Announcement

Collapse
No announcement yet.

Rocford fosgate 800.4/budrunde!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rocford fosgate 800.4/budrunde!!!!

    Fungerer 100%, men ikke veldig pen å se på og mangler frontdeksel... Budrunde starter på 1kr+ evnt frakt!

    Bare å by...! helst her å ikke på pm!

  • #2
    Når stopper budrunden da? Er vel minst like vesentlig som utropspris. Byr 1 krone jeg forøvrig!
    [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

    Comment


    • #3
      byr straks 500+frakt, sleng ut et bilde da mats ? : )
      Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
      | Gladen 75c6 - DD m4a |
      | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

      Comment


      • #4
        Stopper søndag kl 00:00 bilde kommer ikke før fredag kveld dessverre, da forsterker er hos svigers:/ så for du som må se bilde kan vente med å by til bilde er lagt ut! men er noen riper å slik på den bare, er ikke bulker og ikke blitt kastet rundt

        Comment


        • #5
          Farge, merkebetegnelse punch/power etc, hvilken årgang er den? Er stor forskjell på de modellene...
          Mvh
          Tufte's hotline

          Pioneer ODR/DEX-P99RS Mosconi Scan Speak

          Comment


          • #6
            Kommer med alle disse opplysningene i morgen! må vel stå på forsterker dette? men ser på det i morgen kveld!

            Comment


            • #7
              Er det den gaamle typen eller bare litt gammel da? Grå eller svart
              Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
              | Gladen 75c6 - DD m4a |
              | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

              Comment


              • #8
                Den er grå!

                Comment


                • #9
                  Med grå eller gull ende dekseler?

                  Comment


                  • #10
                    Finner ikke årgang å slik:/ men denne er av den gamle typen grå helt grå med svart metall kant... For ei som ønsker bilder, jeg har nå tatt det og vil dere sender meg sms så sender je. Bbilde der! Har ikke nett dessverre så må bruke Mobil og da er alt så tungvint:/ får dessverre ikke noe informasjon om denne da det ikke står noen ting på forsterker:/

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by matsemann1 View Post
                      finner ikke årgang å slik:/ men denne er av den gamle typen grå helt grå med svart metall kant... For ei som ønsker bilder, jeg har nå tatt det og vil dere sender meg sms så sender je. Bbilde der! Har ikke nett dessverre så må bruke mobil og da er alt så tungvint:/ får dessverre ikke noe informasjon om denne da det ikke står noen ting på forsterker:/
                      45906303

                      Comment


                      • #12
                        Hvis du sender meg bilde på mms, så kan jeg legge ut for deg
                        Last edited by ugn; 20-07-2013, 14:27.
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                        Comment


                        • #13
                          Bilder:





                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                          Comment


                          • #14
                            510,- massetegn
                            Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                            [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                            Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

                            Comment


                            • #15
                              Det var nesten ugn:P Rexonix er vinneren pr bud på pm ak 00:00 på 550kr! Gratulerer

                              Comment

                              Working...
                              X