Announcement

Collapse
No announcement yet.

bmw520

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • bmw520

    Var å møtte en som kaller seg "bmw520" her inne på forumet i dag.
    Har tekstet med han en del på sms og msn og i dag møttes vi en tur i Oslo for en aldri så liten byttedeal.
    Jeg hadde med meg biltralle og en Volkswagen Boble, han hadde med seg en bilforsterker, ett par høytallere og MASSE snacks av koblinger etc etc.
    Vi skrev under salgsmelding for bilen og byttet "varene"
    Jeg er så langt meget fornøyd med det jeg fikk av han, håper han ble fornøyd med bilen også.
    Vi kommer nok til å holde kontakten framover også, har masse sunne stereointeresser blandt annet som en felles ting.

    Takk skal du ha Ronny!!! (bmw520)
    Last edited by GENEXXA; 04-07-2010, 20:57.
    Reinhardt

  • #2
    Da kan jeg ikke si annet en takk d samme du ikke gått over bobla enda men regner ikke med at d blir noe problem heller
    Ronny Karlsen
    02 BMW 525D M-Sport. Potensiell lydbil igjen
    96 Audi A4 1.8TQ Gatebil.
    Prosjekt bilstereotråden Gamle bilen:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704

    Comment


    • #3
      Utførte en bytte handel med denne karen. Og alt gikk som smurt.
      Han var usikker på om alt fungerte, siden den ble aldri prøvd i hans eie. Alt fungerte
      Runar E. Olsen ~ Moderator
      Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
      http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

      Comment


      • #4
        Han kjøpte to stk mtx t615 hos meg, pengene var inne på konto samme dag som vi blei enig med handelen, er blitt enig og bytte en forsterker mot et tre veis komp sett, samt en tre timers hyggelig telefonsamtale, anbefales sterkt!!!
        Remi Lilleng

        Comment


        • #5
          Jeg har også handlet med Ronny. Vi ble enige om en "nedbetalingsplan". Jeg fikk betalingen som avtalt, og pakken er nå sendt. Kan absolutt anbefale andre å handle med ham
          Olav L.
          Volvo 740 GLT -90

          Comment

          Working...
          X