Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dd dxb 1.1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dd dxb 1.1

    Tenkte jeg skulle skrive en liten anbefaling av DD sine øreplugger da jeg har hatt mine et par dager nå og fått testet de! har jo ikke stort med bilstereo å gjøre annet en produsent, men kan jo være noe for den som ikke har råd til bilstereo?


    Førsteintrykk: Kom godt pakket inn i fancy box med en liten sydd pose som det lå forskjellige størrelser på ørerproppene oppi, Det virker også å være god kvalitet på både kabel(type stoff av noe slag rundt hele kabelen), ørepluggene og tilkoblingen.


    Lyd: Bruker disse på en Iphone 4, lydkvaliteten kan jo varierer etter åssen type mobil man har!
    De spiller meget høyt, med en kraftig dypbass! og det kiler bokstavelig talt i øregangen med de rette sangene!
    Etter min oppfatning så spiller de også meget pent og detaljert, men orker ikke å ha full guffe på telefon da det rett og slett blir for høyt!

    Til sammenligning så har jeg hatt panasonic, Monster og beats tidligere til langt dyrere priser, å syntes DD ørepluggene tar kaka på de fleste områder!


    Kan trygt anbefale de til noen som vil ha litt godt trøkk i øra på vei til jobb, tur osv, eller bare vil erstatte de man har i dag!


    Kjøpte disse fra Judysbilstereo, kom kjapt i posten så dette er stedet å handle de


    Om denne anbefalingen ikke egnet seg her så kan den bare fjernes, men tenkte det var flere enn meg som lurte på hvordan disse var, for det er lite info å finne ute på nett!


    Mvh
    Thomas
    Attached Files
    Last edited by Janthomas; 07-10-2013, 17:53.
    Ford Focus
    B2 Audio CC15
    B2 Audio Mono v4

  • #2
    Støtter denne, har vært stor fan av disse siden de kom ut og bruker de fortsatt hver dag på jobb. Går aldri lei Og for de som har muligheten til å prøvelytte de "store" hodetelefonene til DD - gjør det! Så god hifi skal man lete lenge etter. Prøvde disse med lossless musikk fra en iphone på Dynabel. Stod bare og smilte. Og til 1700,- konkurrerer de også da ut mange i mange prisklasser oppover.
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

    Comment


    • #3
      Får slenge meg på her jeg også. Har testet en god del øre plugger, Og til 500kr så leverer disse meget godt. Fin lang ledning(viktig for den som trener) god bass respons, demper lyder fra omgivelsene. Sitter også meget behagelig i ørene. Spiller også meget høyt. Løp og kjøp sier jeg bare. http://www.judysbilstereo.no/horetel...dxb-11-earbuds


      mvh kim

      Comment


      • #4
        Hei Custom, de store DD høretelefoner dekker de hele øret? Og demper de godt mot utvendig støy eller lekker mye lyd ut?
        Mvh Kim

        Sent from my HTC One using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Originally posted by ovitzi View Post
          Hei Custom, de store DD høretelefoner dekker de hele øret? Og demper de godt mot utvendig støy eller lekker mye lyd ut?
          Mvh Kim

          Sent from my HTC One using Tapatalk
          Jeg prøvde de i ganske så rolige omgivelser på Dynabel sin butikk, men da ble iallefall all lyd utenfra stengt ute. De dekker hele ørene ja, jeg syns de var meget behagelige - og for en lyd.. Dog er det jo delte meninger, og ikke fasit-svar ang. hvilken lyd som er "bra" og ikke, men de falt 100% i smak hos meg.
          Mvh Julian Sommer
          Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

          Comment

          Working...
          X