Announcement

Collapse
No announcement yet.

2007

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2007

    Whoa, første post i splitternytt gromt forum!
    Tenkte å fortelle litt om planene for 2007.
    Det er vel ingen hemlighet at Pål og jeg har en Panda vi prøver oss med. Denne sesongen blir den første vi konkurerer.
    Utstyr som skal i bilen er ikke endelig bestemt, mye skal prøves ut, spesiellt på kassefronten.
    Siden jeg jobber som møbelsnekker og har nærmest uendelig tilgang på MDF, blir gjerne en kasse eller to snekret før lunch.
    Vi har leid lokaler på en gård her i nærheten for å kunne teste og bygge under tak. (hørte jeg "dB-låven"?)
    Blir mest sansynlig utstyr fra Hertz og klassen blir street-A.
    Oppdateringer med bilder kommer.

    Mvh
    Dag Johansen
    "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

  • #2
    Og hva ligger dere på nå? Jeg vet dere vet
    Jonas Tautra
    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

    Comment


    • #3
      spennende.. detta må jeg følge med på

      og lykke til i 2007 med dB-drag
      sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
      IceAudio - Bilringen AS - inakustik

      Comment


      • #4
        Første lørdag formiddag vi holdt på å teste litt forskjellige kasser som Dag hadde kasta ihop så spilte vi 147.6 mener jeg å huske, dette var i sommer og siden det har vi ikke fått gjort noe på bilen. Men får håpe det blir litt mer tid nå utover til å kose seg litt i dB-låven
        Mvh
        Pål Andréas Bryng
        Bilstereosenteret.no
        Vi forhandler bl.a.:
        Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
        Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


        Følg oss på Facebook
        Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

        Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

        Comment


        • #5
          Originally posted by Dag Johansen View Post
          Whoa, første post i splitternytt gromt forum!
          Tenkte å fortelle litt om planene for 2007.
          Det er vel ingen hemlighet at Pål og jeg har en Panda vi prøver oss med. Denne sesongen blir den første vi konkurerer.
          Utstyr som skal i bilen er ikke endelig bestemt, mye skal prøves ut, spesiellt på kassefronten.
          Siden jeg jobber som møbelsnekker og har nærmest uendelig tilgang på MDF, blir gjerne en kasse eller to snekret før lunch.
          Vi har leid lokaler på en gård her i nærheten for å kunne teste og bygge under tak. (hørte jeg "dB-låven"?)
          Blir mest sansynlig utstyr fra Hertz og klassen blir street-A.
          Oppdateringer med bilder kommer.

          Mvh
          Dag Johansen
          Venter i spenning.
          teste bp dere også ?
          du/dere skal komme dere på konkuranser i år , kanskje ? med panda`n altså ?
          Lykke til med byggingen/ tuninga.
          TEAM RE-LOUD
          Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
          2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

          Comment


          • #6
            Originally posted by re-load View Post
            Venter i spenning.
            teste bp dere også ?
            du/dere skal komme dere på konkuranser i år , kanskje ? med panda`n altså ?
            Lykke til med byggingen/ tuninga.
            Prøver ut båndpass ja, står ettpar kasser klare, men ikke fått testa enda.
            Må jo prøve oss på noen konkuranser, men det er kun hvis vi kan hevde oss.
            En liten fugl hvisket meg i øret at du har spilt høyt med båndpass du også?

            Mvh
            Dag Johansen
            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

            Comment


            • #7
              Originally posted by Dag Johansen View Post
              Prøver ut båndpass ja, står ettpar kasser klare, men ikke fått testa enda.
              Må jo prøve oss på noen konkuranser, men det er kun hvis vi kan hevde oss.
              En liten fugl hvisket meg i øret at du har spilt høyt med båndpass du også?

              Mvh
              Dag Johansen
              Morro...da får jeg håpe du får skikkelig sving på sakene...
              Joa, har bygd noen kasser i løpet av vinteren... noen som funker...og noen som ikke funker...
              Men, jeg kommer ikke til å vise den kassa (som virker "værst" og best ) i offentligheten før helt på slutten av sessongen...
              kommer til å bruke den samme kassa iallefall (som på nm finalen) på de første konkuransene. for den har de fleste sett...
              TEAM RE-LOUD
              Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

              Comment


              • #8
                så mye hemlighetskremmeri det var her da
                Neida skjønner dere jeg. Og forske frem de siste 0,noe db er vel ikke bare bare kan jeg tenke meg..
                Last edited by LLH; 25-03-2007, 23:46.
                sound.vision.soul

                Type R

                Comment


                • #9
                  Noen som skal til Gjøvik i helgen da? Skal oppover, men vet ikke om jeg gidder drag`e. Tror ikke jeg gidder, men artig å snakke med folk

                  Comment


                  • #10
                    Du skal drag`e ja....hehe
                    Jeg skal oppover, hvis det er vær til å hjul kjøre panda`n iallefall...+ at det er 2 eller 3 til ifra teamet som skal oppover...
                    TEAM RE-LOUD
                    Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                    2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by re-load View Post
                      Du skal drag`e ja..
                      Jasså? Mangler kasse til DB Drag også ett par tre fire batterier

                      Comment


                      • #12
                        Bare bli med for morro skyld da...
                        Sorry Dag, for at dette skjer i tråden din , for dette er of topic...
                        Skal du oppover da Dag ?
                        TEAM RE-LOUD
                        Norwegian Champion 00 - 01 - 02 - 03 - 06 - 07 - 08 - 11 - 12 - 13 - 14
                        2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                        Comment


                        • #13
                          Når begynner dere å konkurrere da?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Techpoint View Post
                            Når begynner dere å konkurrere da?
                            Når vi får forsterkere.
                            Og det skal vi etter sigende få i løpet av Mai måned.

                            Men som jeg har sagt før, vi stiller kun hvis vi får til et akseptabelt nivå i Pandaen.

                            Mvh
                            Dag Johansen
                            "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"

                            Comment


                            • #15
                              Skal bli morro å se hva dere får til.
                              Fortsatt street a?
                              Hva er et akseptabelt nivå da?
                              Har du fått testet bandpass kassene du skreiv om da?


                              mvh
                              mojomann - team re-load, (tjukken)
                              TEAM RE-LOUD
                              Norwegian Champion 01 . 06 . 07 .08 .11. 12.13.
                              2013 ssnw - 4 stk DD m4a og 1 DD Z 18 = 165.9 dB'zzz

                              Comment

                              Working...
                              X