PDA

Vis full versjon : Importører i norge?

Fryd1lund
14-11-2007, 20:48
hei, jeg lurte på om noen kunne skrivd ned en del av de importørene som er i norge?

slik som:
Audiocom
autohifi

Er det noe som begynner på S?( husker ikke hele)

dBcompaniet
14-11-2007, 22:21
Hva med f.eks Installbay som driver denne siden ;)

neptyr
14-11-2007, 22:25
http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=86

Ikke bare importører, men det er vel så å si alt...

Bilstereosenteret.no
14-11-2007, 22:31
Ja og er det noen som mangler der eller ikke lenger finens, så får dere hyle ut i den tråden, så skal vi rette det.

neptyr
14-11-2007, 22:43
Ja og er det noen som mangler der eller ikke lenger finens, så får dere hyle ut i den tråden, så skal vi rette det.

Kan ikke du slutte å ha på det hukket med "link til tråd i dette forumet" pål ? :p

Det blir jo like rotete om du flytter og lar det ligge en skyggetråd igjen ;)

Bilstereosenteret.no
15-11-2007, 15:56
Kan ikke du slutte å ha på det hukket med "link til tråd i dette forumet" pål ? :p

Det blir jo like rotete om du flytter og lar det ligge en skyggetråd igjen ;)

Nå skjønte ikke jeg hva du mente, forklar

neptyr
15-11-2007, 17:55
Nå skjønte ikke jeg hva du mente, forklar

Når du skal flytte en tråd, så skal du få ett valg, om du vil la det ligge en link igjen til tråden.

Slik at du får slik "flyttet" merking på tråden i det forumet du flyttet den fra, og da er jo tråden der fremdeles like mye på en måte, bare nå ligger den i 2! forumdeler.

Tog du'an ?

Fryd1lund
15-11-2007, 20:12
dette er jo butikker, men tenkte på levrandører for butikker?

vet en del har
autohifi
audiocom

og en del flere. hvem andre er det?

Bilstereosenteret.no
15-11-2007, 20:42
Når du skal flytte en tråd, så skal du få ett valg, om du vil la det ligge en link igjen til tråden.

Slik at du får slik "flyttet" merking på tråden i det forumet du flyttet den fra, og da er jo tråden der fremdeles like mye på en måte, bare nå ligger den i 2! forumdeler.

Tog du'an ?

Det er ikke helt riktig. Jeg lar den alltid ligge i 1 uke, slik at de som har fulgt med i tråden ikke skal miste den av syne, hvis du skjønner:) Men når den uka er gått, så er også linken i det opprinnelige forumet borte.

neptyr
15-11-2007, 21:43
http://bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=18

Siste post i "Flyttet: hvor får jeg kjøpt MDF plater billigst" er 17-09-2007, 00:56

Såeh, trukke den uka di funker så bra :p

Den tråden er da to månder gammal, tror du flytta den etter det, men det er iallefall over en uke siden det ble flyttet =)

Bilstereosenteret.no
15-11-2007, 22:02
http://bilstereoforumet.no/forumdisplay.php?f=18

Siste post i "Flyttet: hvor får jeg kjøpt MDF plater billigst" er 17-09-2007, 00:56

Såeh, trukke den uka di funker så bra :p

Den tråden er da to månder gammal, tror du flytta den etter det, men det er iallefall over en uke siden det ble flyttet =)

Rolig nå da torgny. Jeg var litt sløv i begynnelsen med å sette utløpsdato for linkingen, men nå gjør jeg det konsekvent, fordi det ble så rotete

Da var det fixa og de fleste slike vil være borte iløpet av EN time:) Et minimum av brukerne her inne skjønner hva know how's forumet er til, så der blir det ofte flyttet tråder fra:)

neptyr
15-11-2007, 22:19
Rolig nå da torgny. Jeg var litt sløv i begynnelsen med å sette utløpsdato for linkingen, men nå gjør jeg det konsekvent, fordi det ble så rotete

Da var det fixa og de fleste slike vil være borte iløpet av EN time:) Et minimum av brukerne her inne skjønner hva know how's forumet er til, så der blir det ofte flyttet tråder fra:)

Torgny ? :p

Var ment som konstruktiv kritikk ^^

Det så helt _jævlig_ ut i det forumet ;)

Bilstereosenteret.no
15-11-2007, 22:49
Torgny ? :p

Var ment som konstruktiv kritikk ^^

Det så helt _jævlig_ ut i det forumet ;)

Ja, det er derfor vi driver nå og skal aktivere en forklarende tekst under hvert forum i hovedmenyen, så kanskje litt flere skjønner hvor hva skal postes:)

Fryd1lund
16-11-2007, 08:14
hva med å helles svare på det jeg spurte om?

fhl
16-11-2007, 10:06
hva med å helles svare på det jeg spurte om?

Følg linken som neptyr la ut i post #3.

Frode

Fryd1lund
16-11-2007, 18:59
dette er butikker med priser++ audiocom og de er upriset og "levrandører" for butikkene;) de jeg er ute etter

Bilstereosenteret.no
16-11-2007, 22:29
dette er butikker med priser++ audiocom og de er upriset og "levrandører" for butikkene;) de jeg er ute etter

Hva skal du med de? De selger uansett bare engros

Noen av de jeg kommer på i farta
Audiocom
IceAudio
Auto Hifi
Jonasen & Co
BG Audio
Norsk elektroakustikk
InstallBay Trading

Sikkert noen jeg har glemt

Henning-
16-11-2007, 22:32