Announcement

Collapse
No announcement yet.

1 din dvd med 7" i a4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1 din dvd med 7" i a4

    hei. har en audi a4 med consert II. så driver jeg å vurderer om jeg skal sette inn en 1 din dvd spiller med 7" skjerm. men får jeg noen av di som multifunsjons rattet funker til? noen anbefalinger?

    takk
    Ragnar Brenden
    Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
    Ford sierra 86
    Yamaha WR 250

  • #2
    denne står det foreksempel att det skal kunne kobles til multi funk ratt på... er det plugg inn? eller er det jobb? hva tenker dere ellers om spilleren?
    Ragnar Brenden
    Audi A4 2.0 TDI 170 hk 07
    Ford sierra 86
    Yamaha WR 250

    Comment


    • #3
      Bare vær obs på at det er et hæl***te å montere en slik enhet i denne bilen, da det ikke er spesielt god plass og kablene er som regel ikke få på en slik multimediaspiller....
      VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
      DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
      http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

      Comment


      • #4
        Rattfjernbetjening til Pioneer

        Dette er de tre rattfjernkontrolladaptrene jeg fant til Audi, samtlige er modeller fra Pioneer:
        CA-R-PI.011, CA-R-PI.015, eller CTSAD00C

        Hvilken som passer din bil, avhenger av årsmodell, bl.a. fordi at noen årsmodeller benytter seg av CAN-buss i stedet for motstandsmatrise,
        og hva slags kontakter som sitter bakpå radioen
        (enten 2x vanlig ISO + 3x mini-ISO eller en Quadlok-kontakt med hele sulamitten unntatt antenna på).
        Anlegg: Alpine iXA-W407BT, fabrikkmonterte høyttalere, iPhone 4, PXA-H100 Imprint-prosessor, KCE-635UB og en liten USB-harddisk.
        Bil: 2008 Ford Mon Dieu sedan 2.0 TDCi

        Comment

        Working...
        X