Announcement

Collapse
No announcement yet.

PikoFlex

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PikoFlex

    A.R på forumet her skulle selge meg en NAD C160 forforsterker og skulle sende sporingsnr til meg med en gang han sende den. Men nei, fikk aldri sporingsnr og han har enda ikke svart meg på pm på over 2 uker.

    Han har vært innlogget etterat jeg har sendt han pm, uten å fått svar.

    Noen som har formening om han?

    Beklager om jeg er veldig direkte her men begynner å bli kraftig irritert nå!
    Last edited by GENEXXA; 02-07-2010, 02:07.
    Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
    Hifonics XX-Colossus II
    Kinetik HC2400
    Club 140dB +

  • #2
    Prøvd å ringe eller sende mail til vedkommende??
    Mvh
    Pål Andréas Bryng
    Bilstereosenteret.no
    Vi forhandler bl.a.:
    Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
    Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


    Følg oss på Facebook
    Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

    Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

    Comment


    • #3
      om du ikke har motatt pakken etter 2 uker er den vel ikke sendt heller.. kansje greiest å ringe??

      en ekstra ting det kunne vært her var telefon nummer, inne på personlige opplysninger slik at innloggede medlemmer kunne finne..

      Har desverre vært litt slapp med sporings nummer selv et par ganger,men har nå gått greit for seg alikevell

      Comment


      • #4
        Hei. Kjenner han personlig. Grei kar. Tror han har byttet tlf nr. Sender deg nr hass på pm jeg,sikkert smartes å ringe han

        Comment


        • #5
          Han er kunde hos meg og jeg har ikke hatt noen problemer med han.
          Mvh
          Lars Engen

          Comment


          • #6
            Grunnet bytte av PC og MOBIL! Har jeg mistet en hel masse passord og det gammle telefon nr. mitt er ikke i bruk!

            Jeg beklager alt som har skjedd, har ikke sett dette før nå!

            For å forklare saken nermere:

            -PC`n min tok kvelden, Vannavkjølinga gikk i lekk og det rant kjøleveske over hovedkort og VGA. Så alle mine passord ble borte, huska ikke hva jeg hadde på A.R

            -Jeg har drevet med flytting, bodde til tider til min bror. Under denne perioden jobbet jeg forferdelig mye og har ikke hatt tid til noe annet!

            -Jeg er nå i ny leilighet men drar en liten svipptur i militæret!

            BEKLAGER TIL DEG C.V GUNNAR for at du ikke fikk svar fra meg! Det har vært en hektisk periode og har ikke hatt tid eller annledning til å sitte så forferdelig mye forran data`en! Ser at JOBBE har prøvd å gi deg nynr mitt. Men har ikke motatt noen telefoner!

            Er du fortsatt interesert i forsterkeren ligger den trygt til min bror og er klar for posting innen morgendagen!

            BEKLAGER TIL ALLE!

            OG ER DET NOE DERE LURER PÅ ER DET BARE Å TA DET MED MEG!

            DENNE BRUKEREN ER A.R men er nå registrert som PIKOFLEX!

            MVH.
            Aleksander Rundgreen
            Pioneer - Hertz - Zealum
            Prosjekt Volkswagen Passat 3B
            Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

            Comment


            • #7
              PS:

              Takker til alle som gikk god for meg!

              Mvh.
              Aleksander Rundgreen
              Pioneer - Hertz - Zealum
              Prosjekt Volkswagen Passat 3B
              Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

              Comment


              • #8
                Ok da er det jo forståelig, beklager fra min side også!
                Nei jeg ringte deg aldri pga fant en C162 som jeg heller kjøpte.
                Cerwin-Vega! Stroker PRO 15
                Hifonics XX-Colossus II
                Kinetik HC2400
                Club 140dB +

                Comment


                • #9
                  Pikoflex, god kjøper!

                  Kjøpte en forsterker av meg, gjorde en rask handel og overførte pengene samme dag.

                  Anbefales

                  Comment


                  • #10
                    PikoFlex Dårlig Selger!

                    Jeg kjøpte en Pioneer D2000 Spl forsterker av han. For ca 1 måned siden.
                    Når jeg handlet forsterkeren så klarte han ikke å finne bassremoten og kvitteringen, dette skulle etter sendes til meg. Er snart 1 måned siden jeg handlet forsterkeren av han og fortsatt har ingenting ankommet.

                    Forsterkeren har nå slått seg vrang og linje inngangene fungerer ikke lengre. Har snakket med bilradiospesialisten og de sier det er en garanti sak om forsterkeren er kjøpt i norge og jeg kan framskaffe en kvittering.

                    Jeg kontaktet PikoFlex og sa jeg trengte denne kvitteringen da forsterkeren var ødelagt, og dette blir dekt på garanti om jeg kan vise til en kvittering.

                    Så kommer han og sier at han ikke har noe kvittering og at han ikke kan anskaffe den heller.
                    Så nå sitter jeg med et problem at jeg ikke får dekt noe forsterker på grunn av at han ikke HAR den kvitteringen som han skulle sende og heller ikke klarer å anskaffe den.

                    Han fraskriver seg også alt ansvar etter jeg har kjøpt forsterkeren. Om han kommer med kvitteringen som lovet så ville jeg fått dekt dette.

                    Jævla useriøst synes jeg, for å være ærlig

                    Comment


                    • #11
                      Til info!

                      Ble opplyst at kvittering ikke kunne skaffes!
                      Forsterkeren er åpnet dvs. garanti eller NOEN form for reklamasjon!
                      Har sjekket dette videre med flere som driver med dette og forhørt meg med personale rundt meg som er jurister!
                      Og når det kommer til denne saken har desverre ikke du noen fot å stå på! Dette er opplyst igjennom flere PM`er. Jeg har sagt at har jeg en måte å få fiksa dette på ang denne forsterkern så hadde jeg gjort det!

                      Men forsterkern eier faktisk ikke noen form for garanti lengre i det hele tatt. Det finner ikke kviteringer på den lengre og den er åpnet som sakt! "Warranty Void" som det også heter.

                      Beklager. Men det er desverre ikke noe jeg kan gjøre! Hadde jeg hatt kvitering og forsterkern ikke hadde vært åpna så hadde jeg fiksa denne saken tvert. Tro du meg!

                      "Om han kommer med kvitteringen som lovet så ville jeg fått dekt dette." Desverre så hadde du ikke fått det. Som sagt forsterkern er åpna! Det er det samme som at du tar en bit av en chilli og sier det er noe galt med chillin for at den er for sterk. Og du vil ha en nye en som ikke er bitt av!

                      Mvh.
                      PikoFlex
                      Pioneer - Hertz - Zealum
                      Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                      Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                      Comment


                      • #12
                        Hehe, blir vel faktisk ikke det samme. Ettersom forsterkeren ikke fungerer som den skal, fordi linjeinngangene plutselig ble ødelagt. Å det er en feil på forsterkeren, noe jeg ikke har gjort selv. Han på bilradiospesialisten sa at det ikke var første gangen dette hadde skjedd.Og jo, du sa du skulle sende kvittering og bassremote kontroll til meg via posten.

                        Samme som å si at du kjøper en vaskemaskin, så går den i stykker. Så er det ikke noe garanti fordi du har vasket klær det. Er nok garanti ja, les KJØPSLOVEN. Du tenker på bytterett du, det er ikke det samme som reklamasjonsrett.

                        Og jeg jobber i butikk selv, stadig folk som kommer å skal levere inn mobilen på grunn av at den er defekt. Mange blir levert med en delvis skade fra fabrikk, dette er det samme.

                        Men hvorfor kan du ikke bare si hvor den er kjøpt, om du har handlet den i Norge?
                        Kan da ikke være så vanskelig, så skal jeg alltids få skaffet meg den kvitteringen selv jeg.
                        Dessuten er en bedrift pliktig til å finne kvittering 5 år etter kjøpsdato

                        Comment


                        • #13
                          Denne saken er avsluttet fra min side! Alt er forklart pr. PM!
                          Om du ønsker å fortsette med evt. drittkasting/flaming eller andre relaterte tema så er det bare å fortsette!
                          Småkrangling om en ferdig sak får du ta med deg selv!


                          Ps. Kjøpsloven gjelder ikke ved brukthandel uten valid kontrakt eller dokumentasjon som kan fremlegges som kan ligne på en kontrakt. Vi har ikke skrevet en kontrakt. Dette var en deal, penger i handa forsterker til deg som fårevist!

                          Mvh.
                          PikoFlex
                          Pioneer - Hertz - Zealum
                          Prosjekt Volkswagen Passat 3B
                          Takk til PlanetHiFi for god service og leveranse på utstyr

                          Comment


                          • #14
                            Du sa til meg at den forsterkeren jeg har ble kjøpt i norge, HVOR handlet du den?
                            tror den er import nemlig, derfor er så vrang. Og da kan du få den i retur

                            Comment


                            • #15
                              når kjøper her har hatt ampen FUNGERENDE i to uker, for så å ødelegge ampen.. så skal selvfølgelig ikke selger ha ansvaret for det, er det så vanskelig å skjønne?

                              bilstereoverden hadde vært enkel om man bare kunne levere tilbake alt utstyr ødelagt av brukerfeil..
                              www.eirikaspaas.com

                              Comment

                              Working...
                              X