Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hjelp til Støping i Buskerud /Akershus /Vestfold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hjelp til Støping i Buskerud /Akershus /Vestfold

    Hei, driver å pusler med et anlegg i en Sharan 2003 4Motion sportliner.

    Skal montere 165KRX3 3 WAYS FOCAL NEW 6.5" KRX3 som frontsett og tenkte på å ha diskantene i disse side dekslene. Trenger da noen som er rå på kompositt støping. Her er et bilde fra et Engelsk forum på noe tilsvarende.


    Det forrige oppsettet med Jl 13w7 utgår da Jl ikke har forsterkere som kan drive subben. Ja kan sikkert kjøpe 2 1000/1 men blir dyrere. Så nå har jeg bestemt meg 100% for dette opsettet i bilen :-)



    Slik er dørtrekkene som må støpes


    Fremre trekk



    Bakre trekk


    Høytalerne

    Frontsett, og i bakdører :
    165KRX3 3 WAYS FOCAL NEW 6.5" KRX3



    frontsettet og de i døra bak, skal drives med

    FPP 4100 FOCAL 4-CH AMP




    Håper noen kan hjelpe til og er flink på dette. Finish må være bra :-)

    Sub som skal inn er 1 stk avGround Zero GZNW15SPL




    Forsterker er :Ground_Zero_GZPA14000D_198



    Håper noen kan hjelpe meg med dette prosjektet :-)
    Last edited by woodpile; 05-10-2012, 20:07. Reason: Oppdatering

  • #2
    Er det snakk om at du trenger hjelp,tips,veiledning, eller noen som gjør jobben for deg?

    Kan kanskje bidra med noen av de førstnevne, men har ikke helt tid/engasjement for tiden til å gjøre alt for mye

    Vet ikke hvor mye erfaring du har fra før med støping, men bare så du er klar over det, så er det enormt tidkrevende å lage ting bra. Gjerne alt fra noen dager, til flere uker. Alt ettersom hvor mye man skal ha,og hvor nøye man er.

    Comment


    • #3
      Hei og takker fopr svar. Ja vet det er tidkrevende, så har kjøpt 4 dørtrekk utenom så jeg ikke mangler de i bilen. Og ja trenger noen til å gjøre jobben. Er helt talentløs når det gjelder slike ting. Og ikke minst så er finish viktig. Send meg en PM vist du er interesert i jobben og til hvilken pris :-)

      Audun på Sound people skal stå for montering/bygging av resten så tror dette blir bra.

      Men mener du det blir litt for komplisert, med dette frontsettet så gi meg gjerne et tips på alternative sett. Dette var tatt som et eksempel. Men helst focal da jeg syns det spiller penest.

      Comment


      • #4
        Snakka med Bilstereosenteret?? Evt Dynabel??
        Citroen ZX 2.0 16v

        Comment


        • #5
          Nei, viste ikke at de støpte. Men er det noen der som er guru på støping så kan jeg sjekke det ut :-)

          Takk for tips

          Comment


          • #6
            En som kaller seg for glassfibermaker'n her i Drammen, som har gjort noen jobber som jeg syntes har vært bra...

            Så en annonse på finn.no, så kanskje du finner han der
            VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
            DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

            Comment


            • #7
              Tenker du på han som bor på Konnerud? Vist ja, så har jeg en mistanke om hvem det kan være :-)

              Takker for tipset

              Comment


              • #8
                Fant han som støper på Finn.no Så da blir det et møte på tirsdag for å planlegge og tegne opp hva som er mulig å få til. Takker for all hjelp :-)

                Comment


                • #9
                  ta kontakt med autodesign.no dyktige folk der
                  Thomas RS - Absolut A4

                  Team dynaBel

                  Comment


                  • #10
                    Da er støping i bix. Levert dørtrekk og diverse.

                    Comment

                    Working...
                    X