Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mosconi 6to8 Lydprossesor NY

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mosconi 6to8 Lydprossesor NY

    Selger 1 stk helt ubrukt prossesor, ikke tatt ut av plasten engang.

    http://www.dynabel.no/Shop/Product/M...0122013/AS7220

    Selger den for 4000,-

    Første man til mølla =)

  • #2
    Hva brukes den til ?

    Comment


    • #3
      Finjustere lyd, tidskorrigering på elementene i bilen og en del andre muligheter.
      Det står vell forsåvidt i linken jeg posta og, alt den kan brukes til =) Har et par kompiser som har denna, blir STOR forskjell på lydkvaliteten

      Comment


      • #4
        Sett at den som sitter bak knottene vet hva man driver med, og de er det få av. Jeg er ikke en av de - for å ikke høres ut som en oppblåst kødd.

        De som er på utkikk etter slike prosessorer vet ofte hvordan de skal brukes. Vet du ikke hvordan de skal brukes har du antaglig ikke bruk for et slikt produkt (enda).
        Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jørgen View Post
          Sett at den som sitter bak knottene vet hva man driver med, og de er det få av. Jeg er ikke en av de - for å ikke høres ut som en oppblåst kødd.

          De som er på utkikk etter slike prosessorer vet ofte hvordan de skal brukes. Vet du ikke hvordan de skal brukes har du antaglig ikke bruk for et slikt produkt (enda).
          Tja, vil si meg litt uenig. Utmerket å lære litt om lyd med ett slikt produkt. Akkurat kjøpt meg en 6to8 selv. Ikke rukket å teste den enda, men har sett på softwaren. Mulighetene med den ser fantastisk ut

          Comment


          • #6
            Originally posted by Jørgen View Post
            Sett at den som sitter bak knottene vet hva man driver med, og de er det få av. Jeg er ikke en av de - for å ikke høres ut som en oppblåst kødd.

            De som er på utkikk etter slike prosessorer vet ofte hvordan de skal brukes. Vet du ikke hvordan de skal brukes har du antaglig ikke bruk for et slikt produkt (enda).
            Svært uenig her =P, bare det med tidskorrigeringen er helt AMAZING og lett, bare stille inn cm fra elementene til hodet til personen i fører setet, så treffer all lyd samtidig. Softwaren er litt og sette seg inn i, men bilstereo tar jo tid.... skal du kaste inn en boss basser og bruke 6x9 i hattehylla, skal jeg være enig med deg tho

            Comment


            • #7
              Jada, har sett programvaren som følger med. Uten tvil et godt produkt som har mulighet til å utføre flotte tilpassninger for stereoanlegg.
              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

              Comment


              • #8
                Det jeg tror Jørgen i utgangspunktet mente er at; selv om det er et flott verktøy, betyr det ikke at alle klarer å bruke det.
                Blir som:
                - ikke alle som har lappen KAN kjøre bil
                - ikke alle som har klær KAN kle seg osv osv...
                Men dette er en salgstråd der det selges et kjempeprodukt, og om man må spørre hva som selges, ja så er vel ikke dette produktet et lurt valg til vedkommende.

                Jeg personlig skulle gjerne hatt kloa i denne, da jeg heldigvis har kontakter med kompetansen til å hjelpe meg med alle funksjonene

                Til selger: er det kun cash som gjelder, eller kan bytte e.l. være interessant?
                VW Polo, 2010, 1.6 TDI OEM-style
                DLS Dynamat Varta Stinger Dynabel
                http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=17785

                Comment


                • #9
                  Spot on Kalos, spot on

                  Tenker det slik at å blåse 4 lapper på noe man må lure på hva er - er waste.. 4 lapper kan brukes til mye annet moro
                  Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by kalosturbo View Post
                    Det jeg tror Jørgen i utgangspunktet mente er at; selv om det er et flott verktøy, betyr det ikke at alle klarer å bruke det.
                    Blir som:
                    - ikke alle som har lappen KAN kjøre bil
                    - ikke alle som har klær KAN kle seg osv osv...
                    Men dette er en salgstråd der det selges et kjempeprodukt, og om man må spørre hva som selges, ja så er vel ikke dette produktet et lurt valg til vedkommende.

                    Jeg personlig skulle gjerne hatt kloa i denne, da jeg heldigvis har kontakter med kompetansen til å hjelpe meg med alle funksjonene

                    Til selger: er det kun cash som gjelder, eller kan bytte e.l. være interessant?
                    Hei, ja cash som gjelder

                    Kan møtes i oslo, da jeg ofte er der, om det er interessant.

                    -Christian

                    Comment


                    • #11
                      bump, setter ned prisen til 3.500

                      Under det gidder jeg ikke å selge uans, beholder jeg den selv til en veldig senere annledning =D

                      Comment


                      • #12
                        sendt deg pm !
                        Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                        | Gladen 75c6 - DD m4a |
                        | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rexonix View Post
                          sendt deg pm !
                          da var den solgt ;D håper du fikk bruk for den

                          Comment

                          Working...
                          X