Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forsterker står på hele tiden!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forsterker står på hele tiden!

    Hei! har nettopp montert anlegg i min Passat 2001 mod. Har bra jording,strøm & remote , bak spilleren er det koblet av forrige eier, + på - med gul & rød ledning, har prøvd å koble remote på alle måter på de, satt rød på rød og gul på gul men likevel skrur den seg på, når jeg tar vekk remote så er den av.. hmmm Noen som kan ha peil på hva feilen kan være? Vært å skrudd i noen timer nå så skulle jeg starte og da var bilen tom for strøm.. :/

  • #2
    Hvilken spiller har du?

    Remote skal kobles på blå (med hvit stripe vanligvis) som er bakpå spilleren.
    Runar E. Olsen ~ Moderator
    Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
    http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

    Comment


    • #3
      Jepp, stemmer det Genexxa

      Men når jeg koblet anlegg i mazda'en min, så merket jeg at når remote krysset + kabel tett innpå forsterker så ville ikke forsterker av.. La det opp fint inn til forsterker så fungerte det som det skal

      Comment


      • #4
        Nå ble jeg litt usikker; du mener strøm "hoppet" fra strømkabelen over til remotekablene, slik at det sto spenning på remote hele tiden?
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          du mener meg nå pål?

          Vet ikke hva som skjedde, 50kvmm stinger kabel til strøm og vanlig 2mm(?) kabel med isolering til remote. Når den lå å hvilte på strømkabelen så ville ikke forsterker helt av, dimma grønt lys i forsterkern (Hifonics HFI2000D) og spraka litt i sub.

          Men når jeg la remote vekk ifra strømkabelen så virket det normalt igjen.. Så ikke helt sikker hvorfor. Kan jo ha vært litt dårlig jord så gjorde det.. men er ikke sikker

          Comment


          • #6
            Hvis du svinger innom imorgen ettermiddag så kan jeg se på det...
            Ole Petter Holelien
            Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
            Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
            Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M

            Comment

            Working...
            X