Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp! CD/DVD 7" spiller

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp! CD/DVD 7" spiller

    Hei!!

    Har lyst på CD/ DVD spiller helst med 7" tommer kjerm. Det ligger mange på internett, men vanskelig og bestemme seg. og ihvertfall vist man ikkje har så god greie på sånne spillere. Er det noen som veit om spillere dere kan anbefalle? Vil ha noko med litt kvalitet som tåler hompete veier og som eg kan få til ein rimlig pris. som mellom 2000-6000kr. Blir glad vist noen har navn eller linker på ein spiller.

  • #2
    er det 1-DIN, du er ute etter? i såfall har dynabel Alpine IVA-D106R til 5.995,- om dagen (Normalpris 7.995,-)
    Steffen Hammersgård
    Alpine - Mosconi
    Min prosjekt tråd

    Comment


    • #3
      Originally posted by shammers View Post
      er det 1-DIN, du er ute etter? i såfall har dynabel Alpine IVA-D106R til 5.995,- om dagen (Normalpris 7.995,-)

      Ja, 1din. sikkert domt spørsmål, men hva er forsjelen eller hva menest det med 1 din, 2din o.s.v Takk for svar
      Last edited by daddles1; 23-02-2011, 23:09.

      Comment


      • #4
        Forskjellen på 1 DIN og 2 DIN er så enkelt som at en 2 DIN er dobbelt så høy som en 1 DIN, og tar dermed dobbelt så stor plass


        Dette er en 1 DIN-spiller, hvor skjermen kommer ut fra selve spilleren.


        Dette er en 2 DIN-spiller, som du ser tar den mer plass
        Last edited by J.T.; 24-02-2011, 04:39.
        2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

        Comment


        • #5
          oja, Skjønner Tak for svar

          Comment


          • #6
            Jeg har kenwood sin 1din spiller er ganske fornøyd med den, syns menyene er bedre en på de andre merkene eg har sett. et minus er at volumet er styrt med + og - knapper istedefor et hjul. også er henger den seg opp noen sekunder av og til når jeg skal lete gjennom 6gb med musikkfiler på minnepennen min..
            Ekje noke vits med bass hviss resten av lyden er dass!

            Comment


            • #7
              Takk for innleg

              Comment

              Working...
              X