Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dreamtm.no

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dreamtm.no

    Sjekk ut www.dreamtm.no nye nettside/butikk....
    TEAM RE-LOUD
    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

  • #2
    Fint å legge inn en ordre her hvis man vil fiske litt samtidig...

    Comment


    • #3
      hmmm,fiske utstyr å parafin lamper på bilstereo webshop,det var en fin blanding.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #4
        Ser litt sånn jalla ut med det prissystemet, jeg styrer alltid unna slike butikker

        Comment


        • #5
          Originally posted by stijoh View Post
          Ser litt sånn jalla ut med det prissystemet, jeg styrer alltid unna slike butikker
          Hmmm, så du liker altså ikke å få rabbat når du skal handle du da altså.......
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • #6
            et lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...
            Alpine, Digital Designs, Audio-System, Connection, Odyssey, Hertz, Fusion, dynabel, soundstream, Dls, Kenwood, Genesis, Seas, Supra kabler, Optima
            Prosjekttråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1840

            Comment


            • #7
              Hehe, det er jo rabatt på samtlige varer, har egentlig litt problemer med å falle for slike markedsføringstriks.

              Comment


              • #8
                Originally posted by biffen071278 View Post
                et lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...
                Mulig ice audio har forandret prisene sine.. det aner jeg ikke noe om faktisk.?
                Men jeg skal nevne det til sponsoren min.
                TEAM RE-LOUD
                Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                Comment


                • #9
                  hmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".
                  Ken André Høgden
                  www.powersound.no
                  CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                  !!Nettshoppen Powersound!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by stijoh View Post
                    Hehe, det er jo rabatt på samtlige varer, har egentlig litt problemer med å falle for slike markedsføringstriks.
                    Hvis du vil , får du sikkert lov å betale veil.pris vettu...
                    Og veil. pris er utregnet med samme kalkyle som Andre importører bruker...
                    Så om du vil kalle det markedsføringstriks at du får rabbat når du handler, så gjerne det for min del.

                    Og en ting som jeg syns er fint med en sånn rabbat, er at alle får lik pris...
                    Andre steder får kanskje du 15% rabbat, og kompisen får 30%...eller dere begge får 0 %....
                    Men jeg respekterer at det er delte meninger om visse ting.
                    TEAM RE-LOUD
                    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Powersound View Post
                      hmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".
                      Hehe, noen liker morra og andre liker dattera...og noen liker begge...
                      TEAM RE-LOUD
                      Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                      2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by re-load View Post
                        Hehe, noen liker morra og andre liker dattera...og noen liker begge...
                        hehe... sant... er jo konge for et friluftsmenske å vill ha golyd i bobilen sin.
                        Ken André Høgden
                        www.powersound.no
                        CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
                        !!Nettshoppen Powersound!!

                        Comment


                        • #13
                          Lettvint for min del iallefall...
                          For jeg liker å fiske
                          Handle "alt" på et sted...
                          TEAM RE-LOUD
                          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by re-load View Post
                            Lettvint for min del iallefall...
                            For jeg liker å fiske
                            Handle "alt" på et sted...
                            Får du spons for fiskestenger også?
                            Jonas Tautra
                            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                            Comment


                            • #15
                              Såklart, men du må delta på minst fire fiskekonkurranser + NM. Dessuten får du ikke selge stanga før sesongen er over

                              Comment

                              Working...
                              X