Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tommy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tommy

    Kanskje introdusere meg også side jeg 'falt' litt for dette forumet

    Heter Tommy, og holder til rundt Steinkjer.
    Er på vei mot mine 26 år i mai og er utdannet bilmekaniker.

    Har en peugeot 405 90-mod som har hold ut i mange år. Har ikke gjort noe spektakulert utav den, eller.. det kommer vel ann på øye som ser.
    Er en ihugga fan av 'plastik', noe som egentlig ikke stemmer med tanke på at styling er jo laget av glassfiber?
    Har trått varsom i stereo-milijøet. Har som regel bare hatt noe man får på mekonomen til en billig penge.
    Kjenner at det er på tide å vokse opp litt og skaffe seg 'skikkelig stereo'.

    Slenger ut noen bilder for de intr. Desverre ikke noe stereobilder til tross for stereoforum.. :S


    Last edited by Tommy.R; 01-02-2011, 18:21.
    B2 A U D I O

  • #2
    Velkommen skal du være!

    Godt å se at du tar bilstereo til nye høyder også, på lik linje med bil-prosjektet!
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

    Comment


    • #3
      Takk, J.T!
      Ja, er vel ikke så mye mer jeg kan få prakka på utsiden, så moving on til innsiden :P
      B2 A U D I O

      Comment


      • #4
        Nais bil
        Hva er det som er prakka innunder huven da?
        Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
        Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
        Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
        -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

        Comment


        • #5
          Jo,takk du
          Det ble satt inn en Mi16-motor i fjor, 1.9l bensiner som en gang i tiden ga ca 150 hk. Er nok litt mindre nå ettersom den begynner å dra på årene :P
          B2 A U D I O

          Comment


          • #6
            bør kanskje gi den en liten overhøvling da? :P Er vel Mi16 og Ti16 som er de mest "kjente" pug-motorene fra den tiden.. :P
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

            Comment


            • #7
              Velkommen.
              Liker de bilene der, kompis av meg har en slik, bare det er T16.

              Hva er planene på bilstereofronten?
              Runar E. Olsen ~ Moderator
              Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
              http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

              Comment


              • #8
                Takk!

                Ser ut til at en overhaling og evt ny topp må til i år. Har vært litt uheldig og sjangsene er store for at toppakning er defekt. Har vært parkert i vinter så den har vært på 'pause'.

                Planene for bilstereo er ikke så store for øyeblikket.
                Har hatt innbrudd for noen år siden hvor alt utenom frontsette ble tatt, og mistet litt interesse for å mate tjuvradder med mer stereo. Har nå en billig Pioneer DEH-3200UB hovedenhet, Pioneer frontsett (ligner TS-A131Ci men eldre modell) og ukjent merke 6x9 bak. Har noen små forsterkere som driver dette, men husker ikke merke i farte. Tror den minste er fra Biltema faktisk. Den ene forstkeren var med i ett tilbud fra mekonomen som jeg fikk i sommer.. bortkasta penger der igrunn. Var alt for svakt for min del.
                Har nylig kjøpt meg 2stk nye Dynabel DY9412 som kom i posten idag og mistenker at det kommer en B2 monoblokk i morgen. Det blir vel liggende i hus frem til våren og motor er i stabil tilstand.
                Jeg liker å kunne spille skikkelig med bass, men med alderen så er ikke det nok, så vil bruke fremtiden på å få ett ordentlig anlegg som kan spille høyt,rent og sparke godt fra seg.
                Tiden vil vise seg hva som kommer, er ikke av de som 'skryter' på seg noe før jeg har det i hus
                B2 A U D I O

                Comment

                Working...
                X