Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ipod Classic og Pioneer Avic D3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ipod Classic og Pioneer Avic D3

    Skulle gjerne hatt kabel som gjør det mulig å se filmene på ipoden på D3'en.
    Så langt har jeg kun musikk og styring av dette med standard I200 kabel.

    Noen som vet hvilket utstyr/kabler som trengs?

  • #2
    Om jeg forstod forumene riktig, så skal denne holde.
    http://www.pioneer.no/no/products/25...200/index.html
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      mine works and I just recently got my d3 and a 160gb classic ipod about 2 months or so. All I did was plug it in, made sure tv out was selected. Changed the avic to the ipod video and selected the video. I think I ended up selecting the video on the ipod, it plays the sound but no video. Then I clicked on the d3's display, hit stop then hit play then the video outputted to the D3.
      basically 6th gen ipods have now had the video function locked out to anything that doesnt say apple on the box or isnt approved specifically by apple. just to use ur ipod to play a movie on a tv requires the apple dock.
      Er tydligvis litt issues rundt detta da.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        Originally posted by Techpoint View Post
        Skulle gjerne hatt kabel som gjør det mulig å se filmene på ipoden på D3'en.
        Så langt har jeg kun musikk og styring av dette med standard I200 kabel.

        Noen som vet hvilket utstyr/kabler som trengs?
        På min AVH5900 så kan jeg hvertfall se filmer på iPoden med denne CD-I200 kabelen. Må trykke på Video når man er på ipod på spilleren, også styrer filmer direkte fra ipoden.

        Litt kjipt at man må styre rett fra ipoden og ikke fra spilleren, men sånn er det nå Hvertfall på min spiller..
        1993 BMW 318is coupe

        Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

        Comment


        • #5
          Originally posted by bjaa View Post
          På min AVH5900 så kan jeg hvertfall se filmer på iPoden med denne CD-I200 kabelen. Må trykke på Video når man er på ipod på spilleren, også styrer filmer direkte fra ipoden.

          Litt kjipt at man må styre rett fra ipoden og ikke fra spilleren, men sånn er det nå Hvertfall på min spiller..
          Jeg styrer alt fra spilleren bortsett fra på videodelen, der må man styre fra ipoden, men jeg får bare lyd og ikke bilde.

          Og neptyr, jeg bruker som sagt den kabelen, og har tv out aktivert, men fortsatt ikke bilde.

          Comment

          Working...
          X