Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pris på PolkMomo SR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pris på PolkMomo SR

    Noen som vet hva PolkMomo's sine SR subber ligger på i pris?
    Last edited by hc_tk; 21-03-2007, 12:24.
    Prosjekt SQ Audi A3

  • #2
    ingen som vet?
    Prosjekt SQ Audi A3

    Comment


    • #3
      er det sub elementene (10 eller 12"?) du lurer på, kan høre på fortet i dag, de selger disse.. Men jeg drar nå.. send spesefikt hva du lurer på i en sms så skal jeg finne det ut.
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Originally posted by Erik André View Post
        er det sub elementene (10 eller 12"?) du lurer på, kan høre på fortet i dag, de selger disse.. Men jeg drar nå.. send spesefikt hva du lurer på i en sms så skal jeg finne det ut.
        Begge to egentlig.. Hvis 10 er billige ser det jo bedre ut med 2, hvis de er dyre kanskje det passer med en 12" ... men det er 10 og 12 DVC subbene som er interesante..
        Prosjekt SQ Audi A3

        Comment


        • #5
          10" 4500,-
          12" 5000,-
          sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
          IceAudio - Bilringen AS - inakustik

          Comment


          • #6
            Er det listepris?
            Prosjekt SQ Audi A3

            Comment


            • #7
              Det er veil utsalgs pris.. så ja.. listepris

              trur det var noe sånn som 4495 og 4995 lr noe, men en femmer fra eller til spiller vel ingen trille
              sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
              IceAudio - Bilringen AS - inakustik

              Comment


              • #8
                Om du har tenkt på basser i den prisklassen ville jeg tatt en kraftig titt på den nye Mille bassen fra Hertz. Er det mest imponerende jeg noen gang har vært borti på alle måter.. En perfekt all round bass som i ene øyeblikket kan være en linjær og korrekt bass som ikke mister en basstromme og i det andre øyeblikket spille utrolig høyt, tøft og dynamisk..
                Honda Civic
                Audison Thesis

                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                Comment


                • #9
                  Originally posted by RiZLa View Post
                  Om du har tenkt på basser i den prisklassen ville jeg tatt en kraftig titt på den nye Mille bassen fra Hertz. Er det mest imponerende jeg noen gang har vært borti på alle måter.. En perfekt all round bass som i ene øyeblikket kan være en linjær og korrekt bass som ikke mister en basstromme og i det andre øyeblikket spille utrolig høyt, tøft og dynamisk..
                  Har vurdert dem begge faktisk. De ser ut til å spille like høyt i deres anbefalte kasser og frekvenskurvene er nesten identiske. Men hertz bassen koster mere, men dette er en plan i det fjerne og det er ikke aktuelt å kjøpe noen av dem enda. Men jeg vinner nok ikke i lotto, så jeg får nok nøye meg med en, så hvis jeg går for Hertz blir det vel 15" hvis jeg får en god pris, eller så går jeg nok for Polk sin fordi den er så utrolig sexy og koster en lapp mindre.
                  Prosjekt SQ Audi A3

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hc_tk View Post
                    Har vurdert dem begge faktisk. De ser ut til å spille like høyt i deres anbefalte kasser og frekvenskurvene er nesten identiske. Men hertz bassen koster mere, men dette er en plan i det fjerne og det er ikke aktuelt å kjøpe noen av dem enda. Men jeg vinner nok ikke i lotto, så jeg får nok nøye meg med en, så hvis jeg går for Hertz blir det vel 15" hvis jeg får en god pris, eller så går jeg nok for Polk sin fordi den er så utrolig sexy og koster en lapp mindre.
                    Er ikke bare "like høyt" og frekvenskurver som har noe å si

                    Polk bassen er rimelig tøff i utseende ja
                    Mille bassen er ikke akkurat stygg den heller
                    Honda Civic
                    Audison Thesis

                    http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by RiZLa View Post
                      Er ikke bare "like høyt" og frekvenskurver som har noe å si
                      Vet det, men det var bare et eksempel.
                      De tåler begge ca like mye effekt, har lik følsomhet, skal ha ca like store kasser osv.. De virker utrolig like..
                      Men har Mille bassen svc? Jeg har jo to forsterkere...
                      Prosjekt SQ Audi A3

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hc_tk View Post
                        Men har Mille bassen svc? Jeg har jo to forsterkere...
                        Den har enkel 4 ohm spole ja...
                        Honda Civic
                        Audison Thesis

                        http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=7251

                        Comment


                        • #13
                          da er de uaktuelle siden jeg bare kan fore dem med 400 watt i 4ohm..
                          Det blir nok enten 1 polk SR eller 2 xxls'er
                          Prosjekt SQ Audi A3

                          Comment


                          • #14
                            noen tanker om disse kurvene?
                            Prosjekt SQ Audi A3

                            Comment

                            Working...
                            X