Announcement

Collapse
No announcement yet.

megabillig.no erfaringer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • megabillig.no erfaringer?

    hei.
    jeg var hos min lokale bilstereoforhandler her forleden og
    di viste meg en kicker 8" l7 som jeg ble villt forelska i.

    kan få den for 2000 kr.

    men så var jeg inne og snoka på megabillig.no
    så så jeg di har den for 1400 kr..

    så lurte på om noen har erfaringer med di ?
    garantier osv om noe skulle bli ødelagt ?

    er det verdt å spare di 600 kroene på å bestille den fra nettet ?

    eller tjener jeg mere på å kjøpe den hos min trofaste bilstereoforhandler
    som er snille med meg ?

    mvh
    stian

  • #2
    begynner det her også.. dette megabillig maset

    spør du meg så hadde jeg gått til butikken, selv om megabillig lover service hvis ting går i stykker gir de ikke hjelp mer enn det. Og den dagen alle handler hos megabillig blir bilstereo forhandlerene borte.. sier seg selv.. null kroner inn.. null husleie, null strøm og null interesse for å drive på.. ingen som jobber gratis..

    Og skulle du trenge hjelp til oppkobling av denne subben så kan jeg nesten garantere at denne bilstereo forhandleren kan gi tips, råd og kanskje en hjelpende hånd.. prøv det hos megabillig
    utrolig mange netshoper som drives ifra egen leilighet, alt du trenger er en pc med nettilkobling og nada peil på stereo.. mest peil på penger penger og penger..

    Og utrolig hvor lite mer en butikk skal ha, når man tenker på hva de må betale i husleie, lønn og andre regninger som det medfører å ha butikk.. helst i en by. I dette tilfelle 600kr.. (lurer på hvem som kan putte mest i lomma jeg)et beløp jeg hadde ofret for å kunne handle face to face.. men det er meg da..

    Har du trangt med penger, kan koble opp et element og gir blaffen i bilstereo forhandlere i norge.. så kjøp den hos megabillig.. mye gode tilbake meldinger fra kunder der.. kanskje ikke så rart siden alle de negative tilbake meldingene enten blir sletta eller kommentert så det ser ut som kunden tar feil

    et tanke kors er.. er bilstereo forhandleren din trofast og snil.. kanskje være trofast tilbake?
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

    Comment


    • #3
      Har bestillt der før, ingen problemer og bra service!
      Pioneer - Hertz - Zealum
      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

      Comment


      • #4
        Originally posted by carwasher View Post
        hei.
        jeg var hos min lokale bilstereoforhandler her forleden og
        di viste meg en kicker 8" l7 som jeg ble villt forelska i.

        kan få den for 2000 kr.

        men så var jeg inne og snoka på megabillig.no
        så så jeg di har den for 1400 kr..

        så lurte på om noen har erfaringer med di ?
        garantier osv om noe skulle bli ødelagt ?

        er det verdt å spare di 600 kroene på å bestille den fra nettet ?

        eller tjener jeg mere på å kjøpe den hos min trofaste bilstereoforhandler
        som er snille med meg ?

        mvh
        stian
        Bare å handle på megabillig det, så slipper du å tenke på å dra innom din lokale bilstereo forhandler. For til slutt er han borte... Alle kommer innom han for å se på utstyr. høre på, spørre om monterings tips.... Så gå hjem å bestiller på nettet.

        Skal du dra innom han når du fått montert produktene og spørre om hjelp til justering??
        Bjørn Erik Forberg

        Comment


        • #5
          Originally posted by A.R View Post
          Har bestillt der før, ingen problemer og bra service!
          hva mener du med bra service?
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jonny.B View Post
            hva mener du med bra service?
            Med tanke på kundeservice da! Man får kjapt vite om hvordan varen blir sendt og er det spørsmål så får du kjapt og brae svar!
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

            Comment


            • #7
              med god service,så mener jeg jeg att butikken regner ut kasse til deg,gir deg tips om delefrekvenser,om du bør bruke subsonic filter,fordeler/bakdeler med lukket,bp,refleks kasse,effekt behov,og kanskje gir deg en demo i en bil som subben ellerede er montert......hvordan varen blir sendt,det driter jeg i....
              "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jonny.B View Post
                med god service,så mener jeg jeg att butikken regner ut kasse til deg,gir deg tips om delefrekvenser,om du bør bruke subsonic filter,fordeler/bakdeler med lukket,bp,refleks kasse,effekt behov,og kanskje gir deg en demo i en bil som subben ellerede er montert......hvordan varen blir sendt,det driter jeg i....
                Ok sorry for at jeg mener de har godt kundeservice da!

