Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cerwin Vega pro front sett

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cerwin Vega pro front sett

    Hei flolkens

    Er det noen her som har testa ut cerwin vega pro front sett her inne?
    lurer litt på om di spille så høyt som di påstår fra cerwin vega,eller som det blir skrivd om på div forum i us.
    Er de vert pengene til sql bruk eller er der bedre og se andre veier?
    Noen anbefalinger her?

  • #2
    Heisann!

    Som importør av disse kan jeg absolutt anbefale de! Har testet dette settet en stund og må si meg meget posotivt overrasket. Det er noe helt annet enn den gamle serien dems. De var veeldig skrikete. Men disse er mer fyldige og diskantene spiller HØYT!!! Skikkelig Cerwin PA opplegg HØYT!

    Anbefaler deg å sjekke ut denne videoen. Sjekk helt på slutten. De spiller høy og rent!=)

    http://www.youtube.com/watch?v=QMiq0s63XFg
    Dan André Syrtveit (MadSilence)
    KNK-Tuning.no -Jeppestølvegen 2, 4700 Vennesla
    Cerwin-Vega! Mobile, Precision Power, Ground Shaker, Styling, Bilfolie, Cachè
    Følg oss på Facebook

    Comment


    • #3
      takk for svar =)
      tror jeg må prøve dissa,er egentlig litt svak for cv,veit ikke hvorfor men,er jo tonnesvis med utstyr som er like bra og bedre der ute.
      Har litt begrensning på plass i døra etter som jeg skal ha 4 front sett,hvor store plass og monterings hull er det på diskantene,har du ide på det??

      Comment


      • #4
        sjekk på sonicelextronics.com står alt av mål og slikt på de der
        Cerwin Vega! Pioneer

        Comment


        • #5
          ahh =D takker

          Comment


          • #6
            Er jo heroin priser på det cv pro mellomtoner å diskantene,er sikkert mye som spiller heelt likt te ein billigere peng
            øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

            Comment


            • #7
              hehe,det er helt sikkert =)
              Men kunne tenke meg å prøve di,får masse skryt på div forum rundt om,spiller vist sinnsykt høyt. det bure det jo også gjøre til den prisen. Vurderer også dd sine VO B2 Bullet diskanter med dd W6.5 mellomtoner.
              Får se hva det faller på til slutt =)

              Comment


              • #8
                Koster 85 dollar stk i usa så koss i hampen di får den te 3000 kr her er noe eg lure på
                øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

                Comment


                • #9
                  lurer på det samme sjøl. får jo 4x8" og 4X diskanter på sonic for ca halve av 2x8" og 2 diskanter her i norge
                  Cerwin Vega! Pioneer

                  Comment


                  • #10
                    4x 6,5" mellom toner og 4x diskanter =3978,98 på sonix med dagens valuta på 5,69. så er det porto som jeg har tatt den billigeste USPS International Priority (7-12 business days, average) på kroner 1072,26.
                    så for hele pakka ink porto kommer det på totalt 5050,-kr pluss toll da på 1263 kroner så har du det for 6313 kr ferdig levert i norge.
                    så i norge koster detta 18,192,- noe jeg håper en får gratis porto på =D
                    noe avslag får en sikkert om en bestille sett på 4 i samme slengen men 11,879 kr i rabatt får en GARANTERT ikke =D

                    dere får si ifra om jeg har feil utregning på ting så jeg ikke blir skutt her =/

                    Comment


                    • #11
                      jeg fikk en pris på 5200kr for 4 x 6.5mid og 4 x diskanter på sonic når jeg sjekka.
                      du så att diskantene er 2 i pakka ja? i motsettning til mid
                      Cerwin Vega! Pioneer

                      Comment


                      • #12
                        Cv pro

                        Originally posted by The Wisard View Post
                        4x 6,5" mellom toner og 4x diskanter =3978,98 på sonix med dagens valuta på 5,69. så er det porto som jeg har tatt den billigeste USPS International Priority (7-12 business days, average) på kroner 1072,26.
                        så for hele pakka ink porto kommer det på totalt 5050,-kr pluss toll da på 1263 kroner så har du det for 6313 kr ferdig levert i norge.
                        så i norge koster detta 18,192,- noe jeg håper en får gratis porto på =D
                        noe avslag får en sikkert om en bestille sett på 4 i samme slengen men 11,879 kr i rabatt får en GARANTERT ikke =D

                        dere får si ifra om jeg har feil utregning på ting så jeg ikke blir skutt her =/


                        Vel er du nå sikker på dette? Hvor så du denne prisen?

                        Vi kan levere samme pakken for 6196,- i norge pluss frakt. Vi har på lager og! =) Da får du full norsk garanti. Kjøper du fra Sonix og noe skjer kan du være litt ille ute. =)

                        PS: Husk! Våre priser er per PAR! for 6.5 f.eks.! =) Kan også kjøpes enkeltvis!

                        http://www.knk-tuning.no/category.php?id_category=3149
                        Dan André Syrtveit (MadSilence)
                        KNK-Tuning.no -Jeppestølvegen 2, 4700 Vennesla
                        Cerwin-Vega! Mobile, Precision Power, Ground Shaker, Styling, Bilfolie, Cachè
                        Følg oss på Facebook

                        Comment


                        • #13
                          OI OI OI.... Da må jeg bare beklage knk jeg glemte HELT og tenke på det var par på prisene dere hadde =/
                          Da er dere faktisk på samme pris ink porto som fra sonix så det er veldig bra =)

                          Da skal jeg holde kjeft =D =D

                          Comment


                          • #14
                            Null stress! =) Ja vi prøver å prise oss inn i markedet som best mulig! De som ikke har hørt diskantene til CV burde høre de! De har blitt utrolig mye bedre. Som forsåvidt videoen også viser!

                            Huks også på CV! rabatten vår som går enda! Sjekk Facebook siden vår!
                            Dan André Syrtveit (MadSilence)
                            KNK-Tuning.no -Jeppestølvegen 2, 4700 Vennesla
                            Cerwin-Vega! Mobile, Precision Power, Ground Shaker, Styling, Bilfolie, Cachè
                            Følg oss på Facebook

                            Comment


                            • #15
                              diskanten som fulgte med i vmax komponent settet mitt var ivertfall nydelig.
                              veit du noe om når nye vmax komponentsettet kommer?
                              Cerwin Vega! Pioneer

                              Comment

                              Working...
                              X