjem.. best sound (AV ALLE) og best in show (AV ALLE)
Og så å si alle svensker som ikke var på pallen gjorde det heller dårlig.
Selvfølgelig.. mulig de var mange flere enn "oss", så sånn sett gjorde "vi" det kanskje bedre:D
Jeg håper jo såklart at vi gjorde det bedre!:)
Men, bare la ut det som sto der jeg - "don't hate the player, hate the game"
Selvfølgelig.. mulig de var mange flere enn "oss", så sånn sett gjorde "vi" det kanskje bedre:D
Jeg håper jo såklart at vi gjorde det bedre!:)
Men, bare la ut det som sto der jeg - "don't hate the player, hate the game"
Don't kill the messenger passer vel bedre?
Turbo_Dos
04-11-2007, 16:40
skuffende :(
??? :bb: :bb:
Turbo_Dos
04-11-2007, 17:01
Jeg mener da bestemt at Sverige ligger over Norge på den ranken der?
=
........
=
........
dumt du ikke var med å fixa på resultatet til norskene da..:aq:
Eirik Aspaas
04-11-2007, 17:06
skal bli med til neste år og hjelpe dere jeg :p
Fryd1lund
04-11-2007, 17:15
dumt du ikke var med å fixa på resultatet til norskene da..:aq:
Normennene kanskje?
Normennene kanskje?
vist det er feil skriving du sikter til,bør du en titt på hva du skrev selv....
Turbo_Dos
04-11-2007, 17:23
vist det er feil skriving du sikter til,bør du en titt på hva du skrev selv....
hårsår? sikta ikke til at det var Dårlig innsats fra Norsk side, men skuffende at vi ikke slo svenskene, alltid vært et vinner instinkt oss imellom
Don't kill the messenger passer vel bedre?
Hmm.. forsåvidt:p
thomasekeli
10-11-2007, 11:00
skal bli med til neste år og hjelpe dere jeg :p
Hehe, da er vi to. Polo-ligaen kommer til å "toppa heile driden!" :bp:
det ser vi frem til:) vilkne klasser kommer dere i?
thomasekeli
10-11-2007, 11:06
Jeg havner sammen med Tony i Advanced 7ch.. Vi starter i hvertfall der :)
Og kanskje Klovnen i Experienced 5ch..? Litt usikker på ham. Det er man da alltid? :aa:
ja da blir dere hivd rett ut til gribbene da:) bra det kommer flere.:bo:
thomasekeli
10-11-2007, 11:21
Hehe, I know.. Gruer meg litt til det. Men vi har lite valg. Så her er det bare å stille opp på flest mulige konkurranser, lære så mye som mulig og bygge om i løpet av sesongen! ;)
det er rette instillingen!
ja da blir dere hivd rett ut til gribbene da:) bra det kommer flere.:bo:
Learning by doing, min gode mann :D
MÅ si dere har gjort d enestående jeg gutter :bo: syns dem som kommer med sånn negativ kritikk som: skuffende... hadde håpa på at Norge vant... osv burde konkurrert selv, for dem har VEL null peiling på hvor mye hardt arbeid d ligger bak da:( vant jo på en måte som d blir sagt her da:bp:
STÅ på gutter:D :du: STOLT:ag:
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.