Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nye klasser for 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nye klasser for 2008

    http://www.termpro.com/dbdrag/rules/2008/matrix08.html

    Legg merke til at "vår" klasse, Mini Street Try It, nå har blitt en offisiell dB Drag Racing klasse og heter "Freestyle"...

    Og at det er tatt bort 50% av forsterkerne i Street.
    Tor S Aamodt.

  • #2
    Hvorfor ikke droppe multicell med engang? Nå vet jeg ikke blir konkurransedyktig om jeg ikke gjør verdens dummeste investering og kjøper multicell batteri i år. Da spørs det om jeg orker å bruke peng på å frakte pandaen på henger for å konkurrere..

    Kommer det noen begrensninger på forsterkerne? Er jo flere 15kw på vei og da er vi jo tilbake der vi var i fjor frem til multicell bilr ulovlig. Dette er også litt dumt da jeg blir nødt til å bytte ut forsterkeren jeg har spart opp til lenge.

    Og vet om noen EXT karer som slutter nå..

    Men ellers er klassene knall!
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      Jeg ville fjerne "custom made" batteriene iår, men de blir ikke borte før i 2009. Du må huske på at UANSETT hvor flink du er, så tar det nok en stund før du virkelig behøver ett sånt batteri for å øke 0.2 dB. Ettersom vi har fjernet 50% av forsterkerne i Street, så tror jeg heller ikke behovet er så stort for å bruke ett sånt batteri...

      Vi kan godt diskutere amp spørsmålet ditt lenge, men når vi nå har tatt bort 50% så betyr det at det blir mindre forsterkere. Med de monstrene du nevner så er det jo ikke noe som hindret at de ble brukt også med de gamle street reglene, men da fikk man bruke FLERE av de......
      Tor S Aamodt.

      Comment


      • #4


        Du må se her, Extreme er for lite til å ha en hel masse klasser.....
        Tor S Aamodt.

        Comment


        • #5
          Når det gjelder multicell batteriet, så mener jeg at jeg økte 0.3 eller 0.4 db med det............det er ikke verdt å bruke 10.000 kr på et sånn batteri egentlig.........

          Reglene/klassene ser stort sett bra ut syns jeg...
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • #6
            de 0,3-0,4 har MYE å si om man ligger på 159,7? hehe
            www.eirikaspaas.com

            Comment


            • #7
              Originally posted by klovnster View Post
              de 0,3-0,4 har MYE å si om man ligger på 159,7? hehe
              Eller på 158.9...eller 159.9...eller 160.9...
              hehe
              TEAM RE-LOUD
              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

              Comment


              • #8
                Men når kommer resten av reglene da ?????????????????????
                TEAM RE-LOUD
                Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                Comment


                • #9
                  Resten av reglene blir stort sett de samme som nå... Ikke store forandringer, iallefall ikke i Street...

                  Jeg ville forandre endel mer, men det gikk ikke gjennom...

                  Det som er litt morsomt, er at de som har ett "custom made" batteri, de vil IKKE fjerne regelen fordi de har brukt så mye penger på de...(SELV om jeg har advart de for en tid tilbake at de kunne blir forbundt, når dette var "Hottopic")

                  De som ikke har ett slikt batteri vil gjerne at det skal fortsette, så de kan investere i ett...
                  Tor S Aamodt.

                  Comment


                  • #10
                    Ok... da slipper vi å bygge om alt på bilene våre da... eller i værste fall bytte bil......
                    Multicell er greit det... men det er dyrt ja.....Men for min del, spiller det ikke så stor rolle.... Setter bare inn Odyssey igjen jeg, hvis det skulle bli nødvendig...
                    TEAM RE-LOUD
                    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                    Comment


                    • #11
                      Rimelig dust at street reglene blir endres så "sent i sesongen". Får ikke håpe mange har investert i nye forsterker-par i vinter, for da blir det liggende å støve på hylla
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by InstallBay View Post
                        Rimelig dust at street reglene blir endres så "sent i sesongen". Får ikke håpe mange har investert i nye forsterker-par i vinter, for da blir det liggende å støve på hylla
                        Det er jeg enig i egentlig....
                        Men det er ikke værre en å bytte klasse da... 1 hakk opp f.eks...
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Tor Steinar Aamodt View Post
                          Resten av reglene blir stort sett de samme som nå... Ikke store forandringer, iallefall ikke i Street...

                          Jeg ville forandre endel mer, men det gikk ikke gjennom...

                          Det som er litt morsomt, er at de som har ett "custom made" batteri, de vil IKKE fjerne regelen fordi de har brukt så mye penger på de...(SELV om jeg har advart de for en tid tilbake at de kunne blir forbundt, når dette var "Hottopic")

                          De som ikke har ett slikt batteri vil gjerne at det skal fortsette, så de kan investere i ett...
                          Jeg er helt for regelen for fjerning av multicell, mente at det hadde vært best om det ble gjennomført med en gang.

                          Ang forsterkere så var ikke så mange 15kw greier tilgjengelig i fjor, og de hadde kommet uansett om reglene ikke hadde blitt forandret. Klart det er bra at antallet ble halvert, hadde jo håpet på det. Men skulle vært en form for begrensning. Men skjønner jo at det er nærmest umulig å komme med en sånn begrensning.
                          Jonas Tautra
                          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by re-load View Post
                            Det er jeg enig i egentlig....
                            Men det er ikke værre en å bytte klasse da... 1 hakk opp f.eks...
                            Ja, men er det lov med 2 forsterkere i noen street klasser lenger da? Syns Street alltid har vært det kuleste klassene, men smak og behag...
                            Mvh
                            Pål Andréas Bryng
                            Bilstereosenteret.no
                            Vi forhandler bl.a.:
                            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                            Følg oss på Facebook
                            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by InstallBay View Post
                              Rimelig dust at street reglene blir endres så "sent i sesongen". Får ikke håpe mange har investert i nye forsterker-par i vinter, for da blir det liggende å støve på hylla
                              Litt surt at jeg nå har kjøpet en forsterker som blir pinglete Må vel bare bytte til noe som er kraftigere..
                              Jonas Tautra
                              - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                              Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

                              Comment

                              Working...
                              X