Announcement

Collapse
No announcement yet.

Digital Designs, Gladen, XS, Pioneer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Designs, Gladen, XS, Pioneer

    Grunnet en litt kinkig økonomisk situasjon må jeg muligens vurdere salg av noe av bilstereoen som var tiltenkt S4en...


    Gladen SPL 15. Ny i eske. 4500kr.

    2stk Digital Designs M1c. Nye i eske. 2800kr per stk. EN SOLGT!

    XS Power D3100 batteri. Ubrukt, men uten emballasje. 2800kr.

    XS Power D1200 batteri. Brukt et par timer, bra stand. 1400kr.

    Gladen SQL 165 Dual. Nytt og ubrukt, men diskantene og en mellomtone er prøvemontert. 3000kr.

    Pioneer DEH 80PRS. Brukt. Kjøpt av Julian Sommer, Custom her på forumet. 2000kr. SOLGT



    Vil jo egentlig ikke selge dette, så forbeholder meg retten til å trekke sakene fra salg dersom situasjonen skulle endre seg.

    Alt kan sees og hentes i Grimstad, Aust-Agder, evt. sendes mot forskuddsbetaling. Har et par referanser her på forumet om det skulle være tvil om ærlige hensikter
    Last edited by Skarstein; 06-02-2014, 22:09.

  • #2
    Pakkepris på 2 stk DD M1c og Gladen SPL 15, 10 000kr. Listepris er 14 000 så dette er billig for et rått anlegg

    Comment


    • #3
      Pioneer spiller solgt.

      Comment


      • #4
        Ingen interesse for grom bilstereo altså?

        Comment


        • #5
          Opp igjen da, går vel på finn iløpet av uka.

          Comment


          • #6
            Byr 1000,- + frakt for d1200

            Comment


            • #7
              Kan gå med på 1500 inklusive frakt Lavere enn det er jeg nok ikke interessert å gå.

              Comment


              • #8
                Nye og meget pene priser!

                Comment


                • #9
                  Opp igjen

                  Comment


                  • #10
                    Da var en DD forsterker solgt til Rexonix

                    Comment


                    • #11
                      http://www.finn.no/finn/torget/annon...90&editAd=true

                      Comment


                      • #12
                        opp. har også litt annet som cirka 3,5 kvm STP Splen, 4m 50mm2 dynabel kabel (2stk 2m), 2m 25 mm2 dynabel kabel (2stk 1m), ANL sikringsholdere, 4stk 300A ANL sikringer, 4 meter 6mm2 LIB høyttalerkabel, dempematterulle fra lydibilen og litt annet rask. dette kan fort følge med ved kjøp av større ting

                        Comment


                        • #13
                          Denna fin å kjøre i 2ohm på en kicker zx 2500.1? En kompis er meeget intresert! Har du kvitteringer og slikt?

                          Comment


                          • #14
                            Det vil jeg absolutt tro ja, den leverer vel maks i 2 ohm? Dette er hvertfall et sinnsykt element, hadde garantert beholdt om jeg hadde hatt råd til å la det stå. Elementet er kjøpt hos judysbilstereo, er det garantier du tenker på mtp kvitteringer så gjelder den

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Skarstein View Post
                              Det vil jeg absolutt tro ja, den leverer vel maks i 2 ohm? Dette er hvertfall et sinnsykt element, hadde garantert beholdt om jeg hadde hatt råd til å la det stå. Elementet er kjøpt hos judysbilstereo, er det garantier du tenker på mtp kvitteringer så gjelder den
                              Kan vel enten kobles i 0.5 eller 2ohm? Kickern er ikke stabil i 1 ohm. .
                              Var det jeg tenkte på ja. Allltids greit å ha! Hiv godt med kablene og sikringene du postet! Vi kan komme å hente da han bor i krsand har du ett tlf nr han kan kontakte deg på? Send pm eller skriv her

                              Comment

                              Working...
                              X