Announcement

Collapse
No announcement yet.

Installbay

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Installbay

    Anbefales på det varmeste! Fikk pakken fort, og sporingsnr ble sendt på mail med en gang. Pakken kom frem like hel som ny
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 01:18.
    VW/Audi ende-tusi-ast!

  • #2
    samme her

    Comment


    • #3
      Super service og rask levering!
      [SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
      [SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
      [SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]

      Comment


      • #4
        Faktisk den beste servicen jeg har fått igjennom min bilstereotid..Begynner å dra på noen år nå..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #5
          handelen gikk meget raskt og pent for seg anbefales
          MVH, Øivind Sandvik
          sigpic
          www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
          www.sandviksbassogbongel.com

          Comment


          • #6
            Kan absolutt anbefale Installbay!

            Handlet mitt Fusion JL sett der, fikk med ett defekt delefilter, sendte det inn, de prøvde å få tak i deler, tia trakk ut litt da fusion var treige, til slutt fikk jeg bare mail om at jeg fikk ett nytt Fusion JL sett med 5,25", da delefilterene var de samme, resten kunne jeg gjøre som jeg ville med! 2dager senere var alt på plass, og det var godlyd igjen

            Det kaller jeg å ordne opp med stil!

            Rolf
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              ditt tilfelle må jeg kalle rått, Rolf!

              Comment


              • #8
                Jeg bestilte 2 komp. sett der for ikke lenge sia. Jeg skulle betale post oppkrav men adressen var til han jeg leier hos.

                Da ringte de meg å forklarte at det var litt vanskelig å få til dette,i og med at det kun står navnet på "mottaker" når det sendes som oppkrav.

                Den tellefon samtalen sparte meg for mye bry 2 dager etterpå hadde jeg dem her. BRA service

                Comment


                • #9
                  Får bare føre meg opp på fornøyd-lista, meget bra service! Rask levering, pakkesporing på epost!

                  Comment


                  • #10
                    Jeg vil også legge meg til på denne lista. Er utrolig fornøyd med Installbay! Kjempebra service som skal mye til å slå! Varene kommer også utrolig fort!
                    VW Golf IV
                    Audison Hertz Seas Connection

                    Comment


                    • #11
                      Installbay

                      kjekke folk som er lynraske med sendinga si
                      øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                      Comment


                      • #12
                        installbay kan sakene sine ja

                        Comment


                        • #13
                          Installbay Tønsberg - God selger!

                          Kjøpte Hertz ESK163L frontsett og ES300D subwoofer av Installbay Tønsberg.
                          Skulle egentlig ha ESK165 men siden jeg var bortreist og Installbay Tønsberg visste dette skulle inn i en Golf 3 hvor det er plass til 3-veis (og at jeg egentlig ville ha det men ikke hadde råd), sendte han meg like godt et ESK163L istedet! Det kaller man service!

                          Makan til innpakning skal man også lete lenge etter, det var enorme mengder bobleplast rundt pakkene - esken det kom i var diger! Ikke noen sjans for transportskader der nei!

                          Storfornøyd med handelen - synes Installbay Tønsberg er en meget god selger!
                          .:Lasse:.

                          Comment


                          • #14
                            Handla en spiller av han før helja.
                            Kjempe trivelig kar det..
                            Mvh. Terje Hansen. @ Facebook
                            # Mazda 6 / X Audi A6 / X Volvo 850 / My CarDomain

                            Comment


                            • #15
                              Har handla en Hertz HX380D, EP1D, Pioneer 7000UB + kabelsett, er veldig fornøyd med service der, og fint tilbud

                              Comment

                              Working...
                              X