                Alt det du sier er jo greit. Men man kan ikke forvente alt fra et nettbasert firma da!
                Pioneer - Hertz - Zealum
                Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                Comment


                • #9
                  nei,du kan ikke forvente så mye av dem,men av din lokale forhandler,så kan du forvente deg mye mere.....det er vel det vi vil frem til her.
                  "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Jonny.B View Post
                    nei,du kan ikke forvente så mye av dem,men av din lokale forhandler,så kan du forvente deg mye mere.....det er vel det vi vil frem til her.
                    Ja helt enig der, men for meg så er nermeste forhandler Bilradiospesialisten i trondheim, og det er 10 mil unna! Så jeg må trøste meg selv med netthandel å stole på andre sine meninger på forum:P Men savner en lokal forhandler egentlig, jævla nyttig når du skal prøve noe nytt og trenger råd! Men er jo derfor jeg omtrent bor inne på forums da:P
                    Pioneer - Hertz - Zealum
                    Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                    Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Soundtek View Post
                      Bare å handle på megabillig det, så slipper du å tenke på å dra innom din lokale bilstereo forhandler. For til slutt er han borte... Alle kommer innom han for å se på utstyr. høre på, spørre om monterings tips.... Så gå hjem å bestiller på nettet.

                      Skal du dra innom han når du fått montert produktene og spørre om hjelp til justering??
                      HAHA så jævlig bra, kom en inn på soundpeople når jeg var der en gang og skulle ha hjelp til å justere, men siden ingen av de som jobba der kjente igjen fyren spurte de rett å slett om kvitering.. vi justerer kun for våre kunder sa de.. fyren hadde kjøpt tinga sine på megabillig.. enkel og grei kommentar.. du for spørre de om hjelp eller betale oss timebetalt.

                      så siden noen mener det er GOD service på megabillig vil jeg veldig gjerne høre om folk som har erfaring med justering, veilleding på bruk(kasse størrelser og sånne ting)

                      bruker de fjernhjelp da tro?

                      og A.R å vite at pakken er sendt er ikke god service.. det er en standarisert mail som sendes automatisk når de klikker på ordre sendt. og det gjelder vel ALLE web shops
                      service = betjening eller hjelp

                      og 10mil å reise for å handle stereo.. jaja har vært webbutikker som selger bilstereo en stund nå.. når web bukkene begynte med data gikk det ikke så veldig lang tid før så å si alle butikkene forsvant.. sitter igjen med "hore" butikker (som selger alt mulig rart) elkjøp, spaceworld etc.. snart blir det vel bilstereo på spaceworld som er det nærmeste man kommer til bilstereo service...
                      GUD SÅ HELDIGE VI ER SOM HAR MEGABILLIG
                      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

                      Comment


                      • #12
                        Egentlig en veldig meningsløs diskusjon. Folk må få handle der de vil selv, og om man trenger veiledning så er det bare å skaffe seg det andre plasser. i mitt tilfelle så gidder jeg ikke å dra til de mila får å betale ALT for mye for produkter som jeg ikke synes er bra en gang. Megabillig er som navne tilsier. De er billige ferdig med det.
                        Pioneer - Hertz - Zealum
                        Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                        Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                        Comment


                        • #13
                          hehe ble en heftig diskusjon her jah :P
                          har fått min oppfatning av megabillig slik att di selger i masser.
                          altså det blir billigere.
                          gjør allt for å tjene mest penger...

                          for min del velger jeg nokk bilradiospesialisten her
                          i og med att jeg er der veldig ofte. og "kjenner" folka og di hjelper meg med sinnsykt mye.

                          takker meget for innholdsrike svar i en muligens unødvendig tråd ? :P
                          hjalp verthfall meg å komme i min rette moral :P


                          å akkurat koble opp ett element er igrunn ikke store problemet.
                          heller ikke kassevalg eller bygge for den slags heller.
                          men den dag noe går galt.(og det gjør det)
                          får jeg hjelp hos min forhandler.
                          service

                          Comment


                          • #14
                            Hm, hvis man er ute etter å bestille bilstereo billigst mulig, så gå rett til usa å bestill. Sparer mye på det.

                            Jeg har lyst på noen jeg kan mase på, så jeg holder meg til forhandlere
                            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                            Comment


                            • #15
                              En kan jo forsåvidt også få svært gode priser hos forhandlere i Norge, er jo bare å sende en mail rundt om med budsjett og ønsker så ta det tilbudet du liker best.. Har spart MANGE tusen på den måten jeg

                              Comment

                              Working...
                              X