Vis full versjon : Ny butikk i Tønsberg åpner i Mars!!!
InstallBay Tønsberg
20-02-2008, 23:08
Da har vi så smått begynt å bygge en ny butikk med monteringsverksted i Tønsberg. Lokalisert på Kilen, nærmere bestemt Halfdan Willhelmsens Alle 52. Naboen til Flügger fargehandel.
Når den nye bytunellen åpner, så er det bare å følge veien fra E18 mot sentrum øst/Kilen, til dere kommer til en rundkjøring, da ligger lokalene på høyre side (vis à vis Gjermundsen Auto), dere vil se noen store fasadeskilt på bygget. For å komme til butikken, så holder dere høyre i tre rundkjøringer etter hverandre, til høyre inn forbi Rema 1000/Jysk, så andre vei til høyre igjen. Så er dere der:)
Litt knotete forklart kanskje. Men når dere ser butikken, så skjønner dere hvordan dere kjører for å komme ditt....håper vi:)
Gratulerer så mye, og lykke til! :az:
grattis Lars Ove. skal si det poper opp installbay butikker ;)
Installbay Evje åpnet i går etter hva jeg har hørt ;)
I evje?
Christ!
Jeg håpte å være ferdig med den plassen for godt :(
Grattis med nye butikker grabbar!
Bilstereosenteret.no
21-02-2008, 19:03
I evje?
Christ!
Jeg håpte å være ferdig med den plassen for godt :(
Grattis med nye butikker grabbar!
Noen som har gode minner fra militære?
skulle til å spørre om det samme ;) hehe
Noen som har gode minner fra militære?
Nai, skakke av med pensjon ennå, militæret der var lagt ned lenge før min tid.
Men jeg jobbet oppe i militærbrakkene i en bedrift der...
Installbay SØR takk;) På Evje, eller rettere sagt Evjemoen.
Installbay SØR takk;) På Evje, eller rettere sagt Evjemoen.
Sør og sør fru blom :aa:
men greit å vite at vi har en sjappe i nærheten, selv om det måtte være på evjemoen! :D
Med min flaks er dere vel i samma bygg som jeg jobba i :p
Sør og sør fru blom :aa:
men greit å vite at vi har en sjappe i nærheten, selv om det måtte være på evjemoen! :D
Med min flaks er dere vel i samma bygg som jeg jobba i :p
Hehe, vi er i gamle depoet/lagerbygget til forsvaret, bygg nr 59.
Litt Off-topic da men det blir stilig med butikken i Tønsberg da!:) Vi tar turen så fort dere åpner! Lykke til!!
Bilstereosenteret.no
22-02-2008, 16:33
Dere kan godt legge ut bilder her av avd. sør også. Har ikke fått vært der nede å sett ennå. Så sleng ut bilder av fasaden og selve butikken
Snakker vi en liten vårmønstring i Tønsberg i Mars eller? :D
Hva med midt-norge da folkes? Vi trenger en skikkelig god kjede her opp, nemmelig Installbay..Dere får vurdere det:) Flotters at dere har åpnet butikk i Tønsberg, og ønsker dere lykke til!
Dere kan godt legge ut bilder her av avd. sør også. Har ikke fått vært der nede å sett ennå. Så sleng ut bilder av fasaden og selve butikken
Jepp skal gjøre det så fort alle skiltene er oppe og racken har kommet inn i butikken!:)
Mentzoni
26-02-2008, 22:03
Hva med midt-norge da folkes? Vi trenger en skikkelig god kjede her opp, nemmelig Installbay..Dere får vurdere det:) Flotters at dere har åpnet butikk i Tønsberg, og ønsker dere lykke til!
Syns de skulle vært en i Nord-Norge og, eneste jeg vet om er Alta Bilstereo og Lyd På Hjul i Bodø.
Må bygge alt sjøl:dt:
:P
BK CarAudio
26-02-2008, 22:10
Hadde jo passa fint med en Installbaybutikk i Trondheim ja. Eneste problemet er at det allerede er en godt innarbeidet butikk fra før av (BRS) Men det skulle jo ikke være umulig å ta en del markedsandeler fra dem da.
Hadde jo passa fint med en Installbaybutikk i Trondheim ja. Eneste problemet er at det allerede er en godt innarbeidet butikk fra før av (BRS) Men det skulle jo ikke være umulig å ta en del markedsandeler fra dem da. Er sikker på at du er 10 ganger bedre til å bygge stereo enn de folka på BRS. Og bygger de i glassfiber? Og til hvilken pris? Nei, etter egen erfaring føler jeg at dere i Installbay virkelig vet hva dere holder på med. Vi har Anders, Lars Ove, Kenneth, Pål, Bjørnar..Dette er noen av landets beste bilstereobyggere. Så en butikk med verksted for montering tror jeg hadde gjort seg f.eks i Tr.Heim ja..
BK CarAudio
26-02-2008, 22:59
Er sikker på at du er 10 ganger bedre til å bygge stereo enn de folka på BRS. Og bygger de i glassfiber? Og til hvilken pris? Nei, etter egen erfaring føler jeg at dere i Installbay virkelig vet hva dere holder på med. Vi har Anders, Lars Ove, Kenneth, Pål, Bjørnar..Dette er noen av landets beste bilstereobyggere. Så en butikk med verksted for montering tror jeg hadde gjort seg f.eks i Tr.Heim ja..
Har de noe større byggeprosjekt egentlig? Så vidt jeg vet har BRS kun salgsdelen, og så er monteringenavd. utskilt som eget firma. Mulig jeg tar feil, men mener å ha hørt dette.
Syns de skulle vært en i Nord-Norge og, eneste jeg vet om er Alta Bilstereo og Lyd På Hjul i Bodø.
Må bygge alt sjøl:dt:
:P
Har jo bilstereospesialisten i tromsø da, men blir litt i lengste laget unna for deg.
Er det virkelig marked for alle monterings verkstedene da? Er selvfølgelig mega happy for alle som er,men tjener dere til salt i grøten?? (ikke ta det feil ment da :) )
PlanetHifi
28-02-2008, 15:49
For de som ikke har fått det med seg så fører vi alt fra Installbay i vår butikk i Trondheim.
Vi bygger og monterer etter ønske.
InstallBay Tønsberg
28-02-2008, 17:42
For de som ikke har fått det med seg så fører vi alt fra Installbay i vår butikk i Trondheim.
Vi bygger og monterer etter ønske.
Hehe, skulle akkurat til å nevne dere nå, men du kom meg i forkjøpet :)
Gratulerer Pål & Co :bf: stedet er jo meget bra for å jobbe med biler da :) men åpningstider?? skal ha litt forkjellig til å støppe frontsettet.
InstallBay Tønsberg
04-03-2008, 10:42
Gratulerer Pål & Co :bf: stedet er jo meget bra for å jobbe med biler da :) men åpningstider?? skal ha litt forkjellig til å støppe frontsettet.
Vi holder åpent fra 9 til 17 på hverdager.
Lørdager blir det åpent fra 10 til 15 :)
vBulletin® v3.8.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.