Announcement

Collapse
No announcement yet.

HVILKEN klasse stiller folk i?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HVILKEN klasse stiller folk i?

    Lurer litt på hvem klasse folk stiller i?
    Selv har jeg egentlig tenkt street A
    Last edited by GENEXXA; 17-04-2011, 13:45. Reason: Irritasjonsmoment! Hvem brukes framfor hvilken!
    Ole Petter Holelien
    Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
    Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
    Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

  • #2
    Blir nok Street C og kanskje litt Bassrace også. Har ikke bestemt meg for om det blir 1 stk 18" eller 2stk 15" eller 4stk 12" enda :-) Det som er sikkert er at det ikke blir 10" ere.
    Mvh
    Ole Heen

    Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

    Comment


    • #3
      Har litt problemer med å finne ut hvilken klasse jeg stiller i siden oppsettet mitt er litt spesiellt.

      Har 4 stk dd 1508 og 1 stk T20001bd i en kasse bak setene i en MR2 (2seter)

      Noen som kan fortelle meg hvilken klasse jeg havner i?

      Comment


      • #4
        Element messig så tror jeg street b, men nå kommer den vanskelige delen. Er vel noe om at anlegget skal være plassert i cargo bay / bagasjerommet. Og det er vel ikke akkurat orginal bagasjerom i baksetene?
        Så kan være at du blir plassert i super street eller super street NW
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #5
          Det er orginale subber og/eller oppbevaringsbokser bak setene orginalt på mr2 (avhengig av utstyrspakke)
          Vet ikke om det teller

          Comment


          • #6
            Hvilken klasse hadde jeg stilt opp i med Polo 6n og 2 stk. 12'ere baki bagasjerommet?

            Comment


            • #7
              Originally posted by RoBoX
              trustno1: Hvis du trekker en snor mellom bakre del av døråpningene og beveger denne fra tak til gulv, kommer den inni noen del av anlegget? Hvor mange batterier har du? Hvor er batteriene plassert i forhold til originalt?
              Vanskelig å trekke snor hele veien pga høy midtkonsoll mellom setene, men om jeg trekker en "hypotetisk" snor så tror jeg den skal gå klar av kassa.

              Foreløpig har jeg kun ett batteri, og dette sitter på orginal plassering i frunken (front trunk).

              Vurderer ett batteri til, det vil isåfall plasseres i bagasjerommet (dvs helt bakerst i bilen)

              Comment


              • #8
                Originally posted by RoBoX
                Da tror jeg største problemet ditt ligger i lyddemping, for jeg regner med du har en del av det? Ellers høres det ut som street max for meg. Har du mer enn 4mm lyddemping noen plass, så blir det superstreet 3-4.
                Har bare ett lag med brown bread. tviler på det er tykkere enn 4mm. Har så mye glassfiberflater i bilen at det ikke er så veldig nødvendig med masse lyddemping :P

                Takk for svarene btw.

                Comment


                • #9
                  Uten å være helt sikker, men er anlegget på sin ordinære plass (subber) og de klarer snor testen, så høres det fortsatt ut som en street b bil for min del. Har du mer en to forsterkere til bassene og event de to du skulle ha ikke er linket, så er det street c. Samme blir det hvis du øker med 1 batteri, men resten av oppsettet er et street b.
                  Mvh
                  J. Holm
                  www.b2audio.com
                  http://facebook.com/b2audio

                  Comment


                  • #10
                    Portene er også en del av kassa og de går vel under setene? Dermed finnes det i grunn ingen klasse som du lovlig kan stille i.
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                    Comment


                    • #11
                      hehe, kasse over vindue, litt vanskelig å se det på iphonen. Men porter under setene....
                      Dvs fremfor b-stolpen.... Extreme OS da hehe eller Extreme

                      Skal være vanskelig å stille opp med MR2
                      Last edited by B2 Audio; 29-07-2011, 10:30.
                      Mvh
                      J. Holm
                      www.b2audio.com
                      http://facebook.com/b2audio

                      Comment


                      • #12
                        Portene er til å skru av.
                        Dvs at tuningen med port forlengeren er på ca 30 hz, mens når jeg skrur av portene får jeg en dbtuning på rundt 50hz.

                        Når portene er demontert (for db-tuninga) så er det ikke noe som stikker fremfor b-stolpene, så da skal det vel ikke være noe problem?

                        Comment


                        • #13
                          da går det fint
                          www.lydtrykk.no
                          Facebook

                          Comment


                          • #14
                            Ok, så om jeg har forstått riktig så vil det da være street max for meg? Siden kassene stikker over vinduslinjene og de regnes da som en "vegg" om jeg har forstått reglene riktig.

                            Comment


                            • #15
                              Hvilken klasse kommer jeg i med 2 stk LIB 1212 i bagasjerommet med 3000W forsterker, kassen står bakovervendt i en golf 3er.

                              Comment

                              Working...
                              X