Announcement

Collapse
No announcement yet.

B2 Audio - Mono, Quattro, ES8 MK2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B2 Audio - Mono, Quattro, ES8 MK2

    Hei!
    Tenkte jeg skulle fortelle litt om mine erfaringer med en del av B2 Audio sine produkter!

    Kan begynne med
    Forsterkerene]
    Her er jeg egentlig veldig fornøyd!
    Store og gode terminaler, god kvalitet, og jeg syntes de ser fine ut. Jeg har ikke så mange referanser hva lyd og effekt angår. Men jeg er storfornøyd.
    Mono blokka driver 4xES8 Mk2 uten problemer og jeg føler enda at forsterkeren klarer mer!

    ES8 Mk2
    Jeg kjøpte disse 8" fordi jeg ville ha noe litt anderledes - og jeg ble virkelig positivt overrasket! De spiller som f.. Hadde ikke trudd dette om 8". Kjapp, og god bass. Akkurat som jeg liker det :-)
    De er bygget i 4 separarte kasser på ca 24 liter med 2" rør.

    Eneste minuset som jeg kan sette fingeren på er
    - Kanten rundt ble litt for liten, så det var litt pjusk å få skrutt de inn.
    - De får ikke helt dypbass. Mulig det er kassen sin feil, men etter 2 forsøk har jeg enda ikke fått den. (Uten den helt store innsatsen da..)

    Kan jo si at jeg fikk målt disse 4 til 143.1 dB, og det syntes jeg er bra for 8" på kun 300wrms! Småsubbene spiller så det hyyler :-)


    Har også kjøpt dempematter og kabler av B2.
    Kablene er en drøm og jobbe med! Kjempe myk og god, også syntes jeg de ser stilig ut :-)

    Dempemattene var også veldig lett å legge, men dette var første gangen for meg - så har ikke noe å sammenligne med. Men for førstegangs isolering var det en lek :-)

    Så storfornøyd me alt jeg handlet av B2 Audio!

  • #2
    Takk for den uoppfordra anbefalingen.
    Mvh
    J. Holm
    www.b2audio.com
    http://facebook.com/b2audio

    Comment


    • #3
      Originally posted by B2 Audio View Post
      Takk for den uoppfordra anbefalingen.
      Viktig å få med måtte le litt for jeg leste det litt som at dere ba han om det:P men skjønner at det ikke er tilfelle Men lurer på pris på dempemattene?? tror jeg må få litt bedre isolert her

      Mvh Joakim Schwartz Skoglund
      Joakim Schwartz Skoglund
      ----------------------------------------------------------------------------------------
      When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

      Comment


      • #4
        Veil for 15 ark a 50 x 40 cm = 3 m2 ligger på 1099 nok.
        Mvh
        J. Holm
        www.b2audio.com
        http://facebook.com/b2audio

        Comment


        • #5
          Hehe!
          Skjønner den Schwartz! Kanskje litt overentusiastisk, men er ikke ofte man kommer over service som hos B2 :-)

          Comment


          • #6
            Originally posted by mzp View Post
            Hehe!
            Skjønner den Schwartz! Kanskje litt overentusiastisk, men er ikke ofte man kommer over service som hos B2 :-)
            Helt enig!
            B2 A U D I O

            Comment


            • #7
              Originally posted by mzp View Post
              Hehe!
              Skjønner den Schwartz! Kanskje litt overentusiastisk, men er ikke ofte man kommer over service som hos B2 :-)
              HEHE godt å høre da Regnet ikke med at det var sånn fake eller på oppdrag fra dem:P Var egentlig litt på tull, men må si meg enig i servicen dems, tar seg god tid til å prate med meg
              Joakim Schwartz Skoglund
              ----------------------------------------------------------------------------------------
              When i am sad i stop being sad and be awesome instead true story

              Comment

              Working...
              X