Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ris og Ros 2008

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ris og Ros 2008

    Skriv ned ris og ros her...
    test

  • #2
    Vel, må si at jeg er litt missfornøyd med den nye banneren... synes ikke den subben der har noe med bilstereo å gjøre.. i allefall ikke på dette forumet!..
    Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

    Comment


    • #3
      Det er nok fordi admin laget den som en prøve og ikke har han no greie på bilstereo Jeg har bedt han fjerne den
      Mvh
      Pål Andréas Bryng
      Bilstereosenteret.no
      Vi forhandler bl.a.:
      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


      Følg oss på Facebook
      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

      Comment


      • #4
        Hvorfor ikke la det stå der? hehe
        Folk bruker det elemenetet å er fornøyd med det så det kan vel klassifiseres som bilstereo element.
        Å det er vel helt sikkert noen på dette forumet som har det også.

        Comment


        • #5
          Hehe litt enig med Morten Pettersen her, Sony Xplod er jo abselutt bilstereo det og, selv om det ikke er entusiastens valg såklart, men trur ikke det er mange elementer som er blitt solgt så mye av i Norge som Sony Xplod! Og dette forumet er jo ikke bare for entusiasten, så husk det.. Er mange som er fornøyd med Xplod tenker jeg.. Selv om jeg aldri kunne tenke meg å ha det i min egen bil


          Hvertfall så syns jeg det hadde vært kult med noe litt tøffere i logoen ,
          1993 BMW 318is coupe

          Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

          Comment


          • #6
            Grunnen til at det skal byttes ut har ikke noe med at det er sony å gjøre, er vel heller det at utseende på det ikke er så tøft og derfor vil jeg ha opp noe der som ser litt balt ut
            Mvh
            Pål Andréas Bryng
            Bilstereosenteret.no
            Vi forhandler bl.a.:
            Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
            Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


            Følg oss på Facebook
            Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

            Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

            Comment


            • #7
              Det Sony-elementet passer dritbra inn, fargemessig!
              Nesten litt synd å bytte det ut på grunn av det...
              Mvh Tony
              - The only road to take is perfection itself

              Comment


              • #8
                Det med sony elementet var delvis en spøk, men synes kanskje banneren kunne vært merkenøytral? kunne jo laget en konkuranse av det? med en liten stereo premie for vinneren? tror nok det finnes noen photoshop vidundre på dette forumet også

                vært moro
                Pioneer, Mb Q - Q-line og focal k2, min oppskrift på god lyd

                Comment


                • #9
                  synts den nye var bra
                  www.mitsubishi-klubben.no

                  Comment


                  • #10
                    Sikkert en grunn til det,men jeg hater at hvis jeg leser på flere forum samtidlig,å er inn aktiv på bilstereoforumet noen minutter(?) må jeg logge inn igjen. Er det så lite som 5min?

                    Comment


                    • #11
                      litt enig i den, kunne vært litt lengre tid på auto-loggout funksjonen.
                      www.mitsubishi-klubben.no

                      Comment


                      • #12
                        er logget på her lenge jeg selv om jeg luker og åpner på nytt ingen problem med å trykke på "huskmeg"
                        mvh Sindre Carlsen

                        Comment


                        • #13
                          hmm,"huskmeg" funksjonen dukker ikke opp hos meg :O Sikkert nettleseren som er problemet.?

                          Comment

                          Working...
                          X