Vis full versjon : Dreamtm.no
Sjekk ut www.dreamtm.no nye nettside/butikk.... :bf:
InstallBay Hamar
15-01-2008, 15:36
Fint å legge inn en ordre her hvis man vil fiske litt samtidig... :dn:
hmmm,fiske utstyr å parafin lamper på bilstereo webshop,det var en fin blanding.:)
InstallBay Sør
15-01-2008, 19:11
Ser litt sånn jalla ut med det prissystemet, jeg styrer alltid unna slike butikker
Ser litt sånn jalla ut med det prissystemet, jeg styrer alltid unna slike butikker
Hmmm, så du liker altså ikke å få rabbat når du skal handle du da altså.......:ca:
biffen071278
15-01-2008, 19:23
et lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...
InstallBay Sør
15-01-2008, 19:34
Hehe, det er jo rabatt på samtlige varer, har egentlig litt problemer med å falle for slike markedsføringstriks.
et lite tips er at focal har redusert prisene på forsterkerene sine endel.. ser ikke ut til at det er oppdatert der...
Mulig ice audio har forandret prisene sine.. det aner jeg ikke noe om faktisk.?
Men jeg skal nevne det til sponsoren min. :)
Powersound
15-01-2008, 20:08
hmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".
Hehe, det er jo rabatt på samtlige varer, har egentlig litt problemer med å falle for slike markedsføringstriks.
Hvis du vil , får du sikkert lov å betale veil.pris vettu... ;)
Og veil. pris er utregnet med samme kalkyle som Andre importører bruker...
Så om du vil kalle det markedsføringstriks at du får rabbat når du handler, så gjerne det for min del. :)
Og en ting som jeg syns er fint med en sånn rabbat, er at alle får lik pris...
Andre steder får kanskje du 15% rabbat, og kompisen får 30%...eller dere begge får 0 %....
Men jeg respekterer at det er delte meninger om visse ting. :)
hmm... en butikk med fiskestang å bassere... skal jeg handle billyd skulle jeg ikke dratt ner til "Sport og fiske" liksom. og er enig med stijoh når det gjelder sånne "triks".
Hehe, noen liker morra og andre liker dattera...og noen liker begge... ;)
Powersound
15-01-2008, 20:17
Hehe, noen liker morra og andre liker dattera...og noen liker begge... ;)
hehe... sant... er jo konge for et friluftsmenske å vill ha golyd i bobilen sin.
Lettvint for min del iallefall...
For jeg liker å fiske :)
Handle "alt" på et sted...
Lettvint for min del iallefall...
For jeg liker å fiske :)
Handle "alt" på et sted...
Får du spons for fiskestenger også? :D
Såklart, men du må delta på minst fire fiskekonkurranser + NM. Dessuten får du ikke selge stanga før sesongen er over ;)
Jeg er posetiv til dreamtm sin nye side, og dette menes på mange måter.
Det at han selger flere forskjellige produkter på en side skal vel egentlig ikke bety noen ting på kvaliteten av det han leverer?
Det er jo ingen som klager på at komplett.no selger bilstereo, og hva har egentlig data og bilstereo med værandre ?
Med tanke på markedet i norge så har jeg ingen ting imot at en person selger flere forskjellige typer produkter. Markedet er jo ikke enormt, hvem som helst kan jo ikke leve av å selge bilstereo, så at en person har flere ben å stå på er jo logisk smart. Dette er jo også smart for oss som trenger en fiskestang da, sparer jo frakt :cb:
Det skal jo også sies at siden har ett fint design og er brukervenlig :)
Han selger jo også mange typer produkter så stort utvalg
ingen som klager på dette heller :)
PC og bilstereo har veldig mye med hverandre å gjøre, foresten.. :)
Kan bygge deg en veldig bla carputer på komplett..
Dag Johansen
15-01-2008, 22:02
hmm... en butikk med fiskestang å bassere...
De har mer, bla. diskantere og mellomtonere også.
Mvh
Dag Johansen
Powersound
15-01-2008, 22:08
Mvh
Dag Johansen
Kjapp som lynet du Dag... tror jeg må skaffe meg briller... har dem fiskebriller tro? nei da... kødda bare... ønsker dem lykketil med siden og salget.
Dag Johansen
15-01-2008, 22:19
tror jeg må skaffe meg briller... har dem fiskebriller tro?
Dykkemaske!?:ag:
Mvh
Dag Johansen
ingen som klager på dette heller :)
PC og bilstereo har veldig mye med hverandre å gjøre, foresten.. :)
Kan bygge deg en veldig bla carputer på komplett..
Det er jo sant det, jeg er en serviceteknikker, men hvis du er en fisker er det jo alltids greit å ha en fiskestang i bilen og da :p
Blir en ny trend dette nå sikkert..
Extreme bygg med fiske-tema!:p
DreamTM Norway
16-01-2008, 08:18
DreamTM Norway & Team Reload har jo alltid vært trendsettere så kom igjen, frem med fiskestanga og dykkermaska, det hjelper tyldeligvis på resultatene... :dp: http://www.dbdragracing.no/rekorder.php
Får du spons for fiskestenger også? :D
Så klart det... ;)
Mvh
Dag Johansen
:ca: ..........
Såklart, men du må delta på minst fire fiskekonkurranser + NM. Dessuten får du ikke selge stanga før sesongen er over ;)
Hehe, selger ikke go`stanga vettu.... :)
DreamTM Norway & Team Reload har jo alltid vært trendsettere så kom igjen, frem med fiskestanga og dykkermaska, det hjelper tyldeligvis på resultatene... :dp: http://www.dbdragracing.no/rekorder.php
Ja fiskestanga mi ligger iallefall i bilen , klar til bruk hele fiskesessongen...
Og hver gang det "butter imot" i garasjen tar jeg meg en fisketur.....:p
Det funker iallefall for min del... ;)
biffen071278
09-02-2008, 17:51
ikke rabatt på noe fra focal jo:(
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.