Vis full versjon : Ps3 spill å ambefale?
Jeg er så heldig at jeg har fått meg en Playstation 3 i julegave! Så jeg lurte på om det er noen som har noen spill de vill ambefale?
Jeg trenger noe å spille på frem til de 2 store kommer ut!(GT5 og RE5)
Kom med forslag!
MVH
william
Skal du ha underholding LENGE er det vel bare en ting som gjelder akkurat nå og det er Half life 2 the orange box, ALT som er av Half Life 2 til 650 kr..
need for speed pro street, samme gamle med nytt konsept.
Er en 4-5 spill til som JEG mener er verdt og ha, Men kommer jo helt ann på hva en liker og spille da, sjanger og sånt..
Ellers så er det litt venting i gjen før de virkelig store kommer.. GT5, metal gear solid, GTA IV, GTA skal vistnok komme i februar.
Powersound
25-12-2007, 19:11
CoD er jo på ekstrapris på eljkøp nå till 199:D konge spill når du venter:D
need for speed pro street, samme gamle med nytt konsept. <- er helt rææææææva, er så ufattelig dårlig kjøring, at du får mest lyst til å knuse hele kontrollen.
Gogo Motorstorm
Er det noen her som har hørt noen rykter om når RE5 kommer ut? gleder meg som en unge på det spillet!:)
ikke fastsatt :dt:
men er er en fin link til hvor du kan følge med på hv ilke spill som kommer.
http://gamer.no/dates.php?platform=PlayStation+3
Powersound
26-12-2007, 21:51
Call of Duty tror jeg:)
ja... stemmer... det er billigt å det er ett bra spill:D
need for speed pro street, samme gamle med nytt konsept. <- er helt rææææææva, er så ufattelig dårlig kjøring, at du får mest lyst til å knuse hele kontrollen.
Gogo Motorstorm
Nå er det vel ingen som har sagt at den serien er spesielt bra heller da:P men underholdning er det.. -for min del er det forza 2 det går i nå.. men det er jo feil konsoll.. hehe
forhåndsbestil battlefield bad company.... kommer garantert til å falle i smak
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.