Vis full versjon : Bilradiospesialisten i Kristiansand er konkurs
Heen Audio
02-02-2012, 17:31
Bilradiospesialisten i Kristiansand er desverre konkurs. Et stort tap før sørlandet. Men er jo heldigvis noen få igjen enda da. Men begynner og bli avstander mellom de nå. Er vel omtrent bare Boomcar og Bestbilstereo igjen i Agderfylkene (Unnskyld meg om jeg har glemt noen i farta). Først Radiosalongen så DB Companiet og nå Bilradiospesialisten i Kristiansand. Dette er ikke bra for oss her på sørlandet. Kan bli langt og kjøre for og få en demo nå.
http://www.hegnar.no/okonomi/article677610.ece
raaneren91
02-02-2012, 20:58
Huff... De klarte nok ikke å konkurere mot torshov, etter at de fikk en avtale med audiocom. Torshov selger jo både pioneer og alpine til hyggelige priser. å gikk så langt at de sa folk skulle få ett tilbud på brs så skulle de uansett slå den prisen... Men det suger at jeg må helt til grimstad for å få kvalitetskabler og lignende nå:(
Bilstereosenteret.no
02-02-2012, 21:41
Etter hva jeg vet er det samme mann som eier BRS kr.sand og Audiocom. Det var i hvert fall det.
Heen Audio
02-02-2012, 22:20
Stemmer det Pål, var i hvertfall det tidligere.
dB drag Norge
03-02-2012, 07:04
Utifra det jeg kan se så er det ikke lenger samme eier.
Skjedde vel noe der i midten av 2010.
Heen Audio
03-02-2012, 11:12
Okay, den er god.
fikk høre det var lagt ned pga sykdom av nåværende eier, men litt motstridende lesestoff da :(
raaneren91
07-02-2012, 23:07
er vel frank og keko som eide det.
er vel frank og keko som eide det.
stemmer, Keko jeg snakket med... Lurer på om det kommer for salg varer som står i butikk nå med mindre leverandører henter disse igjen.. Int i en spiller de har i racket :)
Er varene ikke betalt, og selger har pant i dem til de er betalt, skal de gå tilbake. Det som ikke er pantet, tilhører boet, og vil etterhvert komme på salg, alternativt en eller annen gir bostyrer et bud på hele varelager, inventar osv...
vw performance
09-02-2012, 21:58
takka pokker for det me dei prisene di opperer med så følger nokk flere med i dragsuget ettervert bilstereo i norge suger jo bare mere å mere
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.