Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer deh-p880 spiller t.s.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pioneer deh-p880 spiller t.s.

    Dette er en kremspiller med audiofile muligheter. Aktiv deling, tidskorreksjon, tre 5v rca utganger ++ .
    http://www.pioneerelectronics.com/PU...rs/DEH-P880PRS
    Kommer i orginalesken med ISO kabler. Medfølger en IP-bus kabel som jeg ikke har rukket å få til å virke. - dette er en avansert spiller som gir et hav av muligheter for den som vil sette seg inn i alle funksjoner.

    Minstepris 1500kr - kom med bud.
    never enough!

  • #2
    Bump! Denne spilleren har det meste. Svært godt utgangspunkt for et rimelig system som spiller supert. Pris kan diskuteres!
    never enough!

    Comment


    • #3
      Opp igjen. Nydelig spiller dette her. Den kan alt utenom å skrape rutene dine og lage kaffe. Det er ekstrautstyr som kun er tilgjengelig på det turkmenske markedet. Løp og kjøp/kom med bud!
      never enough!

      Comment


      • #4
        Hva skiller denne fra en DEH-P88RSII?
        Er den kjøpt ny i norge?

        Comment


        • #5
          Premier er vell amerikansk version, og da av p88rs (I)
          Mulig det kun var p800prs som har muligheten til og bytte mellom hvit og blått lys i knappene.
          Men utenom det så er det ikke store forkjellen, du kjøper jo ikke en slik spiller for og høre på radio mener nå jeg.

          Comment


          • #6
            Ikke primært for radio nei, men litt radio er kjekt. Så denne tar altså inn bare halvparten av stasjonene?

            Comment


            • #7
              Det Amerikanske fm bandet er vell kortere ja, uten at jeg skal si det sikkert om denne spilleren.
              Selger svarer vell sikkert på det når han får tida

              Comment


              • #8
                .....Bilder?
                Alpine 133BT - Alpine SWE-815 - Alpine KTP 445 - REF6502IX - GTO938

                Comment


                • #9
                  Originally posted by SD88 View Post
                  .....Bilder?
                  Burde lagt ut for lengst. Er desverre bortreist ut uka. Skal legge ut asap når hjemme igjen. Kosmetisk Tilstand på spilleren er bra. Meget pent brukt.
                  never enough!

                  Comment

                  Working...
                  X