Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mcintosh 427, Dynabel PA1880 og Alpine KWE-610 selges

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mcintosh 427, Dynabel PA1880 og Alpine KWE-610 selges

    Selger unna litt forskjellig:

    Dynabel 18" Bass - PA1880 - 1 stk


    (Bildet er av den jeg monterte i bilen min, den jeg selger ligger i org. esken sin)

    Link: http://www.dynabel.no/Shop/Product/d...PA-BASS/PA1880

    Framstår som ny og ubrukt. Kan sendes, har embalasje.
    Pris: 1000,-

    -

    BRAX X2000.2 - Serienr 2137





    Følger med org.brukermanual og spec sheet for denne ampen
    Vært i bruk i bilen min et par år, fungerer helt utmerket
    Pris.: 3000,-

    -

    Tang Band W4-1879
    Link: http://www.tb-speaker.com/detail/1230_04/w4-1879.htm

    Omtrent ubrukt, ikke ferdig innspilt enda. Selges fordi jeg har altfor mange fulltoner og
    de blir ikke tatt i bruk.

    Testmontert i en kasse jeg hadde liggende:


    Nypris på andre siden av fjorden for disse er 2700,- (med frakt og mva), setter pris til 1400,-

    -

    Odyssey PC925
    Link: http://www.bilstereosenteret.no/products/pc925



    Pent brukt og vedlikeholdsladet med ctek gjevnlig. Kjøpt
    Følger med maskinskruer med riktige gjenger.
    Pris: 750,- (Kan ta innbytte i et større Odyssey)

    Ta kontakt, bruk gjerne e-post istedenfor PM.
    Last edited by ugn; 17-08-2013, 13:29.
    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

  • #2
    200 for macron 5,25 og alpine 6*9

    Comment


    • #3
      Den McIntosh'en så står det jo:

      Sold from 1995-1997. Last retail price $500.00
      500$ = ca. 2700kr...

      Men men..

      Hvordan spiller denne? Har bare hørt noen større 4 kanaler og en kraftig Monoblokk. Er disse bare basert på renest mulig lyd, eller klarer de og å spille høyt? Har et frontsett så skulle trengt en forsterker med fin lyd

      Comment


      • #4
        Originally posted by ThomasEK View Post
        Hvordan spiller denne? Har bare hørt noen større 4 kanaler og en kraftig Monoblokk. Er disse bare basert på renest mulig lyd, eller klarer de og å spille høyt? Har et frontsett så skulle trengt en forsterker med fin lyd
        Den spiller meget meget bra! Spiller nok ikke høyest i gata, som andre mcintosher, men lyden er upåklagelig.
        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

        Comment


        • #5
          Originally posted by ThomasEK View Post
          Den McIntosh'en så står det jo:



          500$ = ca. 2700kr...

          Men men..
          lyd
          Over tid vil jo penger forrente seg. Plus at dollarkursen var nok litt høyere i -96. Eksempel av nåverdi fra -96 for 500 $ med 5% gjennomsnittlig rente være: 500 * 7 * 1,05 ^ 15 = 7276 Kr. Da er jo 3000 kr ca halv nypris.

          Men det er markedet som bestemmer. Bare ville komme med et lite innspill om at penger "i går", "idag" og "i morgen" ikke er like mye verdt.
          __________________________________________________ __________
          Kristoffer Kåsin
          Clarion DZX786USB | Hertz HKS 165 | Genesis Five channel | Hertz HX 250D x 2|

          Comment


          • #6
            Ugn: Ok Skal tenkte litt på det og sammenligne med andre... Så sender jeg PM hvis jeg er interessert


            Kaasin: Ok, tenkte ikke helt på hvor gammel denne var... Så stemmer sikkert det du sier

            Comment


            • #7
              Originally posted by ugn View Post
              Den spiller meget meget bra! Spiller nok ikke høyest i gata, som andre mcintosher, men lyden er upåklagelig.
              Brokoblet gir denne lille rakkeren 400 skikkelige watt og spiller meget bra! Drev odr 10" med en slik en på hver og det spilte HØYT nok og med vanvittig kontroll.

              Har btw 2 strøkne glassplater fra mine gamle liggende.. :/
              [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
              [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
              [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

              Comment


              • #8
                Originally posted by Joakim View Post
                Brokoblet gir denne lille rakkeren 400 skikkelige watt og spiller meget bra! Drev odr 10" med en slik en på hver og det spilte HØYT nok og med vanvittig kontroll.

                Har btw 2 strøkne glassplater fra mine gamle liggende.. :/
                Takk for tipset, blir det ikke no salg så kanskje jeg plinger på deg
                Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                Comment


                • #9
                  Originally posted by robin1379 View Post
                  200 for macron 5,25 og alpine 6*9
                  er lov og gi et svar vel?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by robin1379 View Post
                    200 for macron 5,25 og alpine 6*9
                    Svar er absolutt lov å få.
                    Nei takk, blir for lite.
                    Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                    [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                    Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                    Comment


                    • #11
                      hva med 300?

                      Comment


                      • #12
                        Fått bud på 350,- på e-post, fra en RobinJ (trodde det var deg).
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #13
                          pris på 701 boksen? driver å vurderer om jeg skal skaffe meg en til
                          Ronny Karlsen
                          02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                          96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                          Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                          Comment


                          • #14
                            2 stk? Ble jeg litt nysgjerrig!
                            Men ja, hbo over 2,5k
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #15
                              hehehe, jepp.Må ha litt reserve neida, har skaffet meg en spiller til, og den har kun digitalutgang, så da er det like greit å bruke en 701boks. Prisen på boksen din var god den, så jeg lurer litt på om jeg skal slå til, men har lagt inn bud på en annen 701 boks også, så om han ikke godtar tilbudet, så kjøper jeg din
                              Ronny Karlsen
                              02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
                              96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
                              Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

                              Comment

                              Working...
                              X