Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ønsker og mangler 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ønsker og mangler 2008

    Skrive ned hva dere ønsker eller mangler på forumet...
    test

  • #2
    Jeg fåreslår at prosjektforumet blir delt i to. Et for selve prosjektråden og et for komentartråden. Det blir mye mer oversiktelig og greiere å lese. Man slipper å bla sidevis for å finne bilder.
    Når noen starter en prosjektråd lager de en tråd i hvert forum, og linker til hverandre.

    Dette funker veldig bra på diskusjon.no sitt "prosjektforum" aka casemods og hjelper til å holde ting ryddig.

    Comment


    • #3
      Hei
      Dyne
      Det er notert, skal se hva jeg finner ut av dette

      mvh
      Esben
      Admin

      Originally posted by Dyne View Post
      Jeg fåreslår at prosjektforumet blir delt i to. Et for selve prosjektråden og et for komentartråden. Det blir mye mer oversiktelig og greiere å lese. Man slipper å bla sidevis for å finne bilder.
      Når noen starter en prosjektråd lager de en tråd i hvert forum, og linker til hverandre.

      Dette funker veldig bra på diskusjon.no sitt "prosjektforum" aka casemods og hjelper til å holde ting ryddig.
      test

      Comment


      • #4
        går det ikke ann å ordne slik at vi kan skifte navn på tråden vi lager?
        Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

        Comment


        • #5
          Originally posted by Andy89 View Post
          går det ikke ann å ordne slik at vi kan skifte navn på tråden vi lager?
          Ikke foreløpig ser det ut til.

          Dere får sende meg en PM om en tråd skal vekk
          Mvh
          Rolf Try Nygård

          Comment


          • #6
            Originally posted by Esben View Post
            Skrive ned hva dere ønsker eller mangler på forumet...
            En "Mine Inlegg" fane hadde ikke skadet. Lettere å se om noen har svart på de trådene man følger med på.
            2001 Subaru Legacy 2.5 GX
            1993 Subaru Legacy 2.2 GX
            1987 Subaru L1800 1.8 GL
            MTX, Kenwood, Polk, Blaupunkt.

            Comment


            • #7
              Du kan abonnere på tråder, da kan du merke av de trådene du vil følge med på.
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #8
                Denne funksjonen er låst inntil videre..

                Originally posted by Andy89 View Post
                går det ikke ann å ordne slik at vi kan skifte navn på tråden vi lager?
                test

                Comment


                • #9
                  hei.

                  ang salgs tråden. synes den er blitt litt rotete,
                  tenker da i første omgang på titler, "ekstremt bilanlegg" er ikke akkurat spesielt forklarende. og det ligger vel noen tråder der alt som er lagt ut er solgt ? mulig jeg forløper meg men............
                  Aleksander Hammernes
                  Trondheim (Hitra)
                  JBL THE SOUND OF LIVE MUSIC
                  http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=905

                  Comment


                  • #10
                    hei
                    Enig med deg ang dette jobber med saken nå

                    Originally posted by Hammernes View Post
                    hei.

                    ang salgs tråden. synes den er blitt litt rotete,
                    tenker da i første omgang på titler, "ekstremt bilanlegg" er ikke akkurat spesielt forklarende. og det ligger vel noen tråder der alt som er lagt ut er solgt ? mulig jeg forløper meg men............
                    test

                    Comment


                    • #11
                      Under "Kjøp og Salg" så har vi den der feedback muligheten til å nevne nick på privat personer som selger og kjøper, og gi positiv eller negativ tilbakemelding.
                      Mulig vi skulle utvidet slik at bedrifter også kan få folkets meninger? Vet at det er mange som har både positiv og negativ erfaring fra bilsterebutikker.
                      Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                      Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                      Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                      Comment


                      • #12
                        Ang. forslaget om delt kommentar tråd/prosjekt tråd, enkelte liker nok dette veldig godt, men jeg synes det blir rotete når jeg skal lese, vanskelig å vite hva som blir kommentert.. men veldig fint når du skal lese selve prosjektet..

                        Kunne heller lage en fremside på forumet der folk får presantere sitt ferdige prosjekt etter byggingen, samtidig som det ligger en prosjekt tråd under byggingen.

                        Dette kan du se som et eksempel på Hardware.no sitt, de tar frem de beste prosjektene og presanterer disse
                        Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                        Comment


                        • #13
                          AVforum har jo presentasjon og forum for seg.. Kunne kanskje hatt noe sånt her og, men mer litt mer nøytralt kanskje... , og mere fokus på forumet, men hatt en presantasjon av "ferdig bygg" eller noe..?
                          Øyvind Kalbækken

                          Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                          Comment


                          • #14
                            Stor oppdatering !!

                            Det kommer en stor oppdatering på forumet snart mer info kommer ...

                            Originally posted by Øyvind View Post
                            AVforum har jo presentasjon og forum for seg.. Kunne kanskje hatt noe sånt her og, men mer litt mer nøytralt kanskje... , og mere fokus på forumet, men hatt en presantasjon av "ferdig bygg" eller noe..?
                            test

                            Comment


                            • #15
                              Hva syns Dere om et eget underforum med "tilbud fra forhandlere" ??


                              Så blir kjøp og salg kun til private og/eller demo og brukt utstyr fra forhandler.
                              Mvh
                              Pål Andréas Bryng
                              Bilstereosenteret.no
                              Vi forhandler bl.a.:
                              Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                              Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                              Følg oss på Facebook
                              Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                              Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                              Comment

                              Working...
                              X