PDA

Vis full versjon : DEFEKT OG CHASSISSKADET Phoenix Gold Outlaw til salgs.

nicoloco
21-11-2011, 12:42
Har liggende en PG Outlaw på Bilstereosenteret i Tønsberg. Den er del av en misslykket byttehandel og jeg gjør ikke noe med den.

Som det fremkommer av tiitelen er forsterkeren defekt og skadd i chassiset.

Vet ikke hva som feiler forsterkeren, den går direkte i protect når man forsøker å slå den på. Har ikke gjort noen form for feilsøking. Den fungerte utmerket uten å bli overbelastet eller montert uriktig før den sluttet å fungere helt uten videre.

Chassiskadene som er på den er av en natur jeg ikke er helt sikker på, da den har blitt skadd i frakten til Bilstereosenteret. Mulig Pål kan poste et bilde av skadene her slik at folket kan ta en titt på det?

Alt i alt kan jeg si følgende: Det er en rå forsterker, den fungerer ikke men har fungert smertefritt frem til den plutselige defekten, den ser ikke strøken ut da den er litt slitt etter mange års bruk, men da jeg sendte den fra meg var den fortsatt i såpass stand at jeg ville bygge hele bagasjerommet mitt rundt den.

Bud og forslag mottas med takk, men jeg aksepterer ingen bud under 1000 kr + frakt evt annet snacks i bytte.

Haakon O
21-11-2011, 13:03
Vet du om både M50 og M100 delen er ødelagt? Siden det er 2 helt separate deler i samme chassis. Få gjerne opp noen bilder av skadene om mulig, litt vanskelig å legge inn et fornuftig bud sånn helt på måfå :)

J.T.
21-11-2011, 13:08
Også kan du sette opp en minstepris nicoloco, i henhold til kjøp og salg-reglene :)

nicoloco
21-11-2011, 14:03
Vet du om både M50 og M100 delen er ødelagt? Siden det er 2 helt separate deler i samme chassis. Få gjerne opp noen bilder av skadene om mulig, litt vanskelig å legge inn et fornuftig bud sånn helt på måfå :)

Jeg har ikke fått noen diagnose på feilmeldingen. Hele forsterkeren nekter å slå seg på, så jeg vet ærlig talt ikke hva som feiler den. Det er et sjangsespill for den som kjøper den. Har spurt Pål om han gidder å ta et par bilder av den og slenge opp =)

nicoloco
21-11-2011, 14:04
Også kan du sette opp en minstepris nicoloco, i henhold til kjøp og salg-reglene :)

Will do, beklager :) Redigerer OP, men nevner også her at minstepris er kr 1000 + frakt. Det er den verdt omså den kun hadde dekorative formål :)

matador
21-11-2011, 14:49
er den i sin original trekasse ellers? stygge og dyppe ripper? er den hos Pål? Jeg gir 1000kr "usett" men vil få svar ganske rask :) send meg konto nr samtidig så overfører jeg beløpet :)

nicoloco
21-11-2011, 18:51
er den i sin original trekasse ellers? stygge og dyppe ripper? er den hos Pål? Jeg gir 1000kr "usett" men vil få svar ganske rask :) send meg konto nr samtidig så overfører jeg beløpet :)

den er ikke i original trekasse. Jeg er veldig usikker på hvilke skader den har fått i transporten ned til Pål. Anyways, den får vel strengt tatt ikke noe bedre hjem enn det du kan tilby den, så om ikke noen byr meg noe høyere enn det i kveld så får du den for 1000-lappen + frakt fra Pål. Om du har noen spørsmål om den så kan du jo prate med han om den, dersom dere har god dialog.

TeleThunder
23-11-2011, 20:08
Har også lagt inn bud, 1200 pluss frakt. Har alltid drømt om å eie en slik forsterker:)

nicoloco
24-11-2011, 10:03
Solgt!
Takk for handelen.

TeleThunder
24-11-2011, 11:51
Gratulerer den heldige kjøperen:) Og vet han får liv i den, hehe.
Du får heller si i fra hvis du ønsker å selge den igjenn:)

matador
24-11-2011, 13:16
Gratulerer den heldige kjøperen:) Og vet han får liv i den, hehe.
Du får heller si i fra hvis du ønsker å selge den igjenn:)

:) den vil nok ikke bli solgt ved det første ;) men blir nok artig å ha en sånn i samlingen :bo: PG EQ og delefiltre blir vel det neste å samle :)

Haakon O
24-11-2011, 14:37
Velkommen i outlaw klubben da Matador :)

Bilstereosenteret.no
24-11-2011, 14:46
Jeg tenker at med litt hamring og banking og et strøk med lakk så blir den fin igjen i chassis. Men hvordan innmaten er vet jeg ikke. Har aldri åpnet den. Krom på outlaw hode er bra. Men nesten all skrift på skiltet over er borte.

pgoutlaw
24-11-2011, 20:12
Har sett skiltet hvor teksten er inngravert. Ser meget tøft ut og koster nok ikke all verden.

matador
24-11-2011, 20:12
så pass ja... håper på det beste da Pål :) den er jo verd sin pris pga utsende :) så jeg håper det ordner seg :) men når passer for deg Pål? mulig å hente den hjemme hos deg kanskje?

Det må vel finnes en del Outlaw her til lands haakon? vet du hvor mange hifi klubben solgte av disse? :)

Haakon O
24-11-2011, 20:23
Jeg vet om 4-5 stykker, alle innenfor 10 mils omkrets av meg, men det er vel ikke laget mer enn 1845stk, og det er vel bare 20-25 som er registrert i registeret på PG forumet (for hele verden), så hvor mange som faktisk lever ennå er et godt spørsmål..

Outlaw #0909------------------------------------vipka9
Outlaw #0924------------------------------------LT4 Hawk 9
Outlaw #0990------------------------------------M.Hendrix
Outlaw #0967------------------------------------dgoodhue
Outlaw #1035------------------------------------DDD
Outlaw #1152------------------------------------Pedi
Outlaw #1206------------------------------------lowblueranger
Outlaw #1209------------------------------------bruther
Outlaw #1215------------------------------------marko
Outlaw #1240------------------------------------geforce
Outlaw #1396------------------------------------tonym
Outlaw #1436------------------------------------TCOS
Outlaw #1449------------------------------------Haakon
Outlaw #1459------------------------------------M.Hendrix
Outlaw #1567------------------------------------geforce
Outlaw #1587------------------------------------MaxxSQ
Outlaw #1588------------------------------------Gack
Outlaw #1734------------------------------------itchnertamatoa
Outlaw #1832------------------------------------itchnertamatoa
Outlaw #xxxx------------------------------------Minicoop
Outlaw #xxxx------------------------------------itchnertamatoa
Outlaw #xxxx------------------------------------Chemhaz
Outlaw #xxxx------------------------------------Chiapet

Kul forsterker er det uansett, jeg bruker min nå jeg, tror de aller fleste ligger på en hylle som samlerobjekter i sine trekasser ;)

Bilstereosenteret.no
24-11-2011, 21:30
så pass ja... håper på det beste da Pål :) den er jo verd sin pris pga utsende :) så jeg håper det ordner seg :) men når passer for deg Pål? mulig å hente den hjemme hos deg kanskje?

Det må vel finnes en del Outlaw her til lands haakon? vet du hvor mange hifi klubben solgte av disse? :)

Henger på veggen på jobb. Passer best å hente den der, om du kan det.

matador
25-11-2011, 07:39
Den er grei Pål :)

Soundboy
25-11-2011, 07:45
Skulle hatt en selv:ah